دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

موج اعتراضات در استرالیا در پی اعتراضات آمریکا 

پنجشنبه، 06 شهریور 1399
کد خبر: 99448
اعتراضات نژادی در آمریکا باعث شعله ور شدن اعتراضات نژادی در استرالیا شده است. استرالیا نیز به مانند آمریکا جمعیتی ناهمگن دارد. نژادهای مختلف در این کشور زندگی می کنند و رفتار پلیس استرالیا با بومیان استرالیا همیشه مورد انتقاد بسیاری بوده است. پلیس استرالیا در سال 2017 یک بومی به نام خانم تانیا دی را که زخمی بود دستگیر کرد و منجر به مرگ او شد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از سرویس بین المللی بی بی سی نیوز، موج اعتراضات در آمریکا باعث طغیان گروه های اجتماعی معترض به تبعیض در جاهای مختلف دنیا شده است. استرالیا یکی از کشورهایی است که حقوق بومیان این کشور در محاکم و ادارات پلیس دائماً زیر پا نهاده می شود. اخیراً فیلمی از سوی دادستانی ویکتوریا در استرالیا به درخواست خانواده خانم تانیا دی که در بازداشتگاه پلیس فوت شده، منتشر گردیده است که موجی از خشم را در استرالیا ایجاد کرده است. خانم دی در سال 2017 به جرم مست کردن در خیابان بعد از ساعت قانونی دستگیر شده و در حالی که زخمی بوده به سلولی انتقال داده شده و بدون رسیدگی پزشکی رها شده است. گزارش پزشکی قانونی ویکتوریا نشان می دهد که خانم دی در حالت مستی به زمین افتاده است و سرش با گوشه تخت برخورد کرده و دچار ضربه مغزی شده و در جا فوت کرده است و پلیس ویکتوریا هیچ واکنشی به این مسأله نشان نداده است.

به گزارش ساعد نیوز، مردم استرالیا در پی خشونت پلیس در کنوشا در ویسکانسین و به عنوان احساس همبستگی با سیاهان آمریکا و بومیان استرالیایی که به صورتی سیستماتیک مورد ظلم نظام سیاسی و پلیس کشور قرار می گیرند به خیابانها آمدند. شعارهای نوشته شده روی پلاکاردها حاکی از عصبانیت استرالیایی ها از تبعیض نژادی بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی