دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

این 3 بازیگر معروف از رشته پزشکی انصراف داده و وارد عرصه بازیگری شدند+عکس 

چهارشنبه، 11 مهر 1403
ساعدنیوز: دنیای سلبریتی ها و حواشی مربوط به آنها همواره برای افراد جذابیت دارد. در این مطلب با 3 بازیگر که از رشته پزشکی انصراف داده و وارد عرصه بازیگری شدند آشنا می شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، زندگینامه و داستان زندگی بازیگران و هنرمندان را که نگاه می کنیم گاهی با واقعیاتی روبرو می شویم که شنیدن آن جالب توجه است. با نگاهی به زندگی گذشته برخی از این بازیگران متوجه شدیم که بعضی از این هنرمندان از رشته پزشکی انصراف داده و به بازیگری روی آورده اند. تصاویری از این افراد در این مطلب با هم تماشا می کنیم.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش گفت: در حالی که در رشته پزشکی و زبان انگلیسی قبول شده بودم و در بازیگری هم اول شدم، رفتم سراغ بازیگری و، چون همسرم جمشید اسماعیل‌خانی از دبیرستان در یکی از نمایشنامه‌هایش مرا برای ایفای نقش انتخاب کرد، راه بازیگری را در پیش گرفتم.

محمد کاسبی

محمد کاسبی مدرک دیپلم را در سال 1350 اخذ کرد. کاسبی از 13سالگی در کاخ جنوبی جوانان در میدان راه‌آهن با گروه تئاتر، فعالیت تئاتر تقریبا نیمه‌حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال 50همکاری و بازیگری در اداره تئاتر تهران را شروع نمود. او در کنکور سال 50 شرکت کرد و در رشته پزشکی قبول شد اما به جهت علاقه به تحصیل تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا، از پزشکی صرف نظر کرده و سال 51 به سربازی رفت.

محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز در گفت و گویی اشاره کرده بود، کنکور پزشکی دادم و قبول شدم ولی در سالن تشریح که رفتم دیدم به روحیات من نمی خورد و انصراف دادم.

  برچسب ها: بازیگر پزشکی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 11 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(تصاویر+ ویدیو) عجیب‌ترین روش‌های تولیدمثل و زایمان در جانوران که محال است شنیده باشید
فرزاد حسنی: بزرگترین عشق دوران کودکی من ‌امام خمینی بود که از همان بچگی عکس‌ ایشان را جمع می‌ کردم؛ موثرترین روش برای ساکت کردنم دادن عکس امام بود
نیکی مظفری ، شیدا یوسفی ، نفیسه روشن و نیلوفر کوخانی در اکران فیلم کوچه ژاپنی ها در مگا مال در اکباتان با استایل کژوال و بیش از حد راحت!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(عکس) نگاهی متفاوت و خلاقانه به اِلِمان‌های طبیعت از دریچه دوربین مهدی پاکدل/ آثار هنری فوق‌العاده پاکدل از دریای زمین تا ماه آسمان
قدرت نمایی علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با بدنی فولادی در 52 سالگی +فیلم/ سلطان بدنسازی پیشکسوتان ایران لایقشه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟