دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

با کمک ردیاب، آمار سرقت ماشین‌ها را به صفر برسانید 

یکشنبه، 21 آذر 1400
ساعدنیوز: خوشبختانه امروزه با نصب ردیاب خودرو می‌توان آمار سرقت خودرو را به صفر برسانید. در این مقاله همراه ما باشید تا اهمیت استفاده از ردیاب خودرو و نحوه پیشگیری از سرقت را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

بعد از خرید خودرو یکی از بزرگ ترین چالش های هر فردی تامین امنیت و پیشگیری از سرقت است. به همین دلیل بعد از خرید خودرو به فکر دزدگیر، قفل فرمان و پدال هستیم تا بتوانیم کار سارقان را دشوار تر کنیم. هر چند این موارد باعث می شود که کار دزدگیر سخت تر شود اما در نهایت مانع از سرقت خودرو نمی شود؛ چراکه سارقان امروزه حرفه ای تر هر زمانی هستند و دزدگیر را در سریع ترین زمان ممکن غیرفعال می کنند.

خوشبختانه امروزه با نصب ردیاب خودرو می توان آمار سرقت خودرو را به صفر برسانید. در این مقاله همراه ما باشید تا اهمیت استفاده از ردیاب خودرو و نحوه پیشگیری از سرقت را به طور ویژه بررسی کنیم.

ردیاب خودرو چیست؟ با یک راهکاری ساده از سرقت خودروی خود پیشگیری کنید!

ردیاب خودرو دستگاهی است که مجهز به جی پی اس بوده و با اتصال به ماهواره ها در هر زمان و مکانی به صورت آنلاین و آفلاین موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو را مشخص و ارسال می کند. امروزه استفاده از ردیاب خودرو بسیار مرسوم است و با نصب اپلیکشن مخصوص می توانید در لحظه از موقعیت مکانی خودرو مطلع شوید. در ادامه مهم ترین دلایل استفاده از ردیاب را شرح می دهیم.

ردیابی دقیق با کمترین خطا؛ سارق را در سریع ترین زمان ممکن به دام میاندازید!

دستگاه ردیاب خودرو یا جی پی اس همراه با استفاده از آنتن های داخلی به ماهواره ها متصل می شود و اطلاعات دقیق مکان جغرافیایی را برای شما ارسال می کند! حتی درصورتی که خودرو به سرقت برود می توان با همکاری پلیس در سریع ترین زمان ممکن سارق را به دام انداخت!

ردیاب به صورت مخفی در خودرو نصب می شود و توسط سارق قابل شناسایی نیست!

متاسفانه دزدگیر خودرو ها به راحتی توسط سارقین غیرفعال می شود به همین دلیل اگر برای تامین امنیت خودروی خود فقط به نصب دزدگیر اکتفا کرده اید، بهتر است که بدانید ماشین شما امن نیست و احتمال سرقت آن وجود دارد. دستگاه ردیاب خودرو بسیار کوچک بوده و در هر نقطه ای از خودرو قابل نصب است. به همین دلیل به آسانی توسط سارق قابل تشخیص نیست.

در برخی از مدل های ردیاب مغناطیسی، دستگاه جی پی اس با مگنت های قوی که دارد به محل نصب مورد نظر متصل و به آسانی از بدنه خودرو جدا نمی شود. قیمت جی پی اس خودرو نسبت به مزایا و کاربردی که دارد بسیار به صرفه است و برای تهیه آن نیز نیازی به هیچ گونه مجوزی ندارید!

با ردیاب، خودروی خود را از راه دور خاموش کنید!

یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین امکانات ردیاب، خاموش کردن خودرو از راه دور است. با استفاده از ردیاب می توان حتی درصورتی که خودرو به سرقت رفت بتوان آن را از راه دور خاموش کرد. این قابلیت دستگاه ردیاب خودرو به شما این امکان را می دهد که با همراهی پلیس بتوانید سارق را قبل از اینکه خودروتان را ناپدید کند، دستگیر کنید!

با استفاده از دستگاه ردیاب خودرو، صدای داخلی کابین راننده را شنود کنید!

ردیاب ها بسیار پیشرفته شده اند و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند مانع از سرقت خودرو می شوند؛ دستگاه ردیاب خودرو مجهز به میکروفون داخلی قدرتمند است و صدای داخلی کابین راننده را باکیفیت بالا برای شما ارسال می کند. به همین دلیل می توانید با شنود صدای سارق مکالمه های او را بشنوید و از قدم بعدی او مطلع شوید و قبل از اینکه خودروتان غیرقابل دستیابی شود او را به دام بیاندازید!

برای خودروی خود محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنید!

اگر خودروی خود را به فرزندان تان می سپارید یا پرسنل شما در ماموریت ها از خودروی شرکت استفاده می کنند، با استفاده از ردیاب می توانید برای رفت و آمد های آن ها محدوده جغرافیایی تعیین کنید! چنانچه خودروی شما از محدوده تعیین شده عبور کند برای شما پیامک ارسال می شود؛ به همین دلیل به آسانی می توانید از راه دور کنترل کاملی بر خودروی خود داشته باشید!

ردیاب، در لحظه روشن شدن خودرو برای شما پیامک هشدار ارسال می شود!

اگر پارکینگ ندارید و مجبور هستید که هر بار خودروی خود را در خیابان و کوچه ها پارک کنید، یک خبر خوب برای شما داریم. یکی از امکانات بسیار جذاب ردیاب ها امکان ارسال هشدار در لحظه روشن شدن خودرو است. درصورتی که خودرو روشن یا درب آن باز شود، ردیاب شما را با ارسال هشدار شما را مطلع می کند و با اقدامی سریع و به هنگام می توانید مانع از سرقت خودرو شوید!

ردیاب خودرو مجهز به باتری داخلی است و مسیر های پیموده شده را تا 3 سال نگه می دارد!

ردیاب خودرو دارای حافظه داخلی است و مسیر های پیموده شده را تا 3 سال نگه داری می کند. همچنین با باتری داخلی که ردیاب دارد در برخی از مدل ها تا 3 سال نیازی به هیچ گونه شارژی ندارد و با یک بار شارژ می توانید تا 3 سال خودروی خودروی خود ردیابی کنید!

با خرید دقیق ترین ردیاب از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید!

در این مقاله بررسی کردیم که با ردیاب چگونه می توانید از سرقت خودرو جلوگیری کنید. خوشبختانه برای خرید جی پی اس خودرو نیازی به تهیه هیچ گونه مجوزی نیاز ندارید. از مهم ترین مزایای ردیاب می توان به ردیابی دقیق، تعیین محدوده جغرافیایی، ردیابی آنلاین و آفلاین، خاموش کردن خودرو از راه دور و شنود صدای داخل کابین راننده اشاره کرد.

ایران رهیاب بهترین شرکت عرضه کننده انواع ردیاب شخصی پرسنلی، ردیاب نظامی، جی پی اس خودرو و ردیاب حیوانات در ایران است. چنانچه برای خرید ردیاب سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ایران رهیاب به شماره 02122410328 تماس بگیرید. کارشناسان ایران رهیاب آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله