دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / استخدامی /

آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش فردا و پس فردا برگزار می‌شود 

چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401
کد خبر: 203757
ساعد نیوز: سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، حسن مروتی افزود: این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: ۵۹۳ هزار نفر متقاضی این دوره آزمون استخدامی هستند که از این تعداد ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شامل ۳۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر زن و ۱۳۶ هزار و ۲۴۰ نفر مرد متقاضی شرکت در آزمون آموزش و پرورش هستند و ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته های شغلی سایر دستگاه ها اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مروتی با بیان اینکه کارت آزمون استخدامی رشته های شغلی آموزش و پرورش روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، افزود: این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود و داوطلبان باید بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: برای شرکت در این آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

مروتی با توضیح اینکه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته شده است بر رعایت این موارد از سوی داوطلبان تاکید کرد.

سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: جزئیات برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ به صورت اطلاعیه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش sanjesh.org منتشر شده و لازم است داوطلبان آن را مطالعه کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل اکسپت مقاله