دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ایران انتقام خون شهید سید رضی موسوی را در زمان و مکان مناسب خواهد گرفت 

چهارشنبه، 06 دی 1402
کد خبر: 368659
محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگویی اختصاصی با ساعدنیوز به تحلیل ابعاد مهم شهادت یکی از فرماندهان عالی رتبه سپاه قدس در سوریه به دست اسرائیل پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در استرالیا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما و در واکنش به شهادت شهید سردار سید رضی موسوی در سوریه به دست رژیم غاصب صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در طوفان الأقصی شکست بزرگی را متحمل شد و این شکست در تمام ابعاد نظامی، سیاسی، داخلی و خارجی اش برای اسرائیل ترمیم ناپذیر است. هرچند حامیان سنتی اسرائیل اعم از آمریکا و اروپایی ها از جنایات این رژیم در غزه حمایت می کنند ولی مردم این کشورها بیدار شده اند. پوشش خبری صدها خبرگزاری بین المللی از جنایات اسرائیل تنفر از رژیم را به بالاترین سطح در دنیا رسانده است. میلیاردها دلار سرمایه تبلیغاتی اسرائیل با این شکست برباد رفته است.

قدیری ابیانه افزود: علاوه بر این، علاقه به شناخت اسلام و قرآن نیز در کشورهای غربی رو به فزونی است. در داخل اسرائیل، ابهت ارتش اسرائیل شکسته شده است. مهاجرت صهیونیست ها از کشورهای مختلف به اسرائیل متوقف شده و حتی مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی شروع شده است. سران این رژیم همگی اتباع کشورهای دیگرند. یا اروپایی اند یا آمریکایی. نابودی اسرائیل قطعی است. روزانه 1 میلیارد دلار هزینه برای تداوم جنایت در غزه می شود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک تصریح کرد: هزینه های سرسام آور نظامی اسرائیل باعث کاهش ارزش پول ملی این رژیم شده است. 40 میلیارد دلار پول به بازار برای توقف ریزش ارزش پول اسرائیل تزریق شده است. ولی هیچ یک از این کارها نتوانسته اعتماد مردم به رژیم را بازسازی کند. در حالی که همه درباره پیروزی حماس در طوفان الأقصی صحبت می کنند، اسرائیل به یک دستاورد ساختگی نیاز داشت. ترور شهید سید رضی موسوی را نیز در همین راستا باید فهم کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: شهید رضی از همرزمان شهید سلیمانی بوده است و نقش بسیار برجسته ای در شکست داعش در سوریه داشت. اصلاً موشک هایی که برای ترور این شهید بزرگوار مورد استفاده قرار گرفته به صورت اختصاصی برای این کار تولید شده اند. این شهید یقیناً خسارتی از این بابت ندیده بلکه بهشت برای او تضمین شده است. این مائیم که از وجود او محروم شدیم. هرچند شهید سید رضی مثل شهید سلیمانی بین عموم شناخته شده نبوده ولی یکی از فرماندهان برجسته سپاه قدس بوده است. ایران در زمان و مکان مناسب انتقام این شهید بزرگوار را خواهد گرفت.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره به برخی تحلیل ها درباره تلاش اسرائیل برای وارد شدن ایران به جنگ با این رژیم گفت: اسرائیل خودش می داند که توان رویارویی مستقیم نظامی با ایران را ندارد و اگر به فرض محال چنین چیزی اتفاق بیفتد خسارت سنگینی به رژیم صهیونیستی تحمیل می شود. آنچه مسلم است این است که ایران انتقام خون شهید سید رضی موسوی را در زمان و مکان مناسب خواهد گرفت.


1 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...