دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

عضو کمیسیون انرژی مجلس: وزیر نفت، پاک‌دست و صادق است 

جمعه، 07 تیر 1398
ساعد نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در پاک‌دستی و صداقت وزیر نفت جای هیچ شکی نیست، گفت: اکنون جنگ نفت و جنگ اقتصادی است و هیچ کس در شرایط جنگی پشت فرمانده جنگ را خالی نمی‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، «حسین امیری خامکانی» درخصوص فضاسازی‌ها و مواضعی که اخیراً علیه وزیر نفت از سوی برخی نمایندگان و برخی جریان‌های مخالف دولت صورت می‌گیرد، به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: اگر موردی وجود دارد قطعاً باید به قوه قضائیه منتقل شود نه اینکه با فضاسازی و جریان‌سازی‌های خلاف قاعده، افکار عمومی کشور را نسبت به دولتمردان بی‌اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون شورای عالی هماهنگی سران سه قوه در کشور برای بسیاری از مسائل کشور وجود دارد و باید در این راستا از این شورا کمک گرفت؛ ادامه داد: الان دچار جنگ نفت و جنگ اقتصادی هستیم و فشار آمریکا و هم‌پیمانان آنها بر اقتصاد کشور است و زندگی مردم از گذرگاه نفت است، امروز واقعاً همه باید کمک کنیم که نفت را بفروشیم و پول آن را صرف امور کشور و عبور از شرایط فعلی کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد بی‌انگیزگی نکنیم، اظهار کرد: هر چه ما فشار را بیشتر کنیم و بر اختلافات دامن بزنیم، انگیزه دشمن برای تحت فشار قرار دادن کشور به ویژه به لحاظ اقتصادی بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: کشور قانون دارد و در صورت وجود هر مسأله‌ای باید به مراجع قانونی مراجعه کرد نه اینکه با جوسازی تخریب شخصیت‌ها و مقامات فضای کشور را خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف دشمن متشنج کرد.

نماینده زرند و کوهبنان با بیان اینکه زنگنه چهل سال است که در وزارتخانه‌های مختلف وزیر بوده و فردی نیست که تازه به دوران رسیده باشد، گفت: وزیر نفت در جایگاه و مسئولیت فعلی نیز در دولت کنونی و دولت‌های قبلی دارای سوابق و تجربه‌های موفق است و در پاک‌دستی و صداقت او شکی وجود ندارد.

امیری خامکانی ادامه داد: در مجموعه‌ای (وزارت نفت) با این عظمت که تقریباً معادل یک کشور است، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و کسانی نیز سوء استفاده‌هایی بکنند اما اکنون جنگ نفت و جنگ اقتصادی است و هیچکس نباید پشت فرمانده جنگ را خالی کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه