دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری /

آیفون 15 پرومکس با روکش طلای 24 عیار که طعم شکلات میدهد/ این گوشی خوردن داره😍+عکس 

دوشنبه، 27 آذر 1402
کد خبر: 367231
ساعد نیوز: شرکت خاویار (Caviar) یک برند لوکس واقع در دبی است که به دلیل ساخت گجت های سفارشی‌سازی‌شده اپل و سامسونگ مشهور شده است. این شرکت به تازگی، یک نسخه عجیب و غریب از آیفون 15 پرومکس را با الهام از فیلم جدید Wonka با بازی تیموتی چالامه رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، این گوشی خلاقانه،‌ یک گوشی هوشمند معمولی نیست، بلکه یک شکلات کاملا خوراکی است که با دقت از شکلات طبیعی ساخته شده و با روکشی از طلای خوراکی 23 عیار تزئین شده است. این آیفون 15 پرو مکس شکلاتی با قیمت 1100 دلار عرضه می‌شود که به طور شگفت انگیزی نزدیک به قیمت یک آیفون 15 پرو مکس استاندارد با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نزدیک است.

طلای خوراکی به کار رفته در این محصول به عنوان افزودنی E175 شناخته می‌شود که کاملا بی‌خطر، ضد حساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است، به این معنی که هیچ اثر نامطلوبی بر ترکیب خون یا هضم بدن ندارد. آیفون شکلاتی Caviar، دارای طعمی است که کوکی‌های بادام را با نت‌های خامه‌ای به ذائقه متبادر می‌کند و طعمی تند را برای حدود 30 ثانیه به جا می‌گذارد.

علاوه بر نسخه شکلاتی، Caviar یک نوع لوکس و کاربردی تر از آیفون 15 پرومکس به نام Maze 18K نیز ارائه می دهد. این نسخه مزین به طلای 18 عیار و دارای 39 الماس است و با قیمت سرسام آور 50360 دلار عرضه می شود. برای کسانی که علاقه‌مند به گجت‌های شخصی‌سازی شده هستند، خاویار آتلیه سفارشی را در وب سایت خود راه اندازی کرده است که در آن مشتریان می‌توانند یک گوشی با طراحی سفارشی با گزینه‌های مختلف برای سفارشی سازی، سبک‌های طراحی و مواد از جمله نوع شکلاتی سفارش دهند.

این نکته قابل ذکر است که رویکرد نوآورانه Caviar فراتر از آیفون‌های شکلاتی است. آنها به خاطر ایده‌های خلاقانه و گاهی عجیب‌وغریب‌شان مانند آیفون‌های وایکینگ و یوفو معروف هستند. از آنجایی که این برند همچنان با مفاهیم منحصر به فرد خود شگفتی می‌آفریند، می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده شاهد طراحی‌های غیرعادی و لوکس آیفون بیشتری باشیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه