دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

اتفاق عجیب در ایتالیا 

یکشنبه، 18 اسفند 1398
کد خبر: 67589
ساعد نیوز : با وجود اینکه دولت ایتالیا یازده شهر و استان لمباردیا را به حالت قرنطینه درآورد اما سری‌آ ایتالیا برگزار خواهند شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، وضعیت ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا هر روز بدتر می شود و به همین خاطر دولت این کشور شنبه شب تصمیماتی گرفت که در تاریخش هرگز دیده نشده بود. بر این اساس لمباردیا و برخی از مناطق استان های ونتو، امیلیا رومانیا، پیامونته به همراه شهرهای مودنا، پارما، پیاچنزا، رجو امیلیا، ریمینی، پسارو و اوربینو، ونیز، پادووا، ترویسو، آستی و الساندریا قرنطینه شدند. کسی نه نمی تواند از این شهرها خارج و نه وارد شود.

این تصمیم موجب برگزار نشدن رقابت های سری آ نخواهد شد. دیدارها بر اساس برنامه بدون تماشاگر خواهد بود. دولت ایتالیا در این رابطه اعلام کرد: مسابقات ورزشی و تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شوند. همه باشگاه ها موظف هستند کنترل های لازم را داشته باشند تا ریسک ابتلا به کووید ۱۹ در میان ورزشکاران، مربیان، مدیران و تدارکات وجود نداشته باشد.

ایتالیا در وضعیت هشدار قرار دارد (بیش از ۵ هزار مبتلا و مرگ ۲۳۳ تن) اما فوتبال متوقف نخواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود