از حواشی انتخابات تا درگیری بازیگر زن با پلیس در حواشی داغ جمعه 11 خرداد 1403

  جمعه، 11 خرداد 1403 ID  کد خبر 390767
از حواشی انتخابات تا درگیری بازیگر زن با پلیس در حواشی داغ جمعه 11 خرداد 1403
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

عکس متفاوت مرضیه سلیمانی از سعید جلیلی

11 خرداد 1403، 10:24

مجرم ؛ تیتر یک کلمه ای نیویورک‌تایمز برای اعلام محکومیت ترامپ از سوی هیات منصفه دادگاه

11 خرداد 1403، 10:22

شوخی با علی لاریجانی پیش ثبت نام در انتخابات

11 خرداد 1403، 10:20

خبرنگار: آقای لاریجانی توییت دیشب شما خبرساز شد؛ با اسنپ آمدید یا تپسِی؟

لاریجانی: چیزهای مهم تری در آن توییت بود!

🔹رییس سابق مجلس و مشاور رهبر انقلاب دیشب در یک توییت در شبکه اجتماعی اکس مسیر رفتن به وزارت کشور و خیابان پاستور (محل استقرار ریاست جمهوری) را روی نقشه مشخص کرده بود. پست وی در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده ای همراه شد./ جماران

انتقاد خیابانی از بی‌اخلاقی در فوتبال ایران و توصیه به نکونام و اوسمار

11 خرداد 1403، 8:37

گفته های امیرحسین ثابتی، نماینده عضو جبهه پایداری مجلس که از جمله همراهان جلیلی در وزارت کشور بود.

11 خرداد 1403، 8:29

تصاویری از کنسرت بزرگ مشترک همایون شجریان و انوشیروان روحانی در شیکاگو

11 خرداد 1403، 8:26

روز نخست نام نویسی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری از نگاه لنز دوربین عکاسان

11 خرداد 1403، 8:24

نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، در مصاحبه با شبکه اسـ‌رائیلی: «ما باید اعضای کلیدی سـ‌پاه رو هدف قرار بدیم و کاری کنیم که دردش رو احساس کنند.»

11 خرداد 1403، 8:23

استوری فرهاد مجیدی در سالگرد قهرمانی بدون باخت استقلال

11 خرداد 1403، 8:20

تصویری از شکار اسب توسط پلنگ در منطقه زرین آباد دهلران

11 خرداد 1403، 8:16

🔹فروردین ماه امسال مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از مشاهده و ثبت پلنگ ایرانی برای دومین بار در سالجاری در یکی از زیستگاه‌های شمال شهرستان دهلران خبر داد.

🔹تصویر این پلنگ ایرانی توسط محیط بانان مهدی مامی، فریدون باویر و دوستداران محیط زیست یوسف کریمی و فرشاد صحرابیگی با استفاده از دوربین‌های تله‌ای ثبت شده است.

قیمت نجومی بلیت بازی پرسپولیس - مس‌رفسنجان در بازار سیاه؛ 11 میلیون تومان!

11 خرداد 1403، 8:15

قتل به دلیل رابطه سیاه

11 خرداد 1403، 8:14

سارا غضنفری در روزنامه هفت صبح، پرونده‌ای درباره مردانی که قربانی رابطه خارج از عرف شدند، منتشر کرد و نوشت:

🔹در هفته‌ای گه گذشت پرونده قتلی داشتیم که یک مرد به دلیل رابطه خارج از عرف با زنی متاهل، توسط برادران زن به قتل رسیده بود.

🔹 در برخی از این پرونده‌ها حتی قربانی نمی‌داند زن، متاهل است و از او پنهان کرده و در برخی دیگر مقتول با اطلاع از اینکه زن متاهل است به رابطه سیاه خود ادامه می‌دهد.

🔹در بسیاری از پرونده‌ها، همسر زن یا خانواده او، مثلا برادران یا پدرش اقدام به قتل معشوق کرده‌اند. این پرونده درباره مردانی است که قربانی رابطه سیاه خود با زنی متاهل شده‌اند.

توییتی که سخنگوی شهرداری تهران، بازنشر کرد: زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

11 خرداد 1403، 8:12

پاسخ آذری جهرمی به توییت نماینده حامیِ جلیلی: کاسب افزایش هزینه سفر نباشید!

11 خرداد 1403، 8:11

🔹توئیت انتخاباتی محمود صادقی

11 خرداد 1403، 8:10

سگ ولگرد گونه دختر 8 ساله را شکافت

11 خرداد 1403، 8:09

زهرا کشوری، فعال محیط زیست نوشت:

🔹سگ‌های ولگرد در استان‌های شمالی به یک‌معضل بسیار خطرناک تبدیل شده. علاوه بر غذادهی توسط برخی از بومی ، گردشگران هم در افزایش جمعیت آنها بسیار موثرند. از سوی دیگر برنامه مدونی برای عقیم‌سازی و کنترل جمعیت آنها وجود ندارد.

پاسخ یکی از فعالان رسانه‌ای به مشاور سعید جلیلی؛ دولت محدود به «نوجوانان کارآموز» نیست

11 خرداد 1403، 8:07

واکنش‌های نیمه‌شبانه به توییت انتخاباتی لاریجانی

11 خرداد 1403، 8:06

🔹دقیقا 2 ساعت پس انتشار، این توییت 345 هزار بار دیده شده، توسط 560 نفر کوت شده، 190 نفر آن را مجدد پست کرده‌اند. هزار و 800 نفر هم را لایک کرده‌اند./خبرآنلاین

صفحه کمپین ترامپ: «هرگز تسلیم نشو»، «زندانی سیاسی»

11 خرداد 1403، 8:04

به‌روزرسانی وب‌سایت کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ:

🔹من یک زندانی سیاسی هستم. لحظاتی پیش در یک شکار جادوگران سیاسی تقلبی محکوم شدم.

🔹من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام. به خانه‌ام هجوم بردند، مرا دستگیر کردند، عکس سابقه‌ام را گرفتند و حالا هم مرا محکوم کرده‌اند.

پلیس درباره ویدیوی درگیری بازیگر زن و یک مامور اطلاعیه داد

11 خرداد 1403، 8:02

🔹 ویدیویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد که این درگیری درپی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است. موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد.

🔹ایسنا نوشت: در اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»، آمده است: در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام کرده است.

🔹مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرحِ موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدماتِ شهریِ مرتبط منعکس شده است.

خالکوبی سرطانزاست؟

11 خرداد 1403، 8:01

🔹نتایج پژوهشی جدید در سوئد نشان می‌‌دهد افرادی که خالکوبی می‌کنند، 21 درصد بیشتر احتمال دارد که در معرض خطر ابتلا به لنفوم (نوعی سرطان خون و سیستم لنفاوی) قرار داشته باشند./ایندیپندنت

اجرای قطعه معروف قدیمی با هم‌خوانی مردم در «صداتو»

11 خرداد 1403، 7:59

واکنش وزیر دولت احمدی نژاد به اعلام حضور علی لاریجانی در انتخابات: مسیر از انقلاب و آزادی می‌گذرد!

11 خرداد 1403، 7:55


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (226 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (58 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (33 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (22 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (21 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (21 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (26 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم