دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اسیدپاشی روش جدید سارقان برای دزدی از طلافروشی در کرج 

پنجشنبه، 31 فروردین 1402
کد خبر: 337412
فرمانده انتظامی استان البرز از وقوع یک فقره سرقت نافرجام طلا فروشی در کرج خبر داد و گفت: سارق از طریق اسیدپاشی بر روی متصدی طلا فروشی قصد سرقت از این واحد صنفی را داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مشرق، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: ساعت 16 و 37 دقیقه 28 فروردین خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت نافرجام از طلا فروشی در منطقه رجایی شهر کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که سارق یک شخص 70 ساله بوده که ضمن اقدام به اسید پاشی به سمت صاحب یک طلافروشی قصد سرقت از این واحد صنفی را داشته که با فعال سازی سیستم های امنیتی طلافروشی متهم در داخل مغازه محبوس شده و متعاقب آن توسط عوامل کلانتری 15 رجایی شهر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

هداوند در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز اصناف به سیستم‌های امنیتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقاء امنیت واحدهای صنفی داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ترجمه تخصصی متن
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه