ساعدنیوز
ساعدنیوز

آزار جنسی زنان و کودکان توسط نزدیک‌ترین دوستان و مشاوران «شاه چارلز»/عکس+18

  دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 ID  کد خبر 339410
آزار جنسی زنان و کودکان توسط نزدیک‌ترین دوستان و مشاوران «شاه چارلز»/عکس+18
ساعد نیوز: واقعیت‌ها و گزارش‌های خدشه‌ناپذیر باعث شد که از سال‌ها قبل، در مطبوعات عامه‌پسند و حتی در مطبوعات جریان اصلی انگلستان، اخبار و گزارش‌هایی درباره انحرافات جنسی و اخلاقی چارلز مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، در سال 2012، بزرگ‌ترین رویدادی فرهنگی - اجتماعی انگلستان، بدون تردید، افشای پرونده چند دهه فساد و جنایت معروف‌ترین مجری و برنامه‌ساز تاریخ بی‌بی‌سی در داخل انگلستان، جیمز ویلسون وینسنت معروف به «جیمی سَویل» بود. اما نکته بسیار قابل‌تأمل این که این پرونده مخوف دقیقاً یک سال بعد از مرگ او در سن هشتاد و پنج‌سالگی در اکتبر 2011 به جریان افتاد و زمانی تحقیقات جنایی - قضایی علیه او آغاز شد که دیگر نمی‌شد از او درباره شبکه رابطین او در این جنایات شیطانی اعتراف گرفت و حتی او را به مجازات محکوم کرد!

.

در 3 اکتبر 2012، یک سال پس از مرگ او، یک مستند ساخته مارک ویلیامز - تامس از شبکه آی‌تی‌وی انگلستان پخش شد که در آن چندین زن گفتند که در دوران نوجوانی توسط سویل مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. تا 11 اکتبر، اتهامات مطروحه علیه او آن‌قدر زیاد شد که بی‌بی‌سی و سرویس بهداشت ملی (NHS) مجبور شدند (دست‌کم برای حفظ ظاهر) تیم تحقیق در این مورد انجام دهند، گرچه بعداً معلوم شد که تقریباً همه کسانی که سویل را از نزدیک می‌شناختند، از علایق و ارتباطات شیطانی او خبر داشتند! در 19 اکتبر، پلیس متروپولیتن لندن (Met) تحقیقات جنایی رسمی را به نام عملیات یوتری در مورد اتهامات تاریخی سوءاستفاده جنسی از کودکان توسط سویل و دیگر مرتبطین او که برخی از آنها هنوز زنده هستند، آغاز کرد.

.

پلیس متروپولیتن لندن اعلام کرد که بیش از 400 خط تحقیق را بر اساس ادعای 200 شاهد از طریق چهارده نیروی پلیس در سراسر بریتانیا دنبال می‌کند. این بیانیه سوءاستفاده ادعایی را «در مقیاسی بی‌سابقه» و تعداد قربانیان احتمالی را «سرسام‌آور» توصیف کرد. پلیس متروپولیتن لندن در اواخر دسامبر 2012 اعلام کرد که تعداد کل قربانیان ادعایی 589 نفر بود که 450 نفر از آنها توسط شخص سویل مورد آزار جنسی قرار گرفتند که اکثر آنها زنان و کودکان بودند.

نکته ترسناک این که سویل در طول چند دهه فعالیت رسانه‌ای خود، علاوه بر ظاهر عجیب‌وغریب، زبان هرزه و مثلاً شوخ‌طبعی خود، به‌واسطه کارهای «خیریه»؟! و به طور خاص مشارکت در تأسیس و اداره بیمارستان‌های خیریه کودکان و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، شهرت داشت.

.

در جریان تحقیقات پرونده عملیات یوتری، معلوم شد که بیشتر جنایات جنسی سویل در همین بیمارستان‌ها و مراکز صورت می‌گرفت و به بیان ساده‌تر، او از پوشش «خیریه» برای دستیابی راحت خود و مرتبطین خود به کودکان معصوم استفاده می‌کرد. [1] خانواده سلطنتی، جیمی سویل، این فرد جانی شیطان‌پرست را به‌عنوان کارمند ارشد «سرگرمی» در یک بیمارستان خیریه وابسته به نهاد سلطنتی برای کودکان دچار ناتوانی ذهنی و امراض روانی گماشتند.

طبق گزارش روزنامه گاردین (18 ژانویه 2014)، تعداد قربانیان سَویل به بیش از هزار نفر می‌رسد که بخش عمده آنان دختران زیر 14 سال بوده‌اند.

نماینده پارلمان انگلیس از حزب کارگر، تام واتسون، در 25 اکتبر 2012، مدعی شد که جیمی سویل عضو یک گروه شیطانی متشکل از افراد قدرتمند و بانفوذ و ثروتمند بود که اعضایی از دولت‌های گذشته بریتانیا و نمایندگان سابق پارلمان هم در آن عضویت داشتند.

تنها سه سال بعد از آغاز پرونده جنایی سویل، در موج رسوایی به نام «VIP pedophils» یا «کودک‌آزارهای بسیار معروف» انگلستان را در نوردید. در این سال دست‌کم نام 3 نماینده سابق پارلمان انگلستان در ارتباط با جرایم جنسی علیه کودکان به رسانه‌ها راه یافت: ادوارد هیث، سریل اسمیت و هاروِی پروکتور

تحقیقات بیشتر مشخص کرد که سویل، از مشارکت‌کنندگان اصلی این حلقه تجاوز و قربانی کودکان در سطح سیاستمداران انگلیسی بوده است. [2][3] در این حلقه، علاوه بر آزار و شکنجه جنسی کودکان، مناسک شیطان‌پرستی و قربانی کودکان نیز صورت می‌گرفته است. این حلقه، علاوه بر همه انحرافات ضدانسانی، به جنایت جنسی علیه میت (نکروفیلی) هم دچار بودند.

هنگامی که یک دهه پیش رسوایی جیمی سویل برای اولین بار آشکار شد، تازه عموم مردم به آنچه واقعاً پشت دروازه‌های قلعه بسته خانواده سلطنتی می‌گذرد، روبه‌رو شدند. اگر بتوانید ذهن خود را به روزهای بی‌گناه سال 2012 برگردانید، ممکن است به‌خاطر بیاورید که در آن زمان، وجود حلقه‌های پدوفیلی سطح بالا (چه رسد به حلقه‌های پدوفیلی سطح بالایی که به جسد کودکان هم علاقه دارند!) یک «توهم توطئه»ِی تمام‌عیار محسوب می‌شد.

ملکه در سال 1990 به جیمی سَویل لقب شوالیه داده بود. ده‌ها عکس منتشرشده عمومی و در دسترس وجود دارد که به شما می‌گوید که سویل دوست صمیمی چارلز بود. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه او ظاهراً بخش زیادی از زندگی خود را وقف امور خیریه کرده بود و در این راه دوستان برجسته زیادی پیدا کرده بود، شاید دریافت مدال شوالیه، در آن مقطع بی‌خبری عمومی، موجه به نظر می‌رسید. اما در پشت پرده، ماجرای سویل، ماجرای پنهانی برای «خواص» نبود.

فاجعه‌بارتر این که در همان زمان، مدیران بی‌بی‌سی (که سویل سال‌ها ستاره آن محسوب می‌شد)، دقیقاً از ماهیت پلید جیمی سویل و حلقه مخوف پدوفیل در بی‌بی‌سی خبر داشتند و این چیزی بود که «جان لیدون» معروف به جانی روتن، ستاره قدیمی راک بریتانیا در مصاحبه خود با جان اسنو در سال 2015 به آن اذعان کرد.

"جان اسنو: یکی از چیزهایی که واقعاً برایم جالب بود، دیدگاه شما {درباره سویل} بود و این که چقدر در جریان آنچه {پشت پرده} جریان داشت، بودید.

جان لیدون: بله. متأسفانه، من فکر می‌کنم همه ما – آن‌هایی که «مردم» می‌گوییم – می‌دانستیم که در مورد بی‌بی‌سی چه خبر است.

اسنو: به همان اندازه که اکنون می‌دانیم، بد بوده است؟

لیدون: بله، می‌دانستیم. همه می‌دانستیم."

این ستاره راک دهه‌های 1970 و 1980 بریتانیا، اولین بار در مصاحبه‌ای رادیویی خود در 1978 پرده از بخشی از اعمال شوم سویل برداشته بود که ظاهراً مقامات پلیس و قضایی این کشور هیچ توجهی به آن نکردند. جانی روتن در مصاحبه‌ای که در 25 سپتامبر 2015 با «پیرز مورگن» در شبکه ITV انجام داد، به صراحت گفت که بابت آن افشاگری خود درباره سویل در 1978، تا مدت‌ها از سوی رادیو بی‌بی‌سی تحریم شد! [5]

امروز می‌دانیم که دست‌کم دو خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی، جان خود را در تلاش برای کشف شبکه مخوف کودک‌آزاران جنسی و قربانی‌کنندگان کودک در درون ساختار بی‌بی‌سی، از دست دادند. «جیل دندو» و «لیز مک‌کین» دو خبرنگار این شبکه بودند که به طور مجزا پرونده حلقه کودک‌آزاران جنسی در بی‌بی‌سی را دنبال می‌کردند و بارها گزارش‌های خود را به مدیران ارشد بی‌بی‌سی ارائه دادند که با بی‌توجهی محض آن‌ها روبه‌رو شد.

در همان بدو امر، زمانی که پرونده هولناک سویل برای عموم روشن شد، فاش گردید که سویل آن اندازه به خانواده سلطنتی نزدیک بود که تقریباً پدرخوانده شاهزاده هری محسوب شد. سپس گزارش‌های فزاینده‌ای در مورد دوستی شخصی نزدیک سویل با چارلز منتشر شد که در اوایل سال جاری (2023) نامه‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد پادشاه کنونی انگلیس مرتباً از ساویل در مورد مسائل حساس سیاسی مشاوره می‌خواست! این جدای از حضور همیشگی سویل در زندگی خصوصی چارلز است. نشریات انگلستان حتی نامه چارلز به جیمی در سال 1984 را منتشر کردند که ولیعهد بریتانیا از مجری معروف می‌خواهد پدرخوانده فرزند تازه‌متولدشده او یعنی هری باشد.

در مستند «جیمی سویل: یک داستان ترسناک بریتانیایی» ابعاد تاریکی از این ماجرا فاش شد. [6] این که در نامه‌های ردوبدل شده بین چارلز و سَویل، ولیعهد انگلستان بارها از مجری بدنام و جنایت‌کار و «بچه‌باز» می‌خواهد که در مسائل خانوادگی و خصوصی خاندان سلطنتی، به او مشورت بدهد!

در بخشی از این مستند، روشن می‌شود که در رویدادهایی مثل انفجار هواپیمای مسافری بر فراز لاکربی اسکاتلند در 21 دسامبر 1988، این جیمی سویل بود که به خانواده سلطنتی، تاکتیک‌های اعلام موضع و واکنش به این رویداد در مصاحبه‌ها را آموزش می‌داد.

در واقع، سَویل یک کتابچه راهنمای پنج قسمتی با عنوان «راهنمایی برای اعضای خانواده سلطنتی و کارکنان آن‌ها» برای چارلز فرستاده بود. به نظر می‌رسد که جیمی به نوعی مشاور ارشد غیررسمی شاهزاده ولز (چارلز) بود. بی‌جهت نبود که در همه این سال‌ها، حتی بعد از روشن‌شدن ماهیت جنایت‌کار و ضدبشری سویل بر همگان، خانواده سلطنتی همواره در حال ماله‌کشی و پنهان‌کاری روابط خود با پدوفیل‌های جانی چون سویل بوده‌اند.

عجیب این که هر دوی آن‌ها از دوستان صمیمی یک «کشیش عالی‌رتبه»، یعنی اسقف وقت لوئس وگلاستر، پدر پیتر بال بودند.

چارلز بارها درباره روابط خانوادگی و زناشویی خود با این کشیش مشورت کرده بود و حتی در یکی از نامه‌های رد و بدل شده بین این دو، کشیش او را به ادامه رابطه با معشوقه قدیمی‌اش «کامیلا پارکر بولز» تشویق کرد.

در همان اوایل دهه 1990، پلیس انگلستان بررسی دعاوی آزار جنسی پسران نوجوان توسط این کشیش عالی‌رتبه را آغاز کرد، اما با نفوذ و اعمال قدرت چارلز، آن پرونده به جایی نرسید. او تا سال 2012 که اتهامات علیه این کشیش فاسد و تبهکار اوج گرفت، «مرشد معنوی» چارلز بود و تنها در سال 2015، با محکوم‌شدن او به تنها 23 ماه زندان (بابت آزار و تجاوز دست‌کم 17 پسر نوجوان!)، چارلز حاضر شد که در ظاهر روابط خود را با او قطع کند.

در وارسی دوران نوجوانی چارلز، به این نتیجه می‌رسیم که ارتباط او با مجرمین جنسی خطرناک و منحرفین اخلاقی حادّ، به بسیار پیش‌تر از این‌ها بازمی‌گردد.

لوئیس مونباتن با لقب سلطنتی «ارل اول مونتباتن برمه»، دریادار نیروی دریایی سلطنتی، حاکم مستعمراتی انگلستان و عموی مادر فیلیپ (شوهر الیزابت دوم) بود. چارلز او را «عمو دیکی» صدا می‌زد و گفته می‌شود که حکم یک مرشد را برای چارلز نوجوان داشت.

در آگوست 2019، انتشار عمومی اسنادی از اف‌بی‌آی افشا کرد که لرد مونت باتن، دارای انحراف جنسی شدید نسبت به پسران نوجوان، به‌ویژه در روپوش مدرسه، بوده است. جالب این که همسر او «اِدوینا» هم زنی فاسد و به لحاظ اخلاقی منحرف بوده است.

طبق این اسناد که در کتاب «مونتباتن‌ها: زندگی‌ها و عشق‌های آنان» نوشته اندرو لاونی منتشر شد، این زن و شوهر به طور مداوم در مراسم و محافل مخفی عیاشی شرکت می‌کردند.

همین واقعیت‌ها و گزارش‌های خدشه‌ناپذیر باعث شد که از سال‌ها قبل، در مطبوعات عامه‌پسند و حتی در مطبوعات جریان اصلی انگلستان، اخبار و گزارش‌هایی درباره انحرافات جنسی و اخلاقی خود چارلز هم مطرح شود که البته با این شواهد، کاملاً قابل‌بررسی است!

اما نکته بسیار قابل‌تأمل اینجاست که دوستی نزدیک با یک پدوفیل جنایت‌کار و قاتل روانی (که عضو حلقه‌های تجاوز و شکنجه کودکان بود)، تنها به چارلز ختم نمی‌شود. در ژوئیه 2019، وقتی «جفری اپستین»، میلیاردر یهودی‌تبار آمریکایی به اتهام مشارکت در بهره‌کشی جنسی از کودکان بازداشت شد، یکی از هولناک‌ترین پرونده‌های جنایی چند دهه اخیر پیش چشم افکار عمومی ورق خورد. جفری اپستین، در رأس یک شبکه بزرگ قاچاق و برده‌سازی کودکان قرار داشت که تخصص او، فراهم‌آوردن «سرگرمی»های شیطانی و وحشیانه برای «الیت» و نخبگان معروف در حوزه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، سینما، موسیقی و ورزش بود.

او در جزایر و املاک اختصاصی خود، بساط تجاوز و شکنجه جنسی و جسمی کودکان قاچاق‌شده به داخل خاک آمریکا را فراهم می‌کرد تا بسیاری از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های عرصه‌های مختلف، کثیف‌ترین، جنایت‌کارانه‌ترین و غیرقابل‌تصورترین فانتزی‌های ذهنی خود را برآورده کنند. بر اساس اخبار و گزارش‌های مختلف، در املاک اختصاصی اپستین (و شریک او گیلین ماکسول)، مراسم قربانی آیینی کودکان انجام می‌گرفت.

در فهرست مسافران جت اختصاصی اپستین در 10 سال گذشته به مقصد جزیره خصوصی کوچک او در اقیانوس آرام (لیتل سنت جیمز)، ده‌ها چهره مشهور حضور داشتند: از هنری کیسینجر و بیل کلینتون، تا آلن دجنرس، اپراه وینفری، از بیل گیتس تا خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران بسیار مشهور هالیوود.

یکی از نزدیک‌ترین دوستان اپستین که از مشتریان ثابت «عیاشی‌های سیاه» او با کودکان بود، کسی نبود جز: شاهزاده اندرو، برادر چارلز.

در شهریورماه سال گذشته، در جریان برگزاری دادگاه گیلین ماکسول، شریک و محرم اسرار جفری اپستین، انتشار عکسی از استراحت اپستین و ماکسول در کلبه‌ای در املاک خصوصی سلطنتی که عکسی از ملکه قبلاً در همان مکان ثبت شده بود، بار دیگر توجهات را به رابطه این دو موجود با خانواده سلطنتی جلب کرد.

.

اندرو که پس از انتشار اخبار و گزارش‌های رسوا از ارتباطات عمیقش با اپستین، چنان بی‌آبرو شد که از سوی دربار انگلستان هم (به‌ناچار) از عناوین و امتیازات سلطنتی خود خلع گردید، وی همچنین از دوستان نزدیک «هاروی واینستین»، تهیه‌کننده مشهور هالیوود بود که به جرم ده‌ها مورد آزار جنسی در طول سالیان فعالیت خود به 23 سال زندان محکوم شد. نکته این‌جاست که واینستین دوست مشترک و صمیمی اندرو و جفری اپستین نیز بود!

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (264 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (251 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (202 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (197 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (170 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (55 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (35 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (25 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (23 نظر) گلزار بار و بندیل سفرش را بست/ به کجا چنین شتابان+عکس (19 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (18 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (18 نظر) نگاهی به مراسم عروسی لاکچری و مفصل دختر بزرگ اردوغان در استانبول+عکس/ چه لباس عروس خوشگلی، چه داماد خوش‌تیپی (14 نظر) نگاهی به خانه پدری بدون تجملات محمود احمدی نژاد+ویدیو/ منزلی با چیدمانی قدیمی و حیاطی دلنشین و نوستالژیک (13 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! نگاهی به مراسم تولد خلوت سعید معروف ستاره والیبال در خانه اش روی مبل چرم/مبارکا باشه +عکس خلاقیت خنده دار داوطلب کنکور با پاسخنامه‌اش سر جلسه امتحان+عکس/ بیچاره مامانش دلخوشه بچم رفته امتحان بده😂 تصاویر خیره کننده از پدیده عجیب جهانی دیشب/ شبی که ماه صورتی شد! ظاهر متفاوت نگار فروزنده بازیگر نقشِ «مرضیه نامزد بایرام» فیلم اخراجی ها بعد 18 سال +عکس/ماشالا عین قالی کرمون میمونه! تزئین جالب بشقاب میوه با نوبرانه های خوشمزه بهاری به سبک پناه، دختر شاهرخ استخری+ عکس/ چغاله بادوم ها چی میگن😋 نگاهی به میز کنسول سلطنتی اکرم بانو در خانه اش/ ساعت و شمعدوناش چه لوکسن +عکس (عکس) دفترچه تلفن‌های جیبی آهنربایی دهه شصتی‌ها که خیلی زود آهنرباش خراب می‌شد! / کیا از این دفترچه‌ها داشتن؟ استقبال بی‌نظیر مردم از هادی چوپان در خیابان/ واقعا جا برای سوزن انداختن نیست+ویدیو نگاهی به ماشین عروس لاکچری با دیزاین خاصِ بازیگران و فوتبالیست ها+عکس/ از بهرام رادان و بهاره رهنما تا علی دایی و احسان حاج صفی (عکس) چیدمان میز عزای زهره فکور صبور، ستایشِ سریال دلنوازان با شمع و گل و عکس در خانه پدری اش عکس یادگاری پسر بیرانوند و اکرم بانو با رونالدو/ رقیب پدر رفیق پسر😂!!+ عکس (عکس) تصویر دیده نشده از پسر بزرگ سارا والیانی، بازیگر نقش آسیه، آشپز مطبخ سریال گیلدخت از همسر اولش + تصاویری از او با همسر دومش تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی همبازی شدن دوباره حامد بهداد و سحر دولتشاهی برای یک فیلم کمدی/ اولین عکس های منتشر شده از پشت صحنه رو ببینید! فوت دلخراش بازیکن پیشکسوت وسط بازی با استقلال همسر رهبر معظم انقلاب با چه ماشینی به خرید می‌روند؟ حضور خنده دار آینده سازان مملکت با استایل رحمان رحیم سریال پایتخت سر جلسه کنکور/ فقط تاثیری که پایتخت روی جوونامون گذاشته😂 (عکس) تفاوت زمین تا آسمان دختر ناخدا در سریال نون خ با چهره واقعی بازیگر آن، دنیا جهان منش / چقد چفیه عربی که سر کرده بهش میاد! نگاهی به کیک تولد خاص سپیده خداوردی مرضیه سریال آوای باران با طرح بال فرشته/ مبارکا باشه +عکس رونمایی از دخترعموی جوان و باکلاس رضا داوودنژاد و کوچولوهای زیبا و نازش/ واقعا اسطوره مهربونی بود+عکس (تصاویر) هنرنمایی مجسمه ساز حرفه ای روی صورت زخمی سرباز جنگی جراحان پلاستیک را انگشت به دهان گذاشت تصویری خنده دار از حضور یک داوطلبان تهرانی با پیژامه سر جلسه کنکور/ انگار اومده پیک نیک😂 (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! باهوشا بگن! اتوبوس کدوم طرف میره؟! نگاهی به مانتو بلند و 2 رنگ هدی زین العابدین بازیگر یریال سقوط یک فرشته/خانوما ایده بگیرین +عکس بانوی قاجاری تبریزی که یک نفر و نصفی بود+ عکس بزرگترین گنج گمشده ایران باستان/ گنجی که هرگز از آن خبری نشد حال خوب و معنوی بهنوش طباطبایی روبروی یک منظره بی‌نظیر در مشهد/ چه فضای زیبایی+عکس (ویدئو) تکنولوژی چشم‌نواز در موزهٔ هنر دبی/ عجب چیزی اختراع کردن به عقل جن هم نمی‌رسه! (ویدئو) 5 تا از عجیب ترین حیوانات جهان که به سختی پیدا می شوند/ اونقدر کمیابند که فقط تو این ویدئو ها میشه دیدشون (ویدئو) همدم سحرخیز محمدرضا گلزار که خواب را از چشمان آقای بازیگر ربوده/ چشم آیسان خانوم روشن! (ویدئو) خلاقیت جالب یک شخص برای ساخت قطار با قوطی نوشابه / حتما این قطار رو با بچت بساز تا ذهن خلاقی داشته باشه (ویدئو) لحظه باورنکردنی ریزش ناگهانی حجم عظیم آب از آسمان روی زمین / قصه نوح "درهای آسمان را باز کردیم و آب فرو ریختیم" حقیقت دارد! جدیدترین عکس بهاری صهبا شرافتی،روناک سریال "نون خ" (فیلم) نعیمه نظام دوست برنامه رو گذاشت رو سرش/ مدیری منفجر شد به زور تونست برنامه رو جمع کنه؛ از دست این نعیمه😂 (تصویر) تا حالا کربن خالص به این زیبایی دیده بودید؟! هنرنمایی یک مادر خلاق با بشقاب صبحانه فرزندش/ بله اینجوریاست که بچه بدغذا از مادر معمولی، مادر هنرمند میسازه🤣 ژست جالب هدیه بازوند، روژان سریال "نون خ" و هدی استواری، بازیگر نقش عطا در پشت صحنه (عکس) رونمایی از پدرشوهر و مادرشوهر بسیار شیک و باکلاس مینا مختاری، همسر بهرام رادان
تیتر امروز   
فوت دلخراش بازیکن پیشکسوت وسط بازی با استقلال همسر رهبر معظم انقلاب با چه ماشینی به خرید می‌روند؟ بانوی قاجاری تبریزی که یک نفر و نصفی بود+ عکس بزرگترین گنج گمشده ایران باستان/ گنجی که هرگز از آن خبری نشد تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت پدر زن سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال خانواده نقی معمولی را به فنا داد! / بدمستی و مصرف الکل کار دست آرکان داد ... گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان رشد 16.3 درصدی تولید فولاد ایران در زمستان 1402 تفاوت کنکور امسال و سال‌های گذشته از زبان وزیر علوم تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟ توماج صالحی پای چوبه دار می رود/حواشی داغ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 (فیلم) ماجرای عشق و عاشقی جواد عزتی با پیرزن 80 ساله / بیچاره مه‌لقا باقری از دست این افسرده شده! قاب تعجب برانگیز از تغییر چهره صداپیشگان ببعی و بچه/هوتن شکیبا شما دیگه پیر نشوووو تصویری از مراسم تولد دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی با حضور پدرش/تولد لاکچری با تم خاص پر از بادکنک (عکس) شما هم فکر می‌کنین کشتی تایتانیک خیلی عظمت داشت؟ پس قطعا این یکی رو ندیدین🤯 تایتانیک در مقابلش اسباب بازیه!
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس