دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

این حیوان بانمک کمدی جانوران است+عکس های خنده دار 

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز : جایزۀ عکاسی کمدی حیات وحش از سال 2015 به همت یک عکاس حیات وحش راه‌اندازی شد. و در آن به انتخاب عکسهای خنده دار از طبیعت میپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل ازهمشهری آنلاین، در آخرین دورۀ این رقابت در سال 2022 عکس یک راکون که انگار داشت برای دوربین دست تکان می‌داد، در جمع عکس‌های برگزیده قرار گرفت و در فضای اینترنت هم حسابی دست به دست شد. اما این تنها درخشش راکون‌ها در این رقابت نبوده است. تصاویر دیگری از این حیوان بامزه در سال‌های قبل نیز به جمع فینالیست‌ها راه پیدا کرده بودند.

جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون‌ها به قلمرو سینما هم راه پیدا کرده است. فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه‌های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده کرده بود. این «راکون سرآشپز» روی سر یک آشپز نشسته بود و حرکاتش را هدایت می‌کرد تا بتواند غذایی به اسم «راکاکونی» را بپزد! (همانطور که «موش سرآشپز» در پختن «راتاتویی» مهارت داشت).

در اینجا تصاویر طنزآمیزی از راکون‌ها را ملاحظه می‌کنید که در سال‌های مختلف جزء فینالیست‌های رقابت عکاسی کمدی حیوانات بوده‌اند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویراستاری تخصصی مقاله
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس