آیا خودارضایی باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی می شود؟

  شنبه، 13 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
آیا خودارضایی باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی می شود؟
خودارضایی ، مانند دیگر رفتارهای انسانی ، وقتی به طورمکرر انجام شود ، یا به شکلی نامناسب (مانند در ملاء عام ، یا در مقابل عدم رضایت دیگران) باشد، در زندگی فرد به یک مشکل تبدیل می شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،

1-آیا مردان متاهل هم خودارضایی میکنند؟

خودارضایی در بین متاهلین امری متداول و رایج است ، با این وجود برای بسیاری از زوجین موضوعی چالش برانگیز است که می توان درباره آن صحبت کرد.
متخصصین سکس تراپ اظهار می کنند که خودارضایی بعد از ازدواج تا زمانی که در روابط جنسی شما با همسرتان تداخل نداشته باشد اشکال ندارد و اگر باعث نشود که از انجام وظایفتان در قبال همسرتان کوتاهی کنید، میتواند مفید نیز باشد.
برای زنان و مردان غیر معمول نیست که علاوه بر رابطه جنسی منظم با شریک جنسی ، خودارضایی میکنند. حال آیا خودارضایی افراد متاهل مفید است؟ تحقیقات نشان میدهد خودارضایی استرس را کاهش می دهد و باعث افزایش رضایت از خود می شود ، و هر دو این اثرات می توانند به یک ازدواج شادتر و رضایت بخش تر کمک کنند. این تحقیق کاملاً از عمل خودارضایی حمایت می کند و نشان می دهد که بر میل جنسی تأثیر منفی نمی گذارد بلکه باعث تحریک آن می شود.
این تحقیق همچنین اظهار میکند که خودارضایی پاسخ مناسبی برای بسیاری معضلات دیگر است زیرا همسر در صورت انجام عمل خودارضایی ، درصد خیانتش به شما تا حدودی پایین می آید. این به شما کمک می کند تا احساس خیانت را از خود دور کنید.

2-آیا خودارضایی آلت تناسلی را بزرگتر یا کوچکتر می کند؟

اندازه آلت تناسلی یک فرد عمدتا توسط ژنتیک تعیین می شود. هیچ مدرک علمی وجود ندارد که خودارضایی اثر دائمی بر اندازه آلت تناسلی مرد داشته باشد. خودارضایی منجر به نعوظ می شود که اندازه آلت را افزایش می دهد ، اما این امر موقتی است. آلت تناسلی مرد بعد از انزال به اندازه طبیعی خود برمی گردد.

3-چه میزان از افراد خودارضایی میکنند؟

یک شوخی قدیمی درباره خودارضایی وجود دارد: "80٪ از مردم خودارضایی می کنند و 20٪ دیگر نیز در مورد آن دروغ می گویند." البته این یک آمار واقعی نیست (و بعضی از افراد واقعاً هرگز خودارضایی نمی کنند). اما به این نکته می رسیم که بیشتر مردم می دانند خودارضایی امری عادی است ،حتی اگر آنها خودشان این کار را قبول نکنند!
برخی افراد از خودارضایی خجالت می کشند زیرا بسیاری آن را کثیف یا شرم آور میدانند. اما حقیقت این است که بیشتر مردان و زنان خودارضایی می کنند. افراد ترنس و تراجنسیتی خودارضایی می کنند. افراد مایل به جنس مخالف ، افراد همجنسگرا و دوجنسگرایان خودارضایی می کنند. افراد در هر سنی خودارضایی می کنند. بعضی از افراد روزانه دو بار استمناء می کنند ، و بعضی از افراد هیچ وقت خودارضایی نمی کنند.
مطالعات نشان داده است که مردان از نوجوانی تا سنین میانسالی خودارضایی می کنند که تا حدودی در این مطالعه صادق بودند. میزان خودارضایی مردان اندکی پس از سن 50 سالگی کاهش یافته. در کل افرادی که خودارضایی میکنند تا آخر عمرشان این عمل را انجام میدهند.
با این حال ، بدیهی است که برای زنان جوان مدتی طول می کشد تا خودارضایی را شروع کنند. در این مطالعه ، زنان 20 تا 39 ساله بیشترین احتمال خودارضایی را داشتند و در بین زنان 18 تا 20 و افراد بالای 40 سال میزان کمتری مشاهده شده است.

تحقیقات قبلی نشان داده است که افراد با تحصیلات بالا ، تصورات بیشتر اعمال جنسی ، تعدد بیشتری را در انجام عمل خودارضایی به دنبال دارند.
در این مطالعه ، افراد سفید پوست مشتاق ترین افراد به خودارضایی بودند. آمریکایی های آفریقایی تبار ، آسیایی آمریکایی ها و جزایر اقیانوس آرام گزارش خودارضایی کمتری را نشان دادند.

4-آیا خودارضایی بیش از حد برای بدن مضر است؟

خودارضایی بی ضرر است ، اما اگر این کار را زیاد انجام دهید ممکن است شما در ناحیه دستگاه تناسلی خود احساس درد کنید. اگر آقایان در مدت زمان کوتاهی ، به طور مکرر این کار را انجام دهند ، تورم آلت تناسلیشان را که به دلیل مایعات در بافتها ایجاد می شود ، بدست می آورند که این امر موجب نگرانی آنها میشود . تورم دستگاه تناسلی ظرف یک یا دو روز از بین می رود. با این حال ، اگر احساس می کنید نیازتان به خودارضایی در زندگی روزمره تداخل دارد ، صحبت با یک پزشک متخصص در حوزه مربوطه میتواند کمک بسیاری به شما کند.

5-آیا خودارضایی روی تعداد اسپرم تأثیر می گذارد؟

خودارضایی بر توانایی انسان در تولید اسپرم تأثیر نمی گذارد. مردان از تولید اسپرم تهی نخواهند شد ، زیرا به طور مداوم آن را تولید می کنند. پس از انزال مرد ، مدتی طول خواهد کشید تا بتواند دوباره انزال کند. این طبیعی است و به این معنا نیست که در اسپرم او مشکلی وجود دارد.

6-آیا خودارضایی باعث ناباروری در مردان می شود؟

جواب ساده است : خیر . خودارضایی به تحریک دستگاه تناسلی فرد برای برانگیختگی جنسی گفته می شود. این امر به هیچ وجه نمی تواند مانع از باروری در مردان شود. اما اگر یک زن و شوهر در حال برنامه ریزی برای بچه دار شدن هستند ، مرد ، باید تعداد دفعات خودارضایی خود را محدود کند. این امر به این دلیل است که خودارضایی در مردان منجر به انزال می شود و اگر شما خواهان داشتن فرزند هستید ، باید اسپرم های خود را برای داشتن فرزند آماده کنید و نه برای خودارضایی.
هنگامی که یک مرد تا زمان ارگاسم ، خودارضایی می کند ، به انزال منی پایان می دهد. برای مردانی که بیشتر خودارضایی می کنند ، در مقایسه با مردانی که کمتر این کار را انجام می دهند ، مایع منی کمتری در انزال خود نگه میدارند. خودارضایی اغلب باعث کاهش مقدار مایع منی در انزال می شود و باید مجدداً برای مدت زمانی معین منتظر بمانید تا ترمیم شود. علاوه بر این ، خودارضایی ممکن است شما را دچار احساس خستگی و تخلیه کند و شما ممکن است انرژی و نیاز به مقاربت را از دست بدهید.

7-مایع ای که پس از خودارضایی از آلت تناسلی خارج میشود چیست؟

مایع منی یا semen پس از ارگاسم از آلت تاسلی خارج میشود. مایع منی یک مایع داخل بدن به رنگ سفید مایل به خاکستری است که توسط غدد جنسی ترشح می شود. این مایع حامل اسپرم یا اسپرم ساز و فروکتوز و سایر آنزیم هایی است که به اسپرم برای زنده ماندن کمک می کند تا لقاح موفقیت آمیز را تسهیل کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (541 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (430 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (204 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (145 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (5 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...