دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / حوزه روانشناسی /

ازدواج با این افراد شما را بدبخت می کند! 

سه شنبه، 17 فروردین 1400
ازدواج یکی از مهم ترین مراحل در زندگی هر دختر و پسری است. اگر شما هم به تازگی قصد ازدواج دارید بهتر است با خواندن این مقاله با مردان ممنوعه برای ازدواج آشنا شوید

ویژگی های انتخاب همسر مناسب برای ازدواج

همانطور که بارها در خدمت تان عرض کردیم برای داشتن یک زندگی خوب و خوشبخت باید معیارهای زندگی شما و هم چنین ملاک های فردی که قرار است با شما زندگی کند را مشخص کرده باشید و بر طبق آن تصمیم گیری کرده باشید.
بنابراین شاید مهمترین راهکار برای داشتن یک زندگی خوب، انتخاب همسر مناسب به وسیله معیارها و ملاک های شما و همچنین مشورت با مشاوران مجرب می باشد تا کوچکترین مشکلی برای مهمترین انتخاب زندگی شما رخ ندهد.

برنامه ریزی مناسب برای آینده

یکی از ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید این است که همسر ایده آل شما برنامه ریزی مناسب برای آینده خود داشته باشد و بتواند به شما اثبات کند که توانایی خوشبخت کردن شما را دارد تفاوتی هم ندارد که دختر و یا پسر باشید همسر شما باید توانایی مدیریت داشته باشد.

عقل و هوش

از دیگر ویژگی همسر خوب برای شما باید عقل و هوش وی باشد. در واقع عقل و هوش یکی از عوامل خوشبختی در خانواده ها محسوب می شود زیرا اداره یک زندگی آن هم با مشکلات جامعه امروز علاوه بر احساس مسئولیت و توانایی مدیریت نیازمند عقل و درایت خوب برای پشت سر گذاشتن هرچه آسانتر مشکلات است.
بنابراین زوجین هرچه عاقل تر و داناتر باشند می توانند بهتر مشکلات را حل نموده و آسانتر وسیله آرامش و آسایش همدیگر را فراهم کنند زوجینی که عاقل هستند به راحتی رابطه خود را سر مسائل کوچک به هم نزده و با بهانه های پیش پا افتاده زندگی خود را خراب نمی کنند.

ویژگی های اخلاقی فرد

از دیگر ویژگی های مهم انتخاب همسر ویژگی های اخلاقی فرد مورد نظرتان است به نوعی مشاوران ازدواج می گویند که هردو طرف باید تفاهم اخلاقی داشته باشند به این معنی که اخلاق و خلق و خوی آنان به هم شبیه بوده و با کمی تفاوت بتوانند مکمل همدیگر باشند تا هدف اصلی ازدواج که همان تکمیل کردن انسان است به وقوع بپیوندد.
زن و شوهر قرار است به مدتی طولانی با هم زندگی کنند بنابراین باید اخلاق آنان به گونه ای باشد که زندگی شیرین و خوشبختی در دسترس باشد. اخلاق خوب یک ویژگی بارز برای ازدواج است کسی که اخلاق خوبی دارد نشانه سلامت روانی وی بوده و می توان به او اطمینان کرد.
اما برعکس این موضوع یعنی اخلاق بد همسر از قبیل بی ادبی، دورویی، خشو و دروغ گویی است یعنی در یک کلام بد اخلاق است نمی تواند گزینه مناسبی برای ازدواج باشد زیرا وجود یکی از این ویژگی ها برای عدم ازدواج موفق کافی است چه برسد به تمامی آن.
پس دور انتخاب همسر بداخلاق برای ازدواج را خط بکشید و از وی دوری کنید زیرا او اصلاً نمی تواند آدم قابل تحملی برای زندگی باشد مگر اینکه وی اصلاحات لازم را در خود انجام داده و سپس قصد ازدواج کند.


3 پسندیدم 13 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

همسر سابق منم همه این مشکلات رو داشت علاوه بر این دچار یه مریضی بود که عاشق زنای سن بالاتر از خودش میشد من که همه چی رو بخشیدم و جدا شدم و خودم رو نجات دادم از دستش
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

هندونه در بسته اس
پاسخ
nazi
3 سال پیش

اصلا خوشم نمیاد از ازدواج کلا بنظرم چیزه بدیه مخصوصا تو ایران که دختر رو با چند تا آیه و چند تا سکه میخرن و بخاطر خودا نمیخوانت بخاطر خواسته هاشون میخوانت😕البته همه رو نمیگم هنوز آدمای خوب هست که بخاطر خودت بخوانت
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

😐ان شاا... روزهای خوش پیش روت باشه خدا برات بهترین همدم و مونس تنهاییات باشه .خدا پشت و پناهت خانم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

همسرمن خیلی رفیق باز بود و بد دهن و عصبی واسه منم خرج نمیکرد کتکم می زد مستقلم نبود دارم جدا میشم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا همه ی امید ها و انگیزه و برنامه ریزی هارو از بین میبره
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

ایولا توخودت روانشاسی خیلی قشنگ و شفاف حرفتورس‌وندی راسی خودت تو زندگیت موفق بودی ایشلا ک همینجوره دس خوش خانم یااقای روانکاو
پاسخ
نیلوفر
3 سال پیش

👍👍👍
پاسخ
در مسیر باد
3 سال پیش

اخلاقش که بد باشه تمام خراب کاری ها را انجام میده
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

باید یکم شانس داشته باشی
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا 👌👌👌👌👌
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
پاسخ
ضحا
3 سال پیش

مهمترازهمه خیانت بودکه تومقاله ننوشته بود! کسی که قبل از ازدواج به شخص مقابلش خیانت میکنه بعداز ازدواج هم اینکاروادامه میده.....حتی باشدت بیشتر.....تاجایی که کاروبه جدائی ختم میکنه....دیگه صفتهای بد: فریبکاری.پنهانکاری.ریاکاری.عدم پشتیبانی وحمایت.بی مسئولیتی.سست اراده وسست عنصربودن.شلختگی.ولخرجی یابرعکس خساست.روابط مسموم باجنس مخالف.ولپاشی .ولگردی.رفیق بازی.بدهنی.سابقه دست بزن وکتکاری یاسوابق کیفری که منحربه حکم کیفری شده باشه.فحاشی وبددهنی...یابی تفاوتی.اعتیاد.... ووووووووکه تومقالها نوشته.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل اکسپت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله !
سابمیت مقاله چیست؟