دلایل افتاده شدن بافت سینه

  یکشنبه، 01 فروردین 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
دلایل افتاده شدن بافت سینه
افتادگی سینه در بازه میبانسالی و آستانه پیری یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها می‌باشد. خانم هایی که به فکر تناسب و زیبایی اندام می‌باشند به دنبال روش هایی هستند که این افتادگی سینه را جبران کنند در این بخش از ساعد نیوز دلایل افتادگی سینه را آموزش خواهیم داد.

لیفت سینه با نخ یکی از جدیدترین روش های لیفت پستان ها هستند که امروزه در حال انجام هستند. نخ هایی که در لیفت سینه استفاده می شوند از نوع سازگار با بدن هستند و بعد از جراحی هیچگونه حساسیت و مشکلی را در فرد ایجاد نمی کنند.

استفاده از این نخ ها برای لیفت قسمت های مختلف بدن استفاده می شود که لیفت صورت و ابرو با نخ از انواع رایج آن هستند. لیفت سینه با نخ از جمله روش های نوآورانه و مدرنی است که امروزه توسط متخصصان انجام می شود.این روش به دلیل اینکه برشی در بافت پستان انجام نمی شود بسیار ایده آل است. این نخ ها که از جنس پروپیلن قابل جذب هستند با قلاب های مخصوصی در عمل های جراحی استفاده می شوند. در این روش، بافت پستان به صورت طبیعی و امن بازسازی می شود و عوارض لیفت سینه را به حداقل ممکن می رساند.اگرچه این روش بسیار مناسب و ایمن است اما جایگزین دیگر روش های بالا کشیدن سینه نمی شود. هر یک از این روش ها برای افراد خاصی توصیه می شوند. لیفت سینه با نخ نیز به افرادی که دارای افتادگی سینه خفیفی هستند پیشنهاد می شود. همینطور افرادی که دارای افتادگی زیادی هستند اما مایل به انجام جراحی نیستند نیز مناسب است.

بافت سینه تحت تاثیر عوامل زیادی شل میشود و ظاهر افتاده به خود می گیرد. برخی از عوامل را در زیر بیان می کنیم:

  • بارداری ، شیردهی و زایمان : همانطور که میدانید در طی دوران بارداری سینه بانوان پر از شیر می شود. بعد از زایمان به مرور زمان بعد از آنکه مادر نوزاد را از شیر بگیرد غده های شیری شروع به جمع و چروک شدن می کنند. افتادگی سینه بعد از زایمان یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است.
  • یائسگی : یکی دیگر از عوامل موثر بر افتادگی سینه یائسگی می باشد. در دوران یائسگی بافت سینه خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد همچنین به مرور زمان بافت های متصل و رباط های سینه قدرت خود را از دست میدهند و این امر به دلیل کاهش سطح استروژن در دوران یائسگی می باشد.
  • سایز سینه : هرچه سایز سینه بزرگتر باشد احتمال افتادگی آن بیشتر می شود همچنین بزرگی سینه به راحتی روند افتادگی را سرعت می بخشد، لازم به ذکر است که جاذبه زمین بر این امر موثر است و آن را تشدید می کند.
  • عوامل ژنتیکی : انعطاف پذیری و قدرت نگهدارندگی رباط های سینه به طرز چشمگیری تحت تاثیر عوامل ژنتیکی قرار دارد و تغذیه افراد بر این عوامل تاثیر منفی و یا مثبت می گذارد.
  • دیابت : یکی از بیماری هایی است که بسیاری از ارگان ها و بافت های بدن را تحت تاثیر قرار میدهد. تحت تاثیر این بیماری پوست سینه دچار کشیدگی می شود و همین امر موجب میشود که بافت سینه دچار افتادگی شود.
  • تغییرات مداوم وزن : افرادی که به طور مداوم با رژیم های گوناگون بدن خود را چاق و لاغر می کنند با احتمال بیشتری نسبت به سایر افراد در معرض افتادگی سینه قرار دارند. هنگامی که بدن شروع به لاغر شدن می کند بافت چربی سینه به آرامی شروع به از بین رفتن می کند و رباط ها و بافت های مرتبط سینه به حالت اول باز نمیگردند. تنها راه جلوگیری از این اتفاق تغذیه مناسب و انجام حرکات ورزشی است.
  • بالا رفتن سن : بالا رفتن سن یک امر کاملا طبیعی است که همه بافت های بدن را درگیر می کند و بافت سینه از این قاعده مستثنا نمی باشد.

بعد از بارداری

روند عمل لیفت سینه برای خانم هایی که دوره زایمان و شیردهی را پشت سر گذاشته اند بیشتر شایع بوده است. این نگرانی که برای خانم ها، بعد از دوران بارداری وجود دارد مسئله افتادگی سینه و نافرم شدن آن است، که این موارد باید توسط پزشک معاینه شود تا دلیل این حالت به صورت دقیق مشخص گردد، زیرا سینه ها به دلایل مختلفی به این اشکال در می آیند.مثلا اگر سینه دچار افتادگی و یا شلی بعد از زایمان شده باشد، با لیفت سینه می توان این مشکل را بر طرف نمود و اگر علت کم شده غدد های شیری باشد از روش های دیگر زیبایی سینه استفاده می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (249 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (169 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (120 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (39 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (18 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دختر پشت کنکوری قصد کشتن کل خانواده را داشت
دانلود آهنگ جدید «بیا بریم کوه» از رضا ملک زاده+فیلم/ پاشو دنیا رو جمع کن بریم دریا کنار...
فال روزانه امروز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 8 تیر 1403
اولین برنامه جوکر با حضور خانم‌ها ؛ اسامی شرکت‌کنندگان +عکس/حتما از خنده تلف میشیم با اینا...
فال قهوه با نشان روز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 8 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 8 تیر 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 8 تیر ماه 1403
زاکانی از انتخابات انصراف داد
درخواست کمک مالی از محمود احمدی نژاد در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی و پاسخ وی
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد