دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

آیتک سلامت رقیب زهرا گونش شامپو بدن محبوبش را رونمایی کرد +فیلم/ ستاره چشم رنگی والیبال زنان ایران سفیر یک برند معروف ایرانی شد 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: آیتک سلامت یکی از فنومن های معروف ورزشی در فضای مجازی ایران است. او فالوورهای زیادی در صفحه اینستاگرام اش دارد و به نظر می رسد کم کم به یک بیزینس وومن ورزشی جذاب برای برندهای معروف آرایشی و بهداشتی تبدیل می شود. در اینجا فیلم جدید او را با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آیتک سلامت متولد دی 1379 در شهر تبریز می باشد. وی بازیکن تیم ملی والیبال زنان است و در سال 1395 کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین بود.

از افتخارات او میتوان به مدال نقره مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی همراه با تیم ملی والیبال زنان ایران، بهترین پشت خط زن لیگ برتر والیبال زنان ایران در فصل 1398 و 1400 و ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال زنان ایران در فصل اشاره کرد.

آیتک سلامت در سال 1396 کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران بود او به عنوان بازیکن پشت خط زن تیم جوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا در سال 1397 حضور داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی امید حضور پیدا کرد. او در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو نیز حضور داشت.


6 پسندیدم 14 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(عکس) ویلای لاکچری و شیک مینا مختاری، همسر بهرام رادان در تفریحات آخر تابستانی در شمال
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ می دانید فقط 6 درصد مردم عادی میتوانند این چالش بازی فکری را حل کنند/ اتوبوس داره کدوم سمتی میره؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه تخصصی کتاب
لحظه ورود علی دایی روی صحنه کنسرت نمایش بهرام رادان و بهتاش پایتخت+فیلم/ تشویق مردم را ببینید