آیا لیفت سینه با نخ روشی بی خطر است ؟

  یکشنبه، 01 فروردین 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
آیا لیفت سینه با نخ روشی بی خطر است ؟
لیفت سینه یکی از روش های درمان افتادگی سینه زنان می‌باشد اما با توجه به اینکه این روش نوین و جدید می‌باشد نگرانی ها در مورد آن زیاد است در این بخش از ساعد نیوز عوارضی که ممکن است با لیفت سینه به وجود بیاید را بررسی خواهیم کرد.

برای خانم ها معمولا زیبایی و تناسب اندام یکی از مسائل و دغدغه های مهم زندگی محسوب می شود و همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام هستند. یکی از مهمترین شاخصه اعضای بدن خانم ها، زیبایی بافت سینه آن ها است که در افزایش زیبایی و اعتماد به نفس آنها نقش بسزای دارد. در برخی از خانم ها به سبب گذر عمر و پیر شدن ویا عواملی نظیر بارداری، شیردهی، کاهش یا افزایش وزن و ژنتیک، پوست بدن جوانی و شادابی خود را از دست می دهد. این مشکل بر روی بافت سینه نیز تاثیر می گذارد و سبب شل شدن و افتادگی و در نتیجه شکل نامناسب سینه ها می شود. یکی از روش های بالا بردن سینه برای رفع افتادگی و شلی آن، لیفت سینه با نخ است که نسبت به روش های دیگر دارای نتایج موفق تر بوده و کم تهاجمی تر می باشد. در این روش ابتدا متخصص زیبایی نواحی مورد نظر برای لیفت را علامت گذاری کرده و سپس با کمک سوراخ هایی که در پوست ایجاد می کند نخ های مخصوصی را در بافت سینه قرار می دهد سپس توسط آنها کشش و لیفت سینه مورد نظر را در بافت سینه انجام می دهد. جنس این نخ ها از موادی تشکیل شده است که هیچ گونه حساسیت و عفونتی برای فرد ایجاد نمی کند و با بدن سازگاری کامل دارد.

زنان به دنبال افزایش سن، شیردهی، تغییرات هورمونی و ... دچار افتادگی و شل شدن سینه می شوند که این مساله علاوه بر زیبایی، اعتماد به نفس آنها را هدف می گیرد. لیفت سینه با نخ یک روش برای ترمیم و بهبود فرم سینه است که می تواند بهترین گزینه برای این دسته از افراد و افرادی که توانایی پرداخت هزینه جراحی را ندارند، باشد.

برای انجام جراحی، پزشک ابتدا محل قرار گرفتن نخ را علامت گذاری می کند. نوع طراحی محل های قرار گرفتن نخ بسیار حائز اهمیت زیرا هر چه دقیق تر انجام شود، بیمار به هدف دلخواه خود نزدیک تر می شود. علاوه بر این پزشک باید نخ هایی را انتخاب کند که سازگاری بالایی با بدن انسان داشته باشد و منجر به بروز حساسیت در فرد نشود.لیفت سینه با نخ جزو جراحی هایی کم تهاجمی است که می تواند تحت بی حسی انجام شود، البته بیمارانی که دچار استرس و ترس می شوند می تواند این جراحی را تحت بیهوشی انجام دهند.

آیا لیفت سینه با نخ روشی بی خطر است ؟

به طور کلی عمل زیبایی لیفت سینه کم خطر است و بسیاری از افراد سالانه این جراحی را زیر نظر متخصصان انجام می دهند. البته هر نوع جراحی عوارض خاصی دارد که قبل از عمل، جراح شما را نسبت به آن ها آگاه خواهد کرد. البته در بهترین روش لیفت سینه یعنی لیفت با نخ به خاطر اینکه بدن شما شکافته نمی شود بسیار بی خطر است و شما با اطمینان می توانید این جراحی را انجام دهید.

در این روش برش های بسیار ریزی روی بافت سینه ی شما برای قرار گرفتن نخ ها ایجاد می شود. به علت برش های خفیف، پس از جراحی در مدت کوتاهی زخم ها شروع به بهبودی می کنند. بعد از زمان مشخصی دیگر هیچ اثری از همان زخم های کوچک نیز نخواهد بود.

تنها خطری که در جراحی لیفت سینه با نخ وجود دارد، برخی بی حسی های موقت است که به علت همین زخم ها ایجاد می شود. البته این بی حسی ها نگران کننده نیست و با کمی صبر به طور کامل رفع می شوند.

البته عوارض جانبی ناشی از انجام جراحی تقریبا در همه عمل های زیبایی و همچنین عمل های درمانی که در دنیا انجام می شود موجود است و نمی توان آن را انکار کرد اما باید توجه داشت که این دسته از عوارض در صورتی که جدی گرفته نشوند و نکات مراقبتی در رابطه با آنها به خوبی انجام نشود ممکن است باعث بروز مشکلاتی در شخص شوند.

مهم ترین نکته در این زمینه این است که حتما به جراح متخصص مراجعه کنید و این عمل را توسط افرادی که در این رشته مهارت کافی ندارند انجام ندهید. جراح شما تا مدت ها بعد از عمل، وضعیت شما را پیگیری خواهد کرد و شما را در فرآیند بهبود یاری خواهند کرد. در صورت مشاهده هر گونه مشکل کوچکی می توانید با سوال از وی نگرانی خود را برطرف نمایید.

همانطور که می دانید جراحی لیفت سینه مدل های مختلفی دارد؛ یعنی برخی از افراد علاوه بر این عمل، جراحی دیگری را نیز در کنار آن انجام می دهند.

تزریق پروتز برای بزرگ کردن سینه، کوچک کردن پستان ها، رفع افتادگی های سینه و ترمیم شکل ظاهری پستان ها بعد از دوران بارداری و شیردهی از جمله کاربرد های لیفت سینه هستند که می توان این جراحی ها را در کنار لیفت سینه انجام داد.

بنابراین اینکه شما قصد دارید چه کارهایی را در طی جراحی انجام دهید، مدت زمان عمل نیز متفاوت است. برخی از جراحی های ترکیبی زمان های طولانی ای دارند؛ مثلا اگر شخصی بخواهد لیفت سینه را همزمان با پروتز سینه انجام دهد و یا اگر قرار باشد کاهش حجم سینه در کنار این عمل انجام شود، مسلما مدت زمان بیشتری را طول خواهد کشید.

اما در حالت کلی می توان مدت زمان انجام لیفت سینه را به طور میانگین دو ساعت تعیین نمود. افزایش و یا کاهش این مدت زمان نیز به سرعت عمل پزشک معالج و همچنین انتظارات و خواسته های شخص متقاضی بستگی دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (13 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲