دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

این گربۀ «چهارگوش» یک شگفتی ژنتیکی است +عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز: گاهی اوقات ژنتیک ما را با شگفتی‌های منحصربفردی روبرو می‌کند، به ویژه در عالم حیوانات! از مورچه‌خواران آلبینو (فاقد رنگدانه پوستی) گرفته تا زرافه‌های بدون خال، خصیصه‌ی رنگ به ژنتیک بستگی دارد، با این حال، به نظر می‌رسد گوش‌ها نیز از این وابستگی مصون نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرادید، وقتی چهار بچه گربه به پناهگاه حمایت از حیوانات در کوه جولیت واقع در تنسی ایالات متحده آورده شدند، تیم حفاظت اصلا انتظار نداشت که یکی از بچه گربه‌ها چهار گوش داشته باشد. این تیم با به اشتراک گذاشتن تصاویری از این تازه واردهای 8-9 هفته‌ای در صفحه فیس بوک خود، این بچه گربه چهارگوش را آدیو نامگذاری کردند.

این پناهگاه حیوانات در پست خود توضیح داده که دامپزشک به زودی آدیو را معاینه می‌کند اما آن‌ها معتقدند این بچه گربه بخاطر داشتن این گوش‌های اضافه دچار اختلال نخواهد شد.

«دامپزشک ما او را به طور کامل معاینه خواهد کرد، اما با توجه به اطلاعاتی که ما داریم، گوش داخلی کاملاً طبیعی است و هیچ مشکلی برای بچه گربه به وجود نخواهد آورد، جز زحمت اضافه برای تمیز کردن آن‌ها!»

آدیو یک گربه نادر است، اما تنها گربه در نوع خود نیست. سال 2021، گربه‌ای به نام میداس در ترکیه با چهار گوش و یک تکه مو به شکل قلب روی شکمش پیدا شد.

  برچسب ها: گربه عجایب

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس
مراحل سابمیت مقاله
ریش علی اوجی در خواب زده شد ؛ نرگس محمدی در پشت صحنه با رضا یزدانی دست به یکی کردند
نگاهی به عکس سر عقد بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران در محضر+عکس/ از یکتا ناصر و نرگس محمدی تا علی سخنگو و فریبا نادری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
خلاقیت هوشمندانه قصاب اهوازی برای جذب مشتری مرزهای خلاقیت را جابه جا کرد/ مغزشو باید طلا گرفت +عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حلزون" را که در میان "لاک‌پشت‌ها" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند