دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

مقامات آذربایجان: ارمنستان آمار کشته های این کشور در جنگ را پنهان می کند 

دوشنبه، 07 مهر 1399
کد خبر: 104115
مقامات عالی نظامی آذربایجان اعلام کرده اند که در حملاتی که طی شب گذشته به مواضع مختلف دولت اشغالگر ارمنستان در منطقه قره باغ صورت داده اند، حدود 500 نفر از نیروهای ارمنی کشته یا زخمی شده اند. با این حال، دولت ارمنستان از اعلام آمار تلفات خود امتناع می ورزد و بر سری نگه داشته شدن این آمارها تأکید دارد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از تی آر تی هابر سرویس ترکی شبکه دولتی ترکیه، در شب گذشته حملات شدید و توفنده ارتش آذربایجان به مواضع ارمنستان در منطقه اشغالی کاراباغ به کشته شدن یا زخمی شدن حداقل 500 تن از نظامیان ارمنی منجر شده است. مقامات آذربایجان اعلام کرده اند که مقامات ارمنی در تلاش هستند تا شکست ها و کشته های خودشان را از افکار عمومی این کشور پنهان نگه دارند. طی حملات انجام شده توسط ارتش آذربایجان 7 روستای استراتژیک در منطقه آق دره از دست اشغالگران آزاد شده است. نکته جالب توجه درباره حضور ارمنستان در داخل خاک آذربایجان، عدم وجود مرز منطقه کاراباغ با ارمنستان است. ارمنستان در واقع بخشی از خاک آذربایجان را در مرکز این کشور اشغال کرده است و تمام مجامع بین المللی از سال 1994 به این سو، این کار ارمنستان را محکوم کرده اند. سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه های مختلف خواستار خروج نیروهای ارمنی از آذربایجان شده است. اتحادیه اروپایی تحریم های شدیدی بر علیه ارمنستان وضع کرده است ولی دولت اشغالگر قصد خروج از خاک آذربایجان را ندارد.

به گزارش ساعد نیوز، دولت اردوغان اعلام کرده است که بخشی از ارتش این کشور به نیروهای آذربایجان خواهند پیوست و در صورت عدم تمکین ارمنستان در عملیاتی همه جانبه از زمین و هوا، کل منطقه قره باغ را از وجود دشمن اشغالگر پاکسازی خواهند کرد. این یک هشدار بزرگ به دولت ارمنستان می تواند باشد. اردوغان در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود که مردم ارمنستان اسیر دست حکومتی نالایق هستند که دستاویز قدرتی استعماری شده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟