دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ 

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
کد خبر: 384578
ساعدنیوز: علیرضا مرندی سرپرست تیم پزشکی مقام معظم رهبری در یک برنامه تلویزیونی به نکاتی قابل توجه درباره زندگی شخصی رهبری، اشاره کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده از شبکه نسیم پخش می‌شود. علیرضا مرندی سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب میهمان این برنامه تلویزیونی شد.

او در پاسخ به سؤال کامران نجف‌زاده درباره اینکه این‌ روزها چه توصیه‌ پزشکی برای رهبر انقلاب دارید این‌طور گفت: نزدیک 30 سال است که سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب هستم. خداوند بسیار به جمهوری اسلامی عنایت کرده و ایشان را سالم و خوب نگه داشته است. چرا که ایشان 9 ماه هم از بنده بزرگتر هستند و بحمدالله در سلامت به سر می‌برند. خداوند ایشان را حفظ کرده و سالم نگه داشته است.

او به سؤالاتی درباره اینکه رهبر انقلاب تلفن همراه دارند یا پزشک فرزندان رهبر انقلاب هم بوده‌اید این‌گونه پاسخ داد: من دست‌شان موبایلی ندیدم بعید می‌دانم از موبایل استفاده کنند. اما در مورد فرزندان رهبری، متخصص کودکان بودم و به این واسطه پزشک فرزندان رهبر انقلاب هم بودم. یادم می‌آید روزی همسر حضرت آقا با من تماس گفتند فلان دخترم را یادت می‌آید از زمان تولد شما معاینه می‌کردید؛ گفتم بله. او امروز فرزندی دارد خواستم خواهش کنم که در مطب‌تان بپذیرید. این نوع رفتارِ این خانواده است؛‌در صورتی که می‌توانند به عنوان همسر مقام معظم رهبری پیغام بدهند اما این روش برخوردی را دارند.

مرندی در پایان خاطرنشان کرد: پزشک خانوادگی رهبر انقلاب بوده‌ام و هستم. این افتخار را داشته‌ام؛ الان مطب ندارم یا تماس می‌گیرند به ندرت در منزل معاینه می‌کنم یا خدمت حضرت آقا می‌رسم یکی از نوه‌هایشان مشکلی داشته باشند آنجا معاینه می‌کنم و یا مشورت می‌دهم.


15 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
ایران
1 ماه پیش

💪🇮🇷❤️سید علی❤️🇮🇷💪
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید