دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

از خلبانی محمود احمدی نژاد تا رخت عزای دکتر مسعود پزشکیان در حواشی داغ امروز چهارشنبه 20 تیر 1403 

چهارشنبه، 20 تیر 1403
کد خبر: 396603
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

تبریک آیت‌الله جنتی به پزشکیان

20 تیر 1403، 15:56

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 20 تیر 1403) این شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، از خداوند خواست که به برکت این عزاداری‌ها توفیق استقامت در مسیر حق را به همه عنایت فرماید.

وی سپس بیان داشت: عزاداری برای امام حسین (ع) سرمایه عظیم فرهنگی امت اسلام است که با مجاهدت‌های مومنانه ماندگار شده و مانند چشمه‌ای جوشان، موجب رشد معنویت در جامعه می‌شود.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: دشمنان حقیقت، در طول تاریخ برای مقابله با فرهنگ عاشورا، روش‌های متفاوتی در پیش گرفتند، اما مهمترین حربه آن‌ها تحریف بود؛ به همین دلیل مبارزه با تحریف واقعه عاشورا از مهم‌ترین وظایف فعالان فرهنگی این عرصه است.

انتخابات یک پیروزی بزرگ برای مردم بود

دبیر شورای نگهبان در بخش دوم صحبت‌هایش درباره مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که روز جمعه 15 تیر برگزار و رئیس‌جمهور منتخب مشخص شد، گفت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی برگزار شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت رشید ایران و یک ناکامی بزرگ در پرونده بدخواهان ایران ثبت شد.

وی تک‌تک آرای مردم ایران را اسناد حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: شورای نگهبان همیشه نشان داده با پای‌بندی به الگوی مردم‌سالاری دینی از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حراست می‌کند.

آیت‌الله جنتی در ادامه از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات قدردانی کرد و به آقای دکتر پزشکیان به عنوان ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای ایشان در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد.

دبیر شورای نگهبان در پایان عنوان کرد: اکنون رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به همدلی و تلاش برای پیشرفت و سربلندی ایران بدهد و حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی مردم، باید سرلوحه فعالیت‌های سه قوه قرار گیرد.

پزشکیان به شورای نگهبان رفت

20 تیر 1403، 15:55

تحلیف «مسعود پزشکیان» 9 مردادماه برگزار می‌شود

20 تیر 1403، 11:56

زاکانی: متن کارزار برکناری‌ام سراسر تهمت است

20 تیر 1403، 11:54

حضور رئیس‌جمهور منتخب در جمع عزاداران، در حسینیۀ هدایت

20 تیر 1403، 9:39

اولین پیام تبریک ورزشی پزشکیان صادر شد

20 تیر 1403، 9:07

دکتر مسعود پزشکیان سه شنبه شب 19 تیر 1403 در این پیام تبریک افزود: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی با کسب 15 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز توسط غیور مردان پرورش اندام ایران نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران ایرانی است که همواره در میادین آسیایی و جهانی باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

رئیس جمهوری منتخب مردم تاکید کرد: کسب این موفقیت و قهرمانی را به جامعه بزرگ ورزش کشور و مردم ایران تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تداوم موفقیت‌های ورزشکاران ایران عزیزمان را در میادین بین‌المللی خواستارم.

پزشکیان افزود: در پایان برای همه تلاشگران و قهرمانان عرصه ورزش به ویژه قهرمانان تیم ملی پرورش اندام آرزوی تداوم توفیقات الهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه ورزش را دارم.

در پایان دو روز رقابت هیجان‌انگیز در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان، تیم ملی ایران که با 22 ورزشکار راهی این رویداد شده بود، با کسب 24 مدال در مجموع (14 طلا، 6 نقره و 4 برنز) به عنوان قهرمانی قاره کهن دست یافت.

توضیح بهرنگ علوی درباره پیراهن دو هزار دلاری‌اش در جوکر

20 تیر 1403، 8:32

«اجازه نمی‌دهم کسی برای بانوان مزاحمت ایجاد کند»

20 تیر 1403، 8:07

دوران فیلترینگ گذشته است

20 تیر 1403، 8:05

محمود احمدی‌نژاد در کابین خلبان پرواز استانبول به تهران.

20 تیر 1403، 8:04

راه حل عربستانی ها برای نجات از گرما

20 تیر 1403، 8:04


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شاهکار مهندسی در هلند؛ عبور کشتی‌ها از روی بزرگراه در آبگذر ولئومیر/ از تعجب انگشت به دهان می‌مانید!
(عکس) گوش خونی و زخمی ترامپ بعد از شلیک امروز به سمت او / از ترور جان سالم به در برد
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "سگ گله" را که در کمین "روباه مکار" است، در 4 ثانیه پیدا کنند
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بلایِ خنده‌داری که دختر هادی چوپان بر سر گرگ پارسی آورد+عکس/ شال سر کردن و آرایش چشم!