دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

آیا شما تفاوت نیم ست و سرویس طلا را می دانید؟ 

یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399
نیم ست طلا معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند است که گاهی ممکن است یک عدد انگشتر نیز همراه داشته باشد. انتخاب مدل‌های مختلف نیم ست طلا می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به همسر و دختران جوان باشد.

سرویس طلا معمولا شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر می باشد و برای مراسم های تشریفاتی مانند عروسی کاربرد بیشتری دارند. سرویس ها زرق و برق بیشتری دارند و معمولا با سنگ های قیمتی تزیین می شوند.نیم ست طلا اما، تنها گردنبند و گوشواره را شامل می شود و ممکن است زرق و برق آن ها به اندازه سرویس های طلا نباشد.

اگر چه مدل های نیم ست طلای گران بها و با شکوه نیز محبوبیت خود را در میان خانم ها دارند؛ که در این صورت برای مراسم های رسمی تر کاربرد خواهند داشت. ولی به طور کلی، نیم ست ها معمولا حالتی اسپرت نسبت به سرویس های طلا دارند و برای استفاده روزانه و مهمانی های دوستانه مناسب تر هستند. در ادامه نمونه های بی نظیری از مدل نیم ست طلا را مرور خواهیم کرد.شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که نیم ست طلا شامل چیست؟ چه طلاهایی در نیم ست میتواند وجود داشته باشد؟ و تفاوت آن با سرویس طلای کامل چیست؟ در ادامه به این نکته خواهیم پرداخت.ست های موجود طلا شامل گردنبند، گوشواره، دستبند طلای زنانه و گاهی انگشتر را نیز شامل می شوند.برای مجالس تشریفاتی کاربرد بسیاری نیز دارند.

تفاوت ست و نیم ست زنانه

ست های طلا معمولا براق تر هستند و با سنگ های قیمتی تزئین میشوند. اگرچه امروزه نیم ست های طلا نظر بسیاری از خانم ها را به خودش جلب کرده است اما مدل های موجود ست های طلا نیز جلوه و توجه و کاربرد خود را هنوز از دست نداده اند. معمولا از ست طلا برای رفتن به مجالس های تشریفاتی استفاده میکنند که انواع و مدل های گوناگونی از ست ها موجود می باشد. برای تهیه کردن ست طلا هیچ قانونی وجود ندارد و فقط با توجه به سلیقه ها طراحی می شوند.

سرویس کامل طلا زنانه

در ادامه به این سوالات شما در مورد سرویس کامل طلا پاسخ داده خواهد شد که ، سرویس کامل طلا زنانه شامل چیست ، تفاوت سرویس کامل طلا با نیم ست چیست ، سرویس کامل طلا با سرویس عروسی متفاوت است . در ادامه با گلدر کالا همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

سرویس کامل طلا شامل ، گردنبند ،گوشواره ، دستبند است که در غیر این صورت اگر یکی از این ها در سرویس نباشد ، به آن نیم ست گفته خواهد شد. مدل هایی که در قسمت زیر مشاهده میکنید سرویس های کامل طلا بوده که میتواند برای مراسم هایی مانند ، عروسی و نامزدی مناسب باشد.

نکته: در مورد نیم ست لازم است بدانید که معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند است که می تواند همراه خود یک انگشتر را هم داشته باشد، همچنین مدل های مختلف نیم ست میتواند گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن باشد.

خرید سرویس طلا عروس

  • از فروشنده فاکتور بگیرید
  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید
  • مواظب شیادها و سودجویان باشید
  • حواستان به نگین هایی تقلبی باشد


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!