دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

اتهامِ بزرگترین حامی تروریسم در جهان به ایران! 

پنجشنبه، 30 آبان 1398
کد خبر: 50955
ساعد نیوز : ملک سلمان گفت: نظام ایران، حمله خرابکارانه به آرامکو و هدف قرار دادن کشتی‌ها و نفتکش‌ها را مرتکب شد و ما همانطور عادتمان، به دوراندیشی در مقابله با این اقدامات پایبند بودیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رسانه های سعودی، سلمان بن عبدالعزیز روز چهارشنبه ادعا کرد پادشاهی سعودی برای حل سیاسی در یمن تلاش می کند و امیدوار است که توافق ریاض (میان مزدوران امارات و عربستان در عدن در جنوب یمن) راه را به روی مذاکرات صلح فراگیر باز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سعودی، ملک سلمان که سخنرانی سالیانه خود را در مجلس مشورتی سعودی بیان می کرد، در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی جهانی از دخالت های مستمر رژیم سعودی در امور کشور های مختلف به ویژه کشور های عربی و تلاش برای بی ثبات کردن این کشور ها مدعی شد: «ایران از دهه ها پیش به دخالت در امور همسایگانش و حمایت از تروریسم ادامه می دهد و پادشاهی سعودی و بسیاری از کشور ها از سیاست ها و اقدامات ایران رنج برده اند، نظام ایران، حمله خرابکارانه به آرامکو و هدف قرار دادن کشتی ها و نفتکش ها را مرتکب شد و ما همانطور عادتمان، به دوراندیشی در مقابله با این اقدامات پایبند بودیم».

سلمان همچنین اذعان کرد که یمنی ها، ۲۸۶ حمله موشکی و ۲۸۹ حمله پهپادی (به تلافی جنایات مستمر رژیم سعودی علیه ملت یمن) انجام داده اند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟