دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

مدل مانتو های تابستونی شیک 1402 برای خانم های جوان/ امسال شیک ترین باش😍 

سه شنبه، 27 تیر 1402
ساعد نیوز: مانتو به عنوان مهم ترین پوشش خانم ها شناخته میشود و در فصل تابستان نیز اولین انتخاب هر خانمی برای پوشیدن، مدل مانتو تابستانی 1402 است. در ادامه با جذاب ترین مدل مانتو های تابستانی همراه ما باشید.

ساعدنیوز- از گذشته تا بحال هیچوقت مانتوهای کوتاه اورسایز از دور خارج نشده، بلکه هر ساله جای خود را در طراحی های مد لباس محکم تر کرده و با استقبال خانم ها مواجه می شود. مانتوهای اورسایز که اصطلاحا بهOver size style معروف است، بیشتر مناسب دختر خانم ها و افراد لاغر اندام می باشد.
نکته ای که لازم است در رابطه با لباس و مانتوی اسپرت بدانید این است که، این مدل های اسپرت معمولا به لباس هایی گفته می شوند که از پارچه هایی که بافت و ویژگی مخصوص دارند، دوخته می شوند و بیشتر هم برای ورزش کردن مناسب هستند، به همین دلیل مانتوهایی که دارای طراحی ساده و مینیمال بوده و برای استایل کژوال و روزمره مناسب هستند، در دسته ی مانتوهای اسپرت شناخته شده هستند. در پوشیدن مانتوهای اسپرت شما احساس سبکی و راحتی دارید.

بهره گیری از رنگ های شاد برای مانتو های تابستانی

تابستان امسال هم مثل هرسال رنگ های شاد( نارنجی، بنفش، قرمز، آبی و...) در لباس و اکسسوری های متنوع مورد استفاده بانوان قرار می گیرد و افراد با یک راهنمای استایل به راحتی می توانند از رنگ های شاد در انواع آیتم های پوشش خود استفاده کنند.

اگر قصد دارید یک استایل شیک داشته باشید حتما از رنگ های مکمل استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ قهوه ای روشن و عسلی بهترین انتخاب برای ست کیف با مانتو تابستانی است. اگر قصد دارید در فصل تابستان فقط یک کیف داشته باشید، رنگ قهوه ای روشن را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای ست کردن رنگ ها سر بزنید.

راهنمای انتخاب جنس و پارچه مانتو

مانتو تابستانه عمدتاً به دلیل بافت‌های سبک و پارچه‌های خنکی که در آن استفاده می‌شود، برای فصل تابستان بسیار مناسب است. در این لباس از پارچه‌هایی مانند نخ، پنبه، لینن، پنبه و لینن ترکیبی (کتان)، ویسکوز و … استفاده می‌شود که همه آن‌ها با پوست نرم و حساس بسیار سازگاری دارند.

به علاوه، مانتو تابستانه اغلب با طرح‌ها و رنگ‌های جذابی تولید می‌شود که به خصوص در فصل تابستان با رنگ‌های روشن و طرح‌های گلی یا هندسی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. برخی از طرح‌های رایج در مانتوهای تابستانه شامل طرح پروانه، لی، سنتی راه راه، گلدوزی و… است.

چند نمونه مانتو پر طرفدار تابستانی

  1. مانتو تابستانه بلند با یقه: این مدل مانتو به صورت جلو باز همراه با دکمه می‌باشد و می‌تواند با یک شلوار جین، و یا شلوار پارچه ای اسپرت ترکیب شود.

  2. مانتو تابستانه کتان: این نوع مانتو با پارچه‌ی کتان دوخته می شود و بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است. این مانتو به دلیل بافت خنک کتان، در فصل تابستان بسیار راحت است.

  3. مانتو دامنی تابستانی: با توجه به طراحی پایین تنه این مدل مانتو، بهترین انتخاب برای پوشش در فصل بهار و تابستان است. جنس این مانتو تابستانی اغلب از کرپ می باشد و محبوب ترین رنگ آن آبی، قرمز، بنفش، سبز، بنفش و زرشکی است.

  4. مانتوی تابستانی طرح سنتی: این مدل مانتو طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و می توانید آن را هر دو حالت جلو باز و جلو بسته استفاده کنید. همچنین بصورت آستین کتی نیز دوخته می شود.

  5. مانتو دو رنگ نخی تابستانی: این مانتو تابستانه به صورت نیم قد و در طرح های دو رنگ دوخته می شود. جنس کرپ حریری که در پارچه این مانتو استفاده می شود، آن را به یکی از محبوب ترین مانتوهای تابستانی تبدیل کرده است. یکی از مزایایی که این مدل دارد این است که شما می توانید آن را از هر دو طرف بپوشید و مورد استفاده قرار دهید.

  6. مانتو نخی اسپرت: از آنجایی مانتوهای اسپورت رنگ های بسیار زیبا و دلنشینی دارند حس بسیار خوبی را به شما می می دهند. مانتو های اسپرت مناسب استایل های کژوال می باشند و شما می توانید از آن برای استفاده روزمره استفاده کنید.

  7. مانتو تابستانه با زیپ: این نوع مانتو تابستانه کوتاه با زیپ است که در قسمت جلویی آن یک زیپ برای باز و بسته کردن قرار دارد. این مدل مانتو معمولاً بدون یقه و با آستین کوتاه دوخته می شود و بهترین مکان برای پوشیدن آن منزل می باشد. این مدل مانتو بیشتر حالت لباس خانگی را دارد.

تصاویر جذاب از مدل مانتو های شیک

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه