از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403

  دوشنبه، 28 خرداد 1403 ID  کد خبر 393104
از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

نیوشا ضیغمی عکسی از یک شناسنامه با مهر طلاق منتشر کرد. اما بعد از ساعاتی آن را حذف کرد.

28 خرداد 1403، 8:18

تبریک عید قربان به سبک کریستیانو رونالدو

28 خرداد 1403، 8:07

صاحب معدن شازند با دستور قضایی بازداشت شد

28 خرداد 1403، 8:07

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شازند با اشاره به حادثه ریزش معدن در این شهرستان از دستور قضایی برای بازداشت صاحب معدن شازند خبر داد/تسنیم

تیم‌های آنست (سگ‌های جست‌وجو و نجات هلال‌احمر) در جست‌وجوی 4 مفقودی احتمالی حادثه ریزش معدن در شازند

28 خرداد 1403، 8:05

تقطیع سخنان رهبر انقلاب و تذکر قالیباف

28 خرداد 1403، 8:04

فواد ایزدی کارشناس صداوسیما در‌ بیان سوالی سخنان رهبری را تقطیع کرد و اشاره ایشان به «توانایی انجام کار» را بیان نکرد.

قالیباف در این خصوص‌ تذکر داد و سپس سوال او را جواب داد.

ریزش معدن در شازند

28 خرداد 1403، 8:02

واکنش ظریف به ادعاهای زاکانی درباره مخفی کاری برجام: شمخانی و ولایتی صریحاً تکذیب کرده‌اند/ عذرخواهی کنید تا شکایت نکنم

28 خرداد 1403، 8:01

دفتر وزیر سابق امور خارجه:

🔹اتهام نخواندن برجام دروغی جفاکارانه است

🔹ایشان تنها در صورتی می‌توانند بگوید «برجام اراده نظام نبوده» که خود و اقلیت همفکرانش را معادل نظام بداند

🔹 آقای زاکانی بابت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در آستانه انتخابات، عذرخواهی کنند، تا نیاز به طرح شکایت و پیگیری از طریق مراجع قانونی نباشد/جماران

بذرپاش بالاخره در کابینه دولت حضور پیدا کرد

28 خرداد 1403، 7:59

تصویر مربوط به جلسه امروز هیئت دولت است که در سایت ریاست جمهوری منتشر شده

درگیری طرفداران انگلیس و صربستان پیش از بازی دیشب دو تیم

28 خرداد 1403، 7:51

تصاویری از فاجعه سیل در جاده چالوس

28 خرداد 1403، 7:49

اجرای قطعه "گلوبند" پر مخاطب ترین قطعه "عرفان طهماسبی" در نخستین کنسرت رسمی‌ اش

28 خرداد 1403، 7:47

گفتگوی جنجالی محمد دلاوری با داماد روحانی روی آنتن زنده: کارتون چیه به جز داماد آقای روحانی بودن؟!

28 خرداد 1403، 7:44

اردبیل، خلخال، شدت بارش باران

28 خرداد 1403، 7:40

بایدن دوباره خشکش زد!

28 خرداد 1403، 7:37

شب گذشته در یک گردهمایی کمک مالی در لس آنجلس، جو بایدن بار دیگر خشکش زد که باعث شد اوباما او را بیرون بکشد‌.

درخواست دستیار رئیس جمهور از کاندیداهای ریاست جمهوری: موضع خود درباره حقوق و آزادی های اجتماعی را شفاف بگویید

28 خرداد 1403، 7:36

ظریف: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان می‌خواستند برجام را بی کم و کاست اجرا کنند.

28 خرداد 1403، 7:35

سوال جنجالی مجری درباره مسعود پزشکیان: آقای پزشکیان قراره به موضوع مهسا امینی بپردازه یا نه؟!

28 خرداد 1403، 7:30

از زبان یک خلبان؛ چرا ایران مثل دبی و ترکیه، هاب هوایی منطقه نباشد؟

28 خرداد 1403، 7:27

محمد باقر قالیباف در برنامه زنده تلویزیونی شبکه 3 سیما:

🔹2درصد پروازها هم از آسمان ایران رد نمی‌شود؛ در حالی که کشورمان بهترین نقطه برای توقف و تغییر مقصد پروازی به شمار می‌آید. این اتفاق به‌خاطر ضعف مدیریت جدی ماست.

پزشکیان: شفافیت اگر می‌خواهید FATF داخلی را اجرا کنید که نخورند و نبرند و ندزدند

28 خرداد 1403، 7:26

انتقاد تند شریعتی، نماینده مجلس از رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت (نور نیوز)

28 خرداد 1403، 7:24

قالیباف: من همیشه خودم را سرباز آقا می‌دانم.

28 خرداد 1403، 7:21

حمیدرضا جلایی‌پور: 20 درصد تحریمی‌ها وارد انتخابات شوند، پزشکیان پیروز است

28 خرداد 1403، 7:17

معتقدم اگر بیست درصد از طبقه متوسطی که در انتخابات 98، 1400، 1402 پای صندوق نیامد، در انتخابات 1403 پای صندوق بیایند کار انتخابات را به نفع پزشکیان یکسره می‌کنند. پیشنهاد من این هست آن‌هایی که در انتخابات شرکت خواهند کرد، تا ساعات پایانی هشتم تیر (روز جمعه و برگزاری انتخابات) صورت خستگی‌ناپذیری دوستان، فامیل و همکاران را برای رای دادن تشویق کنند./فرارو

پورمحمدی بخش سانسور شده‌ی مستندش را منتشر کرد

28 خرداد 1403، 7:15

پس لرزه افشای 3 پلاک متفاوت خودرو تیبا سعید جلیلی /پای دستور شورای عالی امنیت ملی در میان است؟

28 خرداد 1403، 7:14

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس دوازدهم و همینطور حامی سعید جلیلی، در مناظره‌ای با کواکبیان، نماینده ستاد پزشکیان، در پاسخ به سوالی درباره دو خودروی تیبا با سه پلاک گفت: ماشین جلیلی همان یک تیباست اما طبق دستور شورای عالی امنیت ملی پلاک خودرو مسوولان هر چند وقت یکبار باید تغییر کند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (223 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (130 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت