دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

استفاده تمام و کمال رهبر معظم انقلاب از کالاهای داخلی/ بیتی که سراسر ایرانی است+عکس 

چهارشنبه، 30 خرداد 1403
کد خبر: 393488
ساعدنیوز: حمایت از تولید داخل، امری است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر آن تاکید دارند، تاکیدی که سرشار از حکمت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، یکی از طلبه هایی که محضر رهبر معظم انقلاب را درک کرده است در خاطرات خود می گوید که خدا توفیق داد و ماه رمضان تبلیغ مشهد بودم. هرچه به آخر ماه نزدیک می‌شدیم، دلم بیشتر هوای نماز مقام معظم رهبری را می‌کرد، تا جایی که تصمیم گرفتم یک روز بلیت هواپیما بگیرم و به تهران بیایم و همان روز به مشهد برگردم. در همین احوالات و توجیهات عقلی که وظیفه الان تبلیغ است و آقا نیز به تبلیغ ما راضی‌تر است بودم که ناگهان روز 26 ماه رمضان به ما گفتند که تا روز بیست هشتم برنامه تبلیغ ادامه دارد و در این روز تمام می‌شود.

کلی خوشحال شدم. (خوشحالی بابت نماز آقا بود، ولی برای دل کندن از امام رضا علیه السلام جان کندم.) و بلیتی برای تهران گرفتم. روز 28ماه مبارک نصیبم شد رفتم نماز آقا، خیلی خوش گذشت. بعد از نماز خدمت آقا ابراز ارادت کرده و از محضرشان عبایشان را طلب کردم، فرمودند منزل بروم، همین عبا را می‌دهم برایتان بفرستند. خلاصه لطف کردند عبا را برای ما فرستادند.

در دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ نکته‌ای توجه همگان را به خود جلب کرد، نکته تصویری بود که کانال منتسب به رهبر معظم انقلاب از خودکار ایشان منتشر کرد، خودکار ایرانی کیان که مقام معظم رهبری در دست داشتند و مطالبی را با آن یادداشت می‌کردند.

بله؛ رهبر انقلاب از خودکار ایرانی کیان استفاده کردند که نشان می دهد که ایشان حتی در جزئی ترین وسایل زندگی خود نیز از کالای ایرانی استفاده می کنند و شاید مثل خیلی از افراد جامعه در حمایت از تولید شعار نمی دهند و واقعا عمل می کنند.

تصویری هم از منزل رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی منتشر شده که نشان از زندگی ساده و ایرانی ایشان دارد، بطوری که پُشتی ها، فرش‌ها و زیراندازهای حاضر در عکس همگی تولید شهرهای کشورمان هستند و هیچ جنس خارجی در آن دیده نمی شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 04 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و...
نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتخابات 1403 / کدام نامزد پیشتاز است؟
عاشقانه های محمد صلاح و همسرش؛ ابرستاره فوتبال با سر کچل جذاب تر شد
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) دراز کشیدن و بازی کردن نوه علیرضا زاکانی در بیت رهبری، خانه پدری همه مردم ایران ...