دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

از ذوق ادبیات و فیزیک هسته‌ای، تا صحنه اجرا / "باران نیکراه" مهمان سومین قسمت از برنامه "باضیا" 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: باران نیکراه فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیک اتمی–مولکولی می باشد. وی از سال 1394 با استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون وارد دوره دکتری فیزیک اتمی و مولکولی – لیزر و پلاسما شده و فارغ التجصیل شد. نیکراه در کنار تحصیل گوینده و مجری به زبان فارسی و انگلیسی هم است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، باران نیکراه با نام واقعی محدثه نیکرا در تاریخ 20 شهریور سال 1367 در یک خانواده 5 نفره متولد شد. او یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش بهتاش در عرصه موسیقی و خوانندگی مشغول به فعالیت است. پدر باران نیکراه، بهنام نیکراه بازنشسته اداره آب و فاضلاب بوده و مادرش مرضیه یزدانی هم شاغل بوده ولی در مورد جزئیات شغلش اطلاعاتی در دسترس نیست.

تحصیلات باران نیکراه تا مقطع دکترا

نیکراه یکی از افرادی است که با سهمیه استعداد درخشان و بدون آزمون سراسری وارد دانشگاه شد تحصیلات خود در رشته فیزیک هسته‌ای را در دانشگاه گیلان ادامه داد. باران نیکدار به احترام خواسته مادر، دوران تحصیلش را تا مقطع دکترا در رشته فیزیک اتمی و مولکولی ادامه داد.

باران نیکراه خلبان است؟

اگر سری به تصاویر منتشر شده از او در صفحه رسمی‌اش بزنید عکس او را در لباس خلبانی می‌بینید. اینطور که پیداست محدثه نیکراه علاوه بر گویندگی و اجرا علاقه بسیاری به خلبانی، طبیعت گردی و فوتبال دارد.

ماجرای به هم خوردن ازدواج باران نیکراه

یکی از حواشی منتشر شده با نام این گوینده زن معروف ، مرتبط به ماجرای بهم خوردن ازدواجش بود که در برنامه باضیا عنوان شد. باران نیکدار در گفتگو با علی ضیا در این حد به این مسئله اشاره کرد که در شرف ازدواج بوده ولی منصرف شده است و در حال حاضر نمی‌خواهد در مورد به هم خوردن ازدواجش صحبت کند.

ماجرای دزدی از باران نیکراه

باران نیکراه و علی ضیاء مجری برنامه باضیا گفت و گویی داشت که در بخشی از آن، مجری برنامه در مورد خفت گیری در ماشینش و ربودن گوشی موبایلش صحبت کرد و عنوان نمود در ماشین خودم با گوشی موبایلم صحبت می کردم اما درب های خودرو قفل نبود و فردی با صورت پوشیده و با سلاح سرد گوشیم را دزدید.

شروع فعالیت و اولین برنامه باران نیکراه در تلویزیون

گویندگی و اجرا را مدت‌ها و به صورت مختصر به عنوان مجری رخی همایش و کنفرانس‌ها دنبال می‌کرد تا اینکه با برنامه نسیم دانش و در سال 1395 برای اولین بار در قاب تلویزیون دیده شد. 2 سال بعد با برنامه سوتکا که از شبکه گیلان پخش می‌شد به کار خود در تلویزیون ادامه داد، اما این دکلمه‌های باران نیکراه بود که او را در فضای مجازی شناخته‌تر کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به حال و هوای کافه رستوران مذهبی در تهران؛ از الزام به رعایت حجاب و ممنوع بودن سیگار تا استفاده از نخل در طراحی داخلی و دائم الوضو بودن آشپزها+عکس
خلاقیت تحسین برانگیز چوپان نمونه برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز متفکر تویی بقیه اداتو درمیارن👌
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به غذاهای خوشمزه و لذیذ رستورن لوکس علی دایی در کامرانیه تهران ؛ یکی از یکی خوشمزه تر و رنگارنگ تر
کافه گردی دونفره و مجردی شبنم قربانی و همسرش در رشت+عکس/ خبری از دختر و پسر شیطونش نبود
خلاقیت منحصر به فرد راننده ایرانی در نگه داشتن جای پارک برای خودش حماسه ساز شد+عکس /خدایا به این شفا نده ما بخندیم🤣
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟