دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

از نذری گِلَس موبایل تا نذری 37 میلیاردی! هر کس به قدر توانش ... 

جمعه، 29 تیر 1403
کد خبر: 397979
ساعدنیوز: در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر کس به قدر وسع و توانش از خود گذشتگی می کند و لحظات زیبایی را رقم می زند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، نذری که فقط قیمه‌های خوش‌طعم و عطر ایام محرم نیست. حالا درست است که ارباب ‌مان و خانواده‌اش تشنه و گرسنه به شهادت رسیدند اما در این ماه برای عزاداران و محبان‌شان سفره‌های خوش‌رنگ و لعاب پهن می‌کند و تمام محرم روزی‌ ما از خوان اباعبدالله می‌رسد.

به غیر از آن نذری‌های خوش طعم و عطر در این شهر و در این سرزمین و اصلا در این کره‌خاکی آدم‌هایی هستند که زندگی و کسب و کارشان را وقف اباعبدالله می‌کنند. مثل جوان اصفهانی‌ که یک نذری متفاوت در ایام محرم به دست مردم می‌دهد و گلس تلفن‌همراه‌شان را به صورت رایگان نونوار می‌کند نذری که قرار است با رواج آن هر فروشگاه را به یک حسینیه تبدیل کند.

ماجرای نذر 37 میلیارد تومانی!

با 37 میلیارد تومان کار زیاد می‌شود کرد از خرید ماشین آخرین سیستم تا خانه دلباز و ویلایی و... اصلا می‌شود در یک کار حسابی نان و آب‌دار سرمایه‌گذاری‌اش کرد. پول کمی نیست نمی‌شود به راحتی از آن گذشت. اصلا آدمی هزار آرزوی دور و دراز و رویا و هدف دارد که این 37 میلیارد مثل یک چوب جادو عمل کند و برآورده‌شان کند.

اما این پول برای صاحبش نه تبدیل به سفرهای اروپایی می‌شود نه خریدهای آنچنانی و... نان و نمک سفره مستضعفینی می‌شود که 5 سال است به این قرار خیرانه چشم دوخته‌اند.

سیاوش علیزاده 2500 بسته معیشتی در بین افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی عجب شیر به رسم هرساله‌ای که در ایام محرم دارد توزیع کرده‌ است.

  برچسب ها: ماه محرم نذری

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
ترجمه تخصصی متن
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب