ساعدنیوز
ساعدنیوز

آزار و اذیت 6 زن جوان تهرانی توسط بوکسور زیرزمینی

  یکشنبه، 21 آبان 1402 ID  کد خبر 362195
آزار و اذیت 6 زن جوان تهرانی توسط بوکسور زیرزمینی
ساعد نیوز: مرد بوکسور، مقابل مجتمع ورزشی معروف در شمال تهران می رفت و پشت شمشادها مخفی می شد تا به زنان و دختران تنها حمله و آنها را قربانی نقشه شوم خود کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، چند روز قبل افرادی که از حاشیه اتوبانی در شمال تهران عبور می کردند، صدای فریادهای دختری جوان را شنیدند که از مردم کمک می‌خواست. دختر جوان پشت شمشادهایی که کنار اتوبان و درست مقابل یک مجتمع ورزشی قرار داشت روی زمین افتاده بود و درحالی‌که از وحشت می‌لرزید و سر و صورتش خون آلود بود. او مدعی شد که مرد جوانی به وی حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را دزدیده است. دختر جوان که زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و گزارش این حادثه به پلیس اعلام شد.

مرد شیطان‌صفت پس از اجرای نقشه شوم خود فراری شده بود و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از وی به تحقیق از دختر جوان پرداختند.

او گفت: شب حادثه پس از آنکه کلاس ورزشی ام تمام شد از باشگاه خارج شدم تا خودروی اینترنتی درخواست کرده و به خانه بروم. در حال عبور از حاشیه اتوبان بودم که ناگهان مردی قوی هیکل به من حمله کرد. او که ماسک بهداشتی آبی رنگ داشت، دستانش را روی دهانم قرار داد و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا می‌کشد. این مرد با تهدید مرا به داخل شمشادها کشاند و با این حال سعی کردم تقلا کنم و خودم را از دست او نجات بدهم اما نشد. حتی در جریان درگیری، او با مشت چندین ضربه به سر و صورتم زد که به شدت مجروح شدم. مرد بی‌رحم پس از اجرای نقشه شومش، اموالم را دزدید و فرار کرد.

به‌گفته دختر جوان، مرد شیطان‌صفت چهارشانه، ‌قد بلند و با موهایی کم پشت بود که کاملا نشان می داد ورزشکار است.

نقشه های سریالی

با شکایت دختر جوان، پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات کارآگاهان زیر نظر قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای دستگیری جوان متجاوز آغاز شد. همچنان که بررسی‌ها ادامه داشت، شکایت مشابه دیگری پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می داد مرد متجاوز به صورت سریالی، نقشه شوم خود را اجرا می کند.

دومین شاکی نیز زنی جوان بود که اظهاراتش با شاکی اول تفاوتی نداشت. وی نیز پس از خروج از مجتمع ورزشی معروف در شمال تهران به دام مرد متجاوز افتاده بود. وی با تهدید طعمه اش را به داخل شمشادها کشانده و او را قربانی نقشه شوم خود را قرار داده بود.

سرنخ

کارآگاهان مقابل مجتمع ورزشی رفتند و به بررسی دوربین های مداربسته ای که در آنجا وجود داشت پرداختند. متهم در اجرای نقشه اول حواسش را به خوبی جمع کرده و ماسک را از صورتش برنداشته بود اما در جریان شکار دومین طعمه خود با زن جوان که ورزشکار بوده درگیر شده و ماسکش پاره شده بود. همین سبب شد تا تصویر وی در دوربین های مداربسته ثبت شود و تصویر او به دست آید. تیم تحقیق در گام بعدی به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفت که مشخص شد متهم سابقه رابطه نامشروع دارد. وی حامد نام داشت و انباردار شرکتی در شمال تهران بود.

با سرنخ های به دست آمده، مرد متجاوز چهارشنبه گذشته در محل کارش دستگیر شد. وی در بازجویی ها به آزار و اذیت زنان و دختران اعتراف کرد اما منکر سرقت شد.

هرچند تاکنون دو نفر از مرد متجاوز شکایت کرده اند اما متهم اعتراف کرده که 6 دختر و زن را با این ترفند به دام انداخته است. بررسی‌ها حکایت از این دارد که او افراد دیگری را هم قربانی نقشه سیاهش ‌کرده است. به همین دلیل قربانیان احتمالی می‌توانند برای شکایت و شناسایی متهم به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت و مشخصات آنها به جهت حفظ آبرویشان محفوظ خواهد ماند.

انگیزه عجیب

متهم می گوید بوکسور حرفه ای است و یک شب که با دوستانش دور هم جمع شدند، حرف های عجیب آنها موجب شده تا تبدیل به شکارچی دختران و زنان شود. گفت و گو با او را بخوانید.

چند سال داری؟

34 سال.

سابقه داری؟

فقط یک سابقه دارم؛ رابطه نامشروع. برمی گردد به دو یا 3 سال قبل.

ورزشکاری؟

بله، بوکسور هستم و علاوه بر شرکت در مسابقات زیرزمینی، به کشورهای عربی سفر و در مسابقات شرکت کرده ام.

چه شد که یک ورزشکار نقشه شومی کشید و تبدیل شد به شکارچی زنان دختران؟

من یک نقطه ضعف دارم و آن هم تحت تاثیر قرار گرفتنم در مقابل حرف های مردم است. بهتر بگویم دهن بین و جو گیر هستم. کافیست یک نفر حرفی به من بزند حتی اگر غلط هم باشد تا مدت ها مغزم درگیرش است. می دانم که باید روی خودم کار کنم اما خب از پسش بر نیامدم.

یعنی تحت تاثیر حرف مردم قرار گرفتی و دختران را به دام انداختی؟

ماجرا اینطور است که چند وقت قبل در یک جمع دوستانه شرکت کردم. من معمولا در مسابقات بوکس بهترین و حرفه ای ترینم. می دانم که این موضوع رقبایم را ناراحت می کند و درست همان شبی که دور هم بودیم بچه ها گفتند که تو اگر ازدواج کنی تغییر خواهی کرد و دیگر در زندگی نمی توانی قوی باشی. آن ها به شوخی می گفتند که هرچقدر هم من قوی باشم حریف زن ها نخواهم شد اما من مردان زیادی را در رینگ بوکس شکست داده بودم. حرف های آنها مرا تحت تاثیر قرار داد و برای اینکه به خودم ثابت کنم قوی هستم نقشه کشیدم تا دختران و زنان را به دام بیاندازم. درواقع برای خودم تفریح و سرگرمی هم محسوب می شد!

مواد هم مصرف می کنی؟

نه اصلا. من ورزشکارم. فکر می کنید من دیوانه ام!؟

حالا چرا اموال زنان و دختران را سرقت می کردی؟

من سرقتی انجام نداده ام. آنها دروغ می گویند. فقط طعمه هایم را مورد آزار و اذیت قرار دادم.

از جزییات و شگرد نقشه ات بگو؟

معمولا برای اجرای نقشه‌هایم پشت شمشادها مخفی می‌شدم. اغلب مقابل باشگاه یا مجتمع ورزشی معروف کمین می کردم و به محض شناسایی طعمه‌ای به سراغش می‌رفتم. تمام طعمه هایم ورزشکار بودند. وقتی می دیدم دخترها و زنان وحشت کرده اند، احساس رضایت می کردم که توانستم آنها را شکست بدهم.

چند نفر را با این ترفند به دام انداختی؟

فکر می کنم 6 نفر اما حالا که گیر افتادم و باید به زندان بروم به شدت احساس ندامت می کنم. ای کاش زمان به عقب برمی گشت و من هرگز دست به چنین اشتباه وحشتناکی نمی زدم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (116 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (77 نظر) چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (66 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (43 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (16 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (15 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
صحبت های همراه با گریه مادر مرتضی پورعلی گنجی: توی شالیزار کار میکردم شکم بچه هامو سیر میکردم+ویدیو رونمایی از شورت ورزشی 66 میلیون تومانی ستاره فوتبال/رامین رضاییان مرزهای خرید را جابه جا کرد+ عکس وقتی سوگل طهماسبی با این جواب نشون میده که یه اهوازی واقعی و به تمام معناست+ویدیو/ گرمای تابستون و چای یه ترکیب ترک نشدنی برا ایرانیاست😎 بهاره رهنما: به من میگید پیرزن ناراحت نمیشم چون من پیرزن جذابی هستم+ویدئو خوانندگی خارجی هومن حاج عبداللهی با لهجه مازَنی / خدا تو گِل این مرد فقط نمک ریخته +فیلم عمارت باشکوه محل نگهداری سه تار ناصرالدین شاه قاجار/ یه خونه پر از ساز و آواز 😍+ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍!+ویدیو دلتنگی تمام نشدنی نسرین مقانلو برای پسر و پدر مرحومش با این ویدیو و با صدای علیرضا قربانی دل هر مادری رو به درد میاره/ خدا بهش صبر بده روایت بامزه پوریا پورسرخ از عاشق شدن و ازدواج کردنش؛ مثل خودم خیلی بی حاشیه هست+ ویدیو/ خوشبخت باشین😍 واکنش خسرو حیدری به شوخی های سریال پژمان/ وقتی همسر خسرو حیدری دست رد به پیشنهاد بازیگری زد+ویدئو درباره میوه‌فروشی که 16 سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است! +ویدئو تصویری از استراحت محمدجواد ظریف با پتوی گلبافت در هواپیما/ حمایت از کالای ایرانی توسط سیاستمدار ایرانی (فیلم) پشت صحنه خنده دار سریال پژمان با هنرنمایی پژمان جمشیدی/ نبینید از دستتون رفته😂 چیدمان میز شام مفصل و رنگارنگ نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش در مهمونی مجردی / خوش به حال علی اوجی 😍 بازسازی چهره نئاندر تال 78000 ساله‌ + فیلم خرید انواع میز چوبی و کنسول چوبی از سایت دکورال علی دایی: اولین ماشینم پیکان اردبیل 11 بود+ویدئو/ 420 تومن سود کردم شریکم برایم پیکان خرید نه با پول فوتبال! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار اخبار اقتصادی و سیاسی روی فارکس و کریپتو تاثیر دارد؟ خونه زندگی بشاش نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش/ یه بوفه پر از عکس جگرسوز ارشیا+عکس سامانه استعلام انگ طلا کدام است؟ دلبری های نو عروس ایرانی برای بردن دل مادر شوهر با تزیین ماکارونی/ مغز این عروس رو باید طلا گرفت+ عکس مقایسه مزایا و معایب سوراخکاری با دستگاه برشکاری و مته گردبر هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس سفر اردشیر رستمی، بازیگر نقش شهریار به زادگاهش اهر در آذربایجان شرقی و توصیفات دلنشینش از این شهر تاریخی+ویدیو (فیلم) واکنش خنده دار دختر جواد خیابانی به سوتی های پدرش/ میشینیم دورهم میخندیم!😂 چهره و تیپ دهه شصتی بازیگران مشهور ایرانی در جوانی؛ از شبنم قلی خانی تا یکتا ناصر+ عکس/ فقط مقنعه چانه دار الیکا عبدالرزاقی و ابروی پیوندی سمانه پاکدل😍 مادرانگی‌های نیکی کریمی برای پارسا قره خانلو، بازیگر نقش پسر بهاره رهنما در سریال پژمان / چقدر مادر بودن بهش میاد ... تغییر چهره و سرنوشت بازیگران سریال زندگی به شرط خنده بعد از 17 سال+عکس/ قابل باور نیست! ابتکار خنده دار راننده ال نود با نوشته روی شیشه ماشینش برای پرت کردن حواس بقیه/ سلطان جملات نامفهوم😂 پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی در برگه امتحانی عربی حماسه آفرید +عکس/ ناامیدی رو میشه تو نوشته معلم دید نگاهی به تراس باصفا و سرسبز پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی / تراس نیست که جنگله +عکس تزئین میز عزای ساده و بدون تجملات ارشا اقدسی با پارچه سفید و گل شیپوری +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی... (عکس) پریا انوری بازیگر نقش عشرت در سریال گیلدخت به همراه آقای قهرمان کونگفو کنار دریاچه / خلوت پر از آرامش خانم بازیگر ... نجات هزاران تن سیب کشاورزان توسط تاجر آذربایجانی با سرمایه گذاری در پوره سیب ! (عکس) عکس دو نفره مانی آخشی و شقایق فراهانی در پشت صحنه سریال گیلدخت / جاسوئیجی خانم بازیگر چقدر بانمک و کیوته! قرآن خوانی رهبر معظم انقلاب برای پدر محمود احمدی نژاد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی ویلچر نشینی مریم امیرجلالی در کنار رفیق کهنه اش همراه یه عالمه سورپرایز+ عکس دردناک ترین تولد مادری که مهمانانش 3 قاب عکس بودند+ویدئو/بازم شب تولدم شد... تمرینات سخت هادی چوپان به بچه گرگ برای جانشینی خودش/ پسر کو ندارد نشان از پدر+ فیلم
تیتر امروز   
غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد! زمین زیر پای مدارس سست است! مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...