دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

با موی کم پشتمان چه کنیم؟ 

چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400
اگر موهایتان کم پشت است نگران نباشید. با این ترفندها به راحتی می توانید موهایتان را حجیم و پرپشت کنید.

اگر موهای زیادی ندارید، یا اگر به نظر می رسد که موهای خود را از دست داده اید ، ما میدانیم که چقدر این برای شما آزار دهنده است . چند ترفند ساده وجود دارد که می تواند موهای نازک شما را جذابتر کند گرچه نمی توانیم کد ژنتیکی منحصر به فردمان را تغییر دهیم که ویژگی های خاصی را تعیین می کند، چیزهایی وجود دارد که می توانیم آنها را بهبود بخشیم در این مورد ، ما می توانیم در ادامه این بخش از زیبایی چند روش ساده را برای پوشاندن کم پشتی موها به طور حرفه ای برایتان بیان کنیم.

ترفند های پرحجم نشان دادن مو

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که موهای نازک و کم پشت دارند، شاید یکی از دغدغه های هر روزتان، حجم موها و اینکه چگونه آنها را پرپشت تر نشان دهید، باشد.اگر این طور است که احتمالا تاکنون روش های گوناگونی برای رفع این معضل را امتحان کرده اید. ما هم در این مطلب، گزینه های کاربردی و آسان را برایتان شرح داده ایم که تا حد زیادی کمک کننده محسوب می شوند.

تغییر اندازه موها

بسیاری از متخصصان آرایشگری اعتقاد دارند که موهای نازک نباید بلندتر از شانه های فرد باشند. با کوتاه کردن موها می توانید آنها را حجیم تر از حالت واقعی نمایش دهید. حالت دادن به این مدل موها هم آسان تر از موی بلند است.

موها را طبقه ای کوتاه کنید

برای پر حجم نشان دادن موهای نازک، یکی از بهترین روش ها، کوتاهی به روش چند لایه است. خوبی این مدل در این است که با هر ترکیب صورتی تناسب دارد.نه تنها کوتاهی، بلکه رنگ هم در پُر یا خالی دیده شدن موها موثر است. برای اینکه موهایتان پرپشت تر دیده شوند، آنها را به چند رنگ گوناگون از یک خانواده رنگ کنید.

شستن به روش صحیح

کار ساده ای همانند شست وشوی موها می تواند در حجم آنها تاثیر گذار باشد. برای این منظور بهتر است مراحل زیر را اجرا کنید:

  • شامپو را فقط به ریشه موهای خود بزنید و به تدریج کف را به ساقه ها بمالید. حواستان باشد که انتهای موها بسیار شکننده و خشک هستند و نباید آنها را خیلی مالش دهید.
  • نرم کننده یا ماسک مو را فقط روی ساقه ها بمالید. همچنین بد نیست بدانید که استفاده از شامپوهای مرطوب کننده هم فقط اگر روی ریشه زده شود، موجب سنگینی مو و چسبیدن آن به کف سر می شود.
  • کف سر خود را به حالت دایره ای چنگ بزنید تا جریان خون زیر پوست آن بیشتر شده و سلول های مرده از بین بروند.
  • موهای خود را هر روز نشوئید زیرا موجب از بین رفتن لایه محافظ ریشه موها شده و در نتیجه موها ضعیف تر و نازک تر خواهند شد. بهتر است از شامپوهای خشک برای چنین موهایی استفاده شود.

فرق وسط را با فرق کج جایگزین کنید

راه دیگر برای داشتن حجم بیشتر در مو ، و همینطور پر به نظررسیدن ، تغییر مدل موی خود است مثلا به جای بازکردن فرق ، موهای خود را به یک سمت شانه کنید ، شاید باور نکنید ولی این روش ساده ، کمک میکند که موهای شما پر حجم تر به نظر برسند .

موج و حجم به داد موهای کم پشت می رسد

موج دادن به مو ، همیشه یکی ازبهترین روش ها برای افزایش حجم بشمارمیرود ، کمااینکه این روش بسیار ساده و قابل دسترس در همه جا و هرزمان است شما میتوانید حتی این کار را با چندآموزش ساده در خانه انجام دهید خواهید دید که این روش ساده در همه ی شرایط بسیار کارآمد خواهد بود.

محصولات آرایشی مطمئن و استاندارد استفاده کنید

اگرفکرمیکنید که محصولات آرایشی هیچ فایده ای برای موهای شما ندارند ، دراشتباهید برای داشتن حجم بیشتر در موهای خود میتوانید از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص این کار طراحی شده اند . میتواند از دیگرمکمل های شستشو نو کرم های مخصوص برای شانه کردن نیز استفاده کنید .

موس استفاده کنید

استفاده از موس می تواند باعث شگفتی شما شود. ابتدا موهای خود را مرطوب کنید. به میزان یک توپ گلف موس روی کف دست خود اسپری کنید. بعد شانه رو روی موس بزنید تا مقداری از کف موس روی شانه قرار بگیرد و به آرامی روی موها بکشید. به این ترتیب تمام سر خود را با موس شانه کنید و موس را در همه مو خود پخش کنید. به این روش شما احساس بدی نخواهید داشت از اینکه میزان زیادی موس و محصولات روی مو شما هست درعوض موهای خود را به صورت یکسان ضخیم کرده اید.

همیشه موهایتان را بر عکس خشک کنید تا موهای تان پرپشت شود

این روش یکی از قدیمی ترین و معمول ترین کلک ها بوده و برای خانمهایی با بلندی متوسط مو بهترین روش است. وقتی در حالت ایستاده موهایتان را خشک می کنید، اجازه ندهید جاذبه زمین حجم موهایتات را بگیرد. پس سر موهایتان را به سمت بالا گرفته و از پایین انها را سشوار بکشید؛ با این کار حجم موهایتان بیشتر می شود، اما اگر می خواهید یک مرحله جلوتر بروید، بعد از خشک کردن موها اسپری حجم دهنده نیز استفاده کنید. فقط یکی دو پاف کفایت می کند!

موها را ویو کنید

موهای ویو شده و حالت دار ضخیم تر به نظر می آیند. موهای صاف همیشه نازک و ظریف هستند و اگر حجم موهای شما کم است سعی کنید با ویو و فر آن را بیشتر نشان دهید. از موادی که استفاده می کنید مطمئن شوید تا موهای شما نریزد. به جای استفاده از مواد فر و ویو کردن مدت دار می توانید با بیگودی و یا روش های دیگر موهای خود را ویو کنید که هم پرحجم تر به نظر می آید و هم بسیار زیباتر.

رنگ موی روشن انتخاب کنید

اگر می خواهید چهره خود را تغییر دهید و حتما رنگ روشن را برای موهای نازک استفاده کنید. رنگ های روشن مو را کلفت تر و ضخیم تر می کنند به همان اندازه که رنگ های تیره موها را نازک و ظریف نشان می دهند. حتی چند تار هایلایت در پرتر نشان دادن موها موثر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی