دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

استوری عجیب یک بانوی متخصص لاغری با عکسی دو نفره با وحید امیری در فضای مجازی خبرساز شد +عکس/ آخه چه ربطی داره؟ 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: وحید امیری یکی از بی حاشیه ترین فوتبالیست های ایرانی است. او یکی از ستاره های بلامنازع پرسپولیس در چند سال اخیر بوده است. اما یک بانوی متخصص لاغری با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی حاشیه ای جالب را برای کاپیتان سرخ ها رقم زده است!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وحید امیری در 36 سالگی بار دیگر وظیفه سنگینی را در اختیار گرفته است. او که طی فصول اخیر به واسطه خلأ در پست مدافع چپ راهی این جناح شده بود، بعد از جذب عبدالکریم حسن توانست به پست موردعلاقه‌اش بازگردد.

با این حال سیاست عجیب باشگاه پرسپولیس در این فصل و جدا شدن هر سه مدافع چپ تخصصی‌ و غیرتخصصی‌اش (عبدالکریم حسن، علی نعمتی و محمدمهدی احمدی) اکنون باعث شده تا این بازیکن و البته فرشاد احمدزاده به عنوان تنها ابزار گاریدو در این پست شناخته شوند و احتمالا کاپیتان پرسپولیس در دومین بازی فصل نیز آماده حضور در این پست شود.


امیری البته کار سختی در اوج تجربه‌اش در جدال این هفته پیش رو خواهد داشت و باید در تبریز و مقابل تراکتور برابر دانیال اسماعیلی‌فر قرار گیرد. مدافع راست فصل گذشته پرسپولیس که او نیز در این فصل راهی تراکتور شده و در اولین بازی‌اش توانست با پاس گل این حضور را جشن بگیرد.

با این حال امیری امیدوار است در این بازی حساس و حیثیتی مانع از ثبت دومین پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر شود و باید دید در این راه موفق عمل خواهد کرد یا خیر. دانیال در فصل گذشته توانست برترین گلساز پرسپولیس لقب گیرد و برای تقابل با پرسپولیس نیز از انگیزه زیادی برخوردار خواهد بود و به این شکل یکی از تقابل‌های ویژه این هفته را می‌توان به روبرو شدن او با وحید امیری لقب داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
مراحل سابمیت مقاله
تفاوت معنادار جشن تولد پارسال و امسال منوچهر هادی؛ آغاز 52 سالگی با یکتا ناصر و شروع 53 سالگی بدون یکتا ناصر+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویدیو/ بوسۀ آخرین بازمانده از فامیل "محمد غفاری" بر آخرین عکسی که از کمال‌الملک در سن 70 سالگی پیدا شد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟