ازدواج جنجالی پیرمرد 80 ساله با دختر 23 ساله +عکس

  جمعه، 25 خرداد 1403 ID  کد خبر 392673
ازدواج جنجالی پیرمرد 80 ساله با دختر 23 ساله +عکس
ساعدنیوز: دختر 23 ساله‌ای که داوطلب کمک به سالمندان خانه سالمندانی در استان هبئی چین شده بود، به پیرمرد 80 ساله‌ای علاقه‌مند شد و با او ازدواج کرد. این موضوع موجب شروع بحثی داغ بین مردم جامعه چین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، دختری با نام مستعار شیائوفانگ 23‌ساله که داوطلب کار در خانه سالمندان بود، در آنجا با مردی 80 ساله با نام مستعار لی آشنا شد و بعد از اینکه آن دو متوجه می‌شوند، علایق و سرگرمی‌های مشترک زیادی دارند با یکدیگر دوست شدند و پس از گذشت مدتی، دختر که شیفته خرد و دانایی مرد شده بود، تصمیم گرفت علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش، که سن این مرد را در حد پدربزرگ این دختر می‌دانستند، با آقای لی ازدواج کند.

داستان این دو تبدیل به بحثی داغ در شبکه‌های اجتماعی شد. برخی از کاربران کاملا مخالف ازدواج این دو با وجود این فاصله سنی بودند و برخی دیگر شجاعت این دختر و وفاداری‌اش به مرد را تحسین می‌کردند.

سپس عده‌ای دیگر دختر را که البته نان‌آور خانواده هم هست، به این متهم کردند که برای پول با این مرد ازدواج کرده است اما بعد مشخص شد آقای لی حقوق بازنشستگی متوسطی دارد که خرج هزینه‌های بیماری‌هایش می‌کند.

از طرفی برخی دیگر از کاربرهای شبکه‌های اجتماعی گفتند،‌ این دختر به‌دنبال جلب توجه دیگران و دیده‌شدن است و بیشتر مردم براین باورند، فاصله سنی این دو آنقدر زیاد است که امکان ندارد عشق بین آنها واقعی و اصیل باشد و به‌طور کل این نوع ازدواج‌ها را مناسب نمی‌دانستند.

علی‌رغم تمام این گفتگوها، این دو تصمیم گرفته‌اند تا زمانی‌که مرگ آنها را از هم جدا کند، با هم زندگی کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (36 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (25 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (20 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (17 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (14 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (10 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه دوشنبه 4 تیر 1403
سکانس خنده دار حمید لولایی و رضا عطاران در بزنگاه: وقتی میپرسن آقاجون مگه تو بیمارستان نمرد و میگن نه 90 درصد جونش تو نونوایی در اومد ده درصدش تو بیمارستان+ویدئو
دانلود آهنگ جدید «خاطره» از مصطفی راغب+فیلم/ خاطرات خوب شمال محاله یادم بره...
وضعیت خانه و زندگی فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در روزهای ابتدایی دامادی
لیستی کامل از بازیگرانی که برای بار دوم ازدواج کرده اند+عکس
گنده لات خیابان پاسداران به آخر خط رسید
طناب پوسیده عاشقی بر گردن زن جوان/مادرشوهرم عکس دختران زیبا را به همسرم نشان می‌دهد و...
ماجرای شناسنامه پاکستانی مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟
ناگفته هایی از سعید جلیلی؛ از پنچر شدن ماشین پراید و نداشتن لاستیک زاپاس تا ناهار خوردن با کارگران و کارکنان اداری
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
قرار پدرانه پورمحمدی با دختران ایران: من فقط پدر سه دختر نیستم بلکه حافظ امنیت همه دختران ایرانم...
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
200 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی ایده آل است، اما تحریم هستیم/ تکنولوژی لازم داریم تا پول
عکس/ این دوقلوها جایگزین سارا و نیکا را در پایتخت 7 شدند! جالبه شباهتی هم ندارن