دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

این جمله سنگین از رزمی کار و بازیگر هالیوود جکی چان رو هیچ وقت فراموش نکن ! + ویدیو 

دوشنبه، 12 شهریور 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از جملات سنگین جکی چان در لحظه ی اسکار گرفتن و رسیدن به رویـــایش را مشاهده می کنید که از خاطره چند سال پیش و گفتگو با پدرش می گوید . وی می گوید پدرم من از من پرسید : پس کی اسکار میگیری ؟ و من به خودم گفتم واقعا یکی از اینا می خواهم (جایزه اسکار) و بعد از 56 سال و ساخت بیش از 200 فیلم و خورد شدن استخوان هایم بالاخره مال من شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، فانگ سی‌لونگ (انگلیسی: Fang Shilong) زادهٔ 7 آوریل 1954 است . وی که با نام جکی چان شناخته می‌شود. رزمی کار حرفه ای در رشته‌های کونگ‌فو، کاراته، بوکس، وینگ چون، هاپکیدو و ووشو، بدل‌کار، بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان، خواننده و نویسنده اهل چین است. او برای سبک مبارزهٔ آکروباتیک اسلپ‌استیک، زمان‌بندی خنده‌دار در اجرا و بدل‌کاری‌های نوآورانه‌اش که معمولاً خودش آن را اجرا می‌کند شهرت دارد. قبل از ورود به صنعت فیلم، او یکی از هفت ثروت کوچک از آکادمی درام چین از مدرسه اپرای پکن بود، جایی که او در رشته آکروباتیک، هنرهای رزمی و بازیگری تحصیل کرد. چان از دههٔ 1960 مشغول به بازیگری بوده و در بیش از 150 فیلم ایفای نقش کرده است. او یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های فیلم‌های اکشن در تاریخ است.

پس از حضور او در بسیاری از فیلم‌های هنگ کنگ به عنوان بدل‌کار، اولین موفقیت بزرگ چان، فیلم کمدی اکشن کونگ‌فوی مار در سایه عقاب محصول سال 1978 بود. او سپس با فیلم‌های کمدی اکشن کونگ‌فوی مشابهی مانند استاد مست محصول سال 1978 و استاد جوان محصول سال 1980 به موفقیت چشمگیری دست یافت. تیم بدل‌کاری جکی چان حین ساخت فیلم پروژه آ در سال 1983 تشکیل شد که سبک خاص بدل‌کاری‌های پیچیده و خطرناک چان همراه با هنرهای رزمی و شوخ‌طبعی را تثبیت کرد، سبکی او در فضایی مدرن‌تر با رستوران سیار محصول سال 1984 و داستان پلیس محصول سال 1985 و جنجال در شهر (1995) توسعه داد. بازی او در مجموعه‌فیلم‌های ساعت شلوغی و شانگهای منجر به موفقیت او در هالیوود شد. چان به عنوان اولین نقش دراماتیک خود، در فیلم آمریکایی بچه کاراته‌کار ظاهر شد.

در این صفحه از سایت ویدیویی از جملات سنگین جکی چان در لحظه ی اسکار گرفتن و رسیدن به رویـــایش را مشاهده می کنید که از خاطره چند سال پیش و گفتگو با پدرش می گوید .

وی می گوید پدرم من از من پرسید : پس کی اسکار میگیری ؟ و من به خودم گفتم واقعا یکی از اینا می خواهم (جایزه اسکار) و بعد از 56 سال و ساخت بیش از 200 فیلم و خورد شدن استخوان هایم بالاخره مال من شد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 12 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به تیپ مدرسه پریناز ایزدیار با مقنعه به سبک بچه های دهه شصتی / چقدر معصوم و بانمک شده😍
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(عکس) بوسه پدرانه سید محمد خاتمی بر گونه دخترش نرگس / نرگس خاتمی عروس کیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پژمان جمشیدی آبروی عادل فردوسی پور رو برد! / یه رفسنجانی پسته نمیخوره که انقدر خورده ، ایشون 6 کیلو پسته خورد 😂
(فیلم) چالش خانوادگی جالب آرات حسینی با توپ فوتبال/ مادرش چقدر ترسیده
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه