دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری /

دختر 25 ساله ساخته‌شده با هوش مصنوعی ماهانه تا 12 هزار دلار درآمد دارد+عکس 

یکشنبه، 05 آذر 1402
کد خبر: 363956
ساعد نیوز: منظورمان مدل زبانی بزرگ نیست؛ شمایل یک دختر 25 ساله با هوش مصنوعی ساخته شده و حالا از راه مدلینگ هزاران دلار درآمد کسب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از یورونیوز، آیتانا زنی 25 ساله با موی صورتی است و در اینستاگرام 124 هزار فالوور دارد. کروز همچنین گفت مدل هوش مصنوعی این شرکت با «شخصیت [خاص]» و «براساس چیزی که جامعه بیشتر دوست دارد» خلق شده است.

خصوصیات مدل هوش مصنوعی آیتانا

در وب‌سایت این آژانس اسپانیایی از آیتانا به‌عنوان یک «زن قوی و بااراده» و «یک متولد Scorpio [برج عقرب] بااحساس» با علاقه زیاد به بازی‌های ویدیویی و تناسب اندام یاد شده است. او می‌تواند برای حضور در هر تبلیغ 1000 یورو دریافت کند و در ماه مجموعاً از 3000 یورو تا 10000 یورو درآمد داشته باشد.

کروز به یورونیوز توضیح می‌دهد که پس از مشکلاتش با مدل‌ها و اینفلوئنسرهای واقعی، تصمیم به ساخت آیتانا گرفته است:

«ما شروع به تجزیه‌و‌تحلیل نحوه کار خود کردیم و متوجه شدیم که بسیاری از پروژه‌ها به‌دلیل مشکلاتی که خارج از کنترل ما بوده‌اند، متوقف یا کنسل شده‌اند. [در این مشکلات] اغلب اینفلوئنسر یا مدل مقصر بوده و به مسائل طراحی ارتباط نداشته است. ما این کار را انجام دادیم تا بتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم و به افراد دیگری وابسته نباشیم که دارای غرور هستند، وسواس دارند یا فقط می‌خواهند با ژست‌گرفتن پول به‌دست آورند.»

با توجه به موفقیت آیتانا، این شرکت مدل دیگری با نام «مایا» را نیز ساخته که برخی خصوصیات او متفاوت است. همچنین درخواست‌های زیادی از سوی برندهای مختلف دریافت کرده که مدل‌های هوش مصنوعی خاص خود را می‌خواهند.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
ترجمه تخصصی کتاب
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی