دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

از بازار ارز چه خبر؟ 

یکشنبه، 15 مهر 1397
کد خبر: 15097
ساعد نیوز: وضعیت بازار ارز تا ظهر امروز روند کاهشی را دنبال کرد و قیمت خرید دلار تا ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ فروش آن تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود. البته عمده صرافی‌ها فقط تابلوهایشان روشن است و تمایلی برای خرید و فروش ندارند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، حال و هوای بازار ارز امروز (یکشنبه) از میدان فردوسی تا سبزه میدان نشان می‌دهد که قیمت‌ها همچنان رو به کاهش است و غالب شلوغی‌های آن برای فروش انواع ارز از سوی مردم و حتی دلالان است. البته برخی از دلالان به دنبال خرید انواع ارز از جمله دلار، یورو و لیر از مردم به قیمت پایین هستند.

وضعیت قیمت‌ها تا ساعت ۱۳:۴۰ به گونه‌ای بود که دلار تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن تا ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان پایین آمده است.

البته صرافی‌ها قیمت ۱۲ هزار تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان را برای خرید دلار و نرخ ۱۲ هزار و ۴۰۰ تا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان را برای فروش آن روی تابلوهایشان ثبت کرده‌اند اما عمدتا خرید و فروشی انجام نمی‌دهند. برخی از آن‌ها می‌گویند دلاری ندارند و برخی دیگر به ویژه صرافی‌های بانکی دوباره به سیستم ارز مسافرتی و فروش با مدارک برگشته‌اند.

در بازار ارز که تقریبا آرام به نظر می‌رسد، مردم عمدتا در حال فروش هستند یا اینکه از دلالان و کاسبان خیابانی ارز برای آینده این بازار پرس و جو می‌کنند که چه باید بکنند؟

موضوع چشمگیر در بازار آزاد ارز این است که تب و تاب معامله کاهش پیدا کرده و تعداد مردم و دلالان نیز در بازار هم نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

همچنین مکالمه بین مردم و دلالان نشان می‌دهد که آن‌ها معتقدند "قیمت ارز در این هفته هم روند کاهشی را دنبال خواهد کرد". البته برخی از دلالان همچنان مقابل این قیمت‌ها مقاومت می‌کنند و نرخ‌های بالاتری را برای فروش و حتی خرید دلار و یورو در کوچه و خیابان‌های فردوسی جار می‌زنند.

نکته جالب اینجاست، بسیاری از دلالانی که در هفته‌ها و روزهای گذشته در بازار حضور فعالی داشتند و تقریبا همیشه در فاصله میدان فردوسی تا خیابان منوچهری قابل مشاهده بودند، ‌ خبری نیست و هیچ کدام از آن‌ها که به زعم خودشان قیمت ارز و سکه را تعیین می‌کردند، امروز در بازار نبودند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه