دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

این ساعت هوشمند تمام امکانات اپل واچ را داراست! 

چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340720
ساعدنیوز: نویز اخیراً جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Noise ColorFit Pulse 3 در هند عرضه کرده است. این ساعت هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با طراحی زیبا و ویژگی های پیشرفته، تجربه کاربری برتر را ارائه دهد. این راه‌اندازی پس از عرضه موفقیت‌آمیز Noise ColorFit Ultra 3 صورت می‌گیرد که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر آنلاین، دارای یک صفحه نمایش بزرگ 1.96 اینچی TFT با صفحه نمایش منحنی 2.5 بعدی است که با 550 نیت روشنایی خود تصاویر واضحی را حتی در شرایط روشن در فضای باز ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای بدنه فلزی با بندهای سیلیکونی قابل تعویض است که در رنگ های مختلف ارائه می شود. کاربران می‌توانند از بین پنج رنگ جذاب انتخاب کنند، مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، سبز و صورتی.

Noise ColorFit Pulse 3 دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس ها و امکان ذخیره حداکثر 10 مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.

Noise ColorFit Pulse 3 در ویژگی‌های سلامتی با توجه به Noise Health Suite برتری دارد، که به کاربران امکان می‌دهد معیارهای حیاتی سلامت مانند ضربان قلب، سطوح SpO2، الگوهای خواب، سطح استرس، تمرین‌های تنفسی و ردیابی چرخه زنان را دریافت کنند. این ساعت هوشمند همچنین یادآورهای روزانه و پیش بینی آب و هوا را ارائه می دهد. با بیش از 100+ حالت ورزشی و بیش از 170 صفحه ساعت، کاربران می توانند ساعت هوشمند خود را بر اساس ترجیح خود شخصی سازی کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن