دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اتوبوس شرکت واحد تبریز 3 خودرو را در هم کوبید / پراید له شد + فیلم و عکس های حادثه 

جمعه، 23 تیر 1402
ساعد نیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو و شهروندان عبوری مصدومیت 9نفر را منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، این حادثه ساعت 12:20امروزجمعه 23تیرماه به مرکز اورژانس اطلاع و شش دستگاه آمبولانس اورژانس عازم محل در بازارچه سیلاب شد.

کارشناسان اورژانس 10مصدوم را تحت اقدامات درمانی به بیمارستان های امام رضا ،امام سجاد و سینا انتقال دادند. حال پنج مصدوم وخیم گزارش شده است.

سعید صالح نیا مدیر سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش این حادثه، تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد شدید اتوبوس با سه دستگاه خودرو پراید و وانت پیکان در بازارچه سیلاب و توقف آنها شدند که سرنشین خودرو پراید در زیر چرخ های اتوبوس محبوس‌ شده است.

وی ادامه داد؛ تیم عملیاتی با رعایت اصول ایمنی و اجرای عملیات امدادی این مرد محبوس را به بیرون منتقل و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر سازمان آتش نشانی تبریز افزود؛ دو سرنشین دیگر نیز پس از برخورد در سمت دیگر خیابان و داخل خودرو پراید محبوس و مصدوم بودند که آنها نیز امداد رسانی شدند. همچنین دیگر خودرو شاسی بلند با پنج نفر سرنشین توسط آتش نشانان امداد رسانی شد.

صالح نیا در خاتمه افزود؛ آتش نشانان در ادامه اجرای این عملیات امدادی با رها سازی خودرو پراید از زیر چرخ اتوبوس شرکت واحد و ایمنی سازی محل حادثه به عملیات خاتمه دادند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
هزینه چاپ یک کتاب
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
ترجمه تخصصی کتاب