دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

استخدام قاتل اجاره‌ای برای قتل شوهر خیانتکار 

چهارشنبه، 16 خرداد 1403
کد خبر: 391384
ساعدنیوز:شوهر خیانتکار که از سوء قصد همسرش توسط قاتلان اجاره‌ای جان سالم به در برده بود به طرز مرموزی جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، وانیپا هامالا 37 ساله، وقتی در جریان خیانت همسر تاجرش به نام پیچیت کلیپچیندا، 44 ساله قرار گرفت، بارها سر این مسئله با او مشاجره و دعوا کرد. اما وقتی دید همسرش به کارهایش ادامه می‌دهد، تصمیم هولناکی برای از بین بردن او کشید.

او برای اینکه نقشه خود را عملی کند، با استفاده از یک اپلیکیشن آنلاین به دنبال استخدام قاتل اجاره‌ای بود تا اینکه در اواخر مارس از طریق یک چت‌روم با 3 مرد درباره استخدام یک قاتل، استفاده از تفنگ، نحوه شناسایی هدف و مکان حمله چت کرد.

بعد از توافق آنها در اول آوریل با یکدیگر دیدار کردند. در ملاقاتی که زن جوان با قاتلان اجاره‌ای داشت، قرار شد 300هزار بات تایلند برای خرید تجهیزات و قتل همسرش به آنها پرداخت کند.

وانیپا نقشه قتل را نیز خود برنامه ریزی کرد و روز 8 آوریل از همسرش خواست تا به یک رستورانی بیاید، اما خود سر قرار حاضر نشد و قاتلان اجاره‌ای به جای او به رستوران رفتند و او را مورد هدف گلوله قرار دادند، اما او از این حمله سالم ماند و فرار کرد و به خانه خود بازگشت.

با وجود اینکه او آن شب از این سو قصد جان سالم به در برد، اما فردای آن روز، جسد پیچیت در خانه‌اش درمنطقه ماها سراخام بانکوک پیدا شد.

وقتی اهالی خانه با جسد بی‌جان او مواجه شدند، همسرش به جای اطلاع دادن به پلیس بلافاصله دکتر خانوادگی‌شان را خبر کرد. او نیز همانجا یک گواهی فوت صادر کرد و در آن نوشت که پیچیت به مرگ طبیعی جان باخته است.

اما خواهر پیچیت مرگ طبیعی برادرش را باور نداشت، پلیس را در جریان مرگ مشکوک برادرش قرار داد.

پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در تحقیقات اولیه پلیس همه چیز عادی به نظر می‌رسید. اما خواهر پیچیت باز هم از پلیس خواست تا تحقیقات بیشتری انجام دهند و وانیپا را زیر نظر بگیرند.

پلیس بار دیگر تحقیقات خود را آغاز کرد و در بازرسی از حساب‌های بانکی وانیپا مشخص شد که او به تازگی مبلغ زیادی برای چند نفر واریز کرده است. همچنین در ردیابی گوشی موبایل زن جوان، چت‌هایی که باقاتلان اجاره‌ای داشت کشف شد.

بدین ترتیب وانیپا روز دوشنبه 3 جون (14 خرداد) درمنطقه رام اینترا بانکوک دستگیر شد. همچنین دو همدست دیگرش نیز همان روز دستگیر شدند. نفر سوم اما متواری شده است.
این 2 قاتل اجاره‌ای درباره نحوه آشنایی، خرید تجهیزات و چگونگی حمله را برای پلیس تعریف کردند، اما وانیپا تنها به پلیس گفت که با همسرش درگیری‌های مداوم داشته و مشکل او با همسرش به دلیل خیانت او بوده است.

بااین اعترافات پرونده روند تازه‌ای به خود گرفت و علیؤغم تلاش‌های وانیپا برای منحرف کردن پلیس، تحقیقات برای به دستآوردن اطلاعات بیشتر و قاتل اجاره‌ای شماره 3 همچنان ادامه دارد.

به گزارش پلیس، کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر برای تعیین علت و نحوه دقیق مرگ ادامه دارد.


9 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
ویدیو/ خانۀ چشم‌نواز خالق هنر ایرانی استاد محمود فرشچیان در محلۀ زیبای احمدآباد اصفهان/ یه شهر سبز دلنواز...
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه
پشت صحنه خنده دار از سکانس ترساندن المیرا دهقانی، یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با شوکر برقی توسط سیروان خسروی+ویدیو
از حضور عروس و دامادها تا یک قَرنی‌ها پای صندوق رای! + فیلم و عکس