دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

با لوکس باکس، جعبه پذیرایی کادو دمنوش چای کسیه ای چوبی شیشه ای خود را مستقیم از کارخانه خرید کنید 

دوشنبه، 22 شهریور 1400
کد خبر: 167432
ساعدنیوز:لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید انواع جعبه چوبی مقوایی شیشه ای با کاربرد های متنوع با سابقه ای بسیار طولانی در این حوزه در ایران درحال فعالیت بوده و با بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص محصولاتی با کیفیت و لوکس را روانه بازار نموده است.

لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید انواع جعبه چوبی مقوایی شیشه ای با کاربرد های متنوع با سابقه ای بسیار طولانی در این حوزه در ایران درحال فعالیت بوده و با بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص محصولاتی با کیفیت و لوکس را روانه بازار نموده است، مجموعه لوکس باکس این افتخار ار دارد تا در راستای تامین نیاز مشتریان عزیز در مراحل مختلف تولید از مشاوره تا طراحی تولید و تحویل محصول در کنار شما عزیزان بوده و علاوه بر فروش محصولات روتین تولید خود امکان تولید محصولات سفارشی را نیز داراست.

تولیدات همیشگی کارخانه جعبه چوبی شیشه ای لوکس باکس

لوکس باکس با توجه به سابقه فعالیت خود که بیش از 15 سال می باشد همواره محصولاتی را بصورت تیراژ و در مقیاس بالا تولید و روانه بازار نموده این محصولات دارای کارایی های بسیار متنوعی هستند، برخی از این محصولات می توان به جعبه چوبی پذیرایی لوکس باکس ، جعبه چای کیسه ای و دمنوش، جعبه قاشق و چنگال، جعبه جواهرات، جعبه آرایش، جعبه کادو ، جعبه ساعت، جعبه آجیل و خشکبارو .... اشاره نمود. در تولید این محصولات از مواد مختلف مانند چوب طبعی، ام دی اف، مقوا و شیشه استفاده شده که بر حسب استاندارد های موجود در ساخت و شرایط محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند.

جعبه سفارشی سازی جعبه هدیه سازمانی لوکس باکس

لوکس باکس این امکان را فراهم نموده تا با ارائه بهترین پیشنهادات و مشاوره رایگان به شما عزیزان جعبه چوبی سفارشی خود را انتخاب و به مشتریان خود بعنوان جعبه کادو هدیه سازمانی چوبی ارائه دهید تا علاوه بر برندینگ خود این مشتریان وفادار را بیش از پیش به برند خود وفادار نمایید.

لوکس باکس بعنوان برندی سابقه دارو شناخته شده این امکان را به شما عزیزان میدهد تا برای همیشه نگرانی مربوط به هدایای تبلیغاتی و بسته بندی آنها را به یک فرصت بازاریابی و برندیینگ برای خود تبدیل نمایید.

حذف واسطه و عرضه مستقیم از کارخانه لوکس باکس

همواره قیمت محصولی که در اختیار مشتریان قرار میگیرد خیلی بیشتر از قیمت واقعی محصول است و علت اصلی این موضوع وجود واسطه گرانی است که در پی کسب سود از وجود این خلا هستند. لوکس باکس با تغییر سیاست خود با عرضه مستقیم و بدون واسطه به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی تلاش نموده تا حد زیادی از این خلا را پر نماید. لذا برای خرید محصولات جعبه پذیرایی جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس میتوانید به سایت فروشگاه جعبه چوبی بورس عمده فروشی(https://iluxbox.com/) مراجعه نموده و ثبت سفارش نمایید.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
معصومه
1 سال پیش

خیلی ممنون بابت معرفی این برند لوکس باکس ازشون خرید کردم و راضی ام.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه