دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

استقبال اولیانوف از اقدام آمریکا در خصوص ایران 

جمعه، 01 اسفند 1399
کد خبر: 137093
ساعدنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی به عقب نشینی آمریکا از بازگرداندن تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در سلسه پیام های توئیتری به جریان عقب نشینی آمریکا از بازگرداندن تمامی تحریم های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

او در یک پیام توئیتری نوشت: افرادی که طراح و طرفدار مکانیسم ماشه و اعمال تحریم بر ایران و همچنین سایر اقدامات مشابه این امر بودند و با سیاست های آمریکا در مقابل ایران و حتی فراتر از سیاست کاملاً شکست خورده فشار حداکثری کنار آمدند، باید این موضوع را بدانند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. اکنون زمان سیاست واقعی و دیپلماسی است.

اولیانوف در توئیت دیگری ضمن استقبال از اقدامات آمریکایی ها نوشت: هرچه زودتر شما و شرکای ایرانی ما و همچنین سایر شرکت کنندگان برجام بحث های عملی را برای برون رفت از وضعیت ناگوار کنونی آغاز کنید، بهتر است.

او در توئیت دیگری نوشت: همه طرف ها باید تعهدات خود را تحت برجام اجرا کنند. اختلافات کودکانه در مورد اینکه چه کسی باید اولین قدم را بردارد کاملاً خلاف است. فرآیند باید به دقت هماهنگ شود.

دولت آمریکا شب گذشته ادعای خود مبنی بر نقض برجام از سوی ایران و بازگشت تمامی تحریم های سازمان ملل علیه ایران را پس گرفت.

بر این اساس، ریچارد میلز، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه ای از ادعای دولت پیشین این کشور برای بازگرداندن تمامی تحریم های ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ عقب نشینی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟