ساعدنیوز
ساعدنیوز

با پدر شوهر یا پدر خانم خود چگونه رفتار کنیم؟

  سه شنبه، 16 شهریور 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
با پدر شوهر یا پدر خانم خود چگونه رفتار کنیم؟
رفتار صحیح و رعایت کردن باید نبایدهای مهم رفتار با پدر زن و پدر شوهر بسیار حائز اهمیت است، نحوه درست رفتار با پدر زن و پدرشوهر چگونه است؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در مورد نحوه رفتار با والدین همسر چه میدانید ؟خانواده همسر از اولویت ویژه ای برای شریک زندگی تان برخوردار هستند ،در زمینه برخورد با آن ها موارد مهمی را باید در نظر بگیرید ،سعی کنید از تنش ،جرو بحث ،قهر و این مسائل دوری کنید و از بروز اصطکاک با خانواده همسرتان پرهیز کنید والدین همسرتان از شما انتظاراتی دارند که باید همیشه در نظر داشته باشید.

ازدواج با کسی که والدینی جوان دارد، حس خوبی به تازه عروس یا داماد می دهد. چه بسا برخی افراد به اطرافیان خود توصیه می کنند با کسی ازدواج کن که پدر و مادر جوانی داشته باشد. این امر اگرچه می تواند برای پاره ای مسائل، حسن بزرگی محسوب شود؛ اما به آن معنا نیست که جوان بودن والدین همسر، تضمین کننده تمام خوشی ها و سعادت یک زوج است. همان طور که هیچ چیز به صورت مطلق خوب یا بد نیست و خوبی و بدی، حسن و قبح و ضعف و قوت با هم آمیخته است، هر ویژگی مثبتی که در مسئله ای وجود دارد، ممکن است در کنار خود مسائل منفی نیز داشته باشد.با این مقدمه می خواهیم امروز با شما درباره چگونگی برخورد و رفتار با والدین همسرتان صحبت کنیم. با ما باشید.

نحوه درست رفتار با پدر زن و پدرشوهر

والدین همسر نیز مانند تمام والدین ، همیشه می خواهند پشتیبان و همراه فرزند خود باشند. به همین دلیل گاهی اوقات وقتی آن ها می خواهند مهربانی خود را ابراز بدهند و ببینند فرزندشان چه مشکلاتی دارد ، از آن سوء برداشت می شود و عروس آن خانواده فکر می کنند بحث دخالت در خانواده آن ها را دارند.اگر شما این گونه مهربانی ها را نمی پسندید ، باید به صورت رو در رو و با رعایت کامل ادب این مسئله را با همسر و خانواده همسرتان در میان بگذارید. یادتان باشید که والدین هر چقدر هم پست و ظالم باشند ، رابطه دو طرفه ای بین آن ها و فرزندشان هست و هر دو یکدیگر را دوست دارند.

این را در نظر داشته باشید که شما نمی توانید ان ها را به طور کامل از زندگی تان حذف کنید ، زیرا در این صورت ، رابطه شما با همسرتان نیز بر هم می خورد.در این مقاله سعی کرده ایم تا راهنمایی کوچکی در خصوص نحوه رفتار درست با پدر شوهر و پدر زن، برای داشتن یک رابطه خوب و سالم با آن ها ، به شما ارائه دهیم.

خانواده همسر

کلیشه های ذهنیتان را کنار بگذارید

بسیاری از افراد قبل از ازدواج تصویر خاصی را از خانواده همسر در ذهن خود شکل می دهند. داشتن کلیشه ها و تصویرهای ذهنی از پیش تعیین شده سبب می شود شما نتوانید شخصیت حقیقی افراد را بشناسید و با " خود واقعی " آن ها ارتباط برقرار کنید.

از اخلاق والدین همسرتان شناخت به دست آورید

بعد از ازدواج و وارد شدن به خانه همسر سعی کنید که از اخلاق والدین همسرتان شناخت به دست آورید.پس از این کار شما بهتر می توانید علل رفتارها را درک کنید و از برخی رفتارهایی که پدر و مادر همسر را تحریک می کنند، اجتناب کنید.

انتظار بیش از حد نداشته باشید

اگر از خانواده همسرتان انتظار بیش از حد داشته باشید ممکن است به مشکل برخورید . شما نباید انتظار داشته باشید پدرشوهرتان یا پدر زنتان همواره از نظر مالی همسرتان را حمایت کند.

گذشته را فراموش کنید

یادآوری اتفاقات تلخ گذشته نه تنها تغییری در هیچ چیز ایجاد نمی کند بلکه کدورت، دلخوری و آزردگی خاطر زن و شوهر را نیز به دنبال دارد. پس اگر خانواده همسرتان در زمان عقد و عروسی شما رفتاری انجام داده اند که شما دلخور و ناراحت شده اید، ببخشید و بگذرید و گذشته را به میان نکشید.

والدین خودتان را با والدین همسرتان مقایسه نکنید

ازدواجی موفق است که خانواده ها از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نزدیک تر باشند. اگر به دلایل مختلف انتخاب همسر طوری است که خانواده ها شباهت کمتری به هم دارند بعد از ازدواج باید تفاوت های بین والدین خودمان و همسر مان را بفهمیم و بپذیریم تا بتوانیم زندگی خوب و موفقی داشته باشیم.

رفتارهایی که پدر همسرتان روی آن حساسیت دارد را انجام ندهید

برخی افراد روی برخی رفتارها حساسند و انتظار ندارند عروس یا دامادشان این رفتارها را انجام دهد پس اگر از رفتارهایی که حساسیت طرف دیگر را بر می انگیزد، آگاه باشیم و برای لحظاتی که در کنار هم هستیم این رفتارها را انجام ندهیم، خیلی از مشکلات برطرف می شود. می دانیم که همه شما آزادی را دوست دارید و دوست ندارید از کسی اطاعت کنید اما «احترام گذاشتن، مدارا کردن و توجه کردن» با «اطاعت کردن» متفاوت است.

هر بار فکر کنید اولین باری است که والدین همسرتان را می بینید

گذشته با همه خوبی ها و بدی هایش تمام شده است. اگر می خواهید زندگی مشترک خوبی داشته باشید هر دفعه که قرار است مادر و پدر همسرمان را ببینید، ذهنتان را از رفتار ها و حرف های آنها پاک کنید و فکر کنید هر بار اولین باری است که آنها را می بینید.

پای والدین را به مشکلاتتان باز نکنید

حضور نفر سوم در مسائل زناشویی بدترین راه حل است. اگر از همسرتان گله دارید و یا مشکلی در زندگیتان وجود دارد، با سیاست و بررسی دقیق مسائل و شرایط، حل هر مشکل و مسئله ای را به زمانی که با همسرمان تنها هستید، موکول کنید.

با والدین برنامه ریزی نکنید

هرگز برنامه ای را زمانی که والدینتان حضور دارند، برنامه ریزی نکنید. مثلا اگر دوست ندارید والدین همراهتان به مسافرت بیایند، هرگز زمانی که آنها حضور دارند، برنامه نچینید. هر برنامه دسته جمعی فقط باید با موافقت همسر و آن هام به صورت یک «پیشنهاد» مطرح بشود.

سیاستمدار باشید

هرگز نباید دلخوری تان را پیش پدر و مادر همسرتان نشان دهید. قهر، بی توجهی، بی تفاوتی، جر و بحث و.. با همسر به دلیل رفتار نادرست والدین اش رفتار بسیار اشتباهی است. هر حرکت نابجای شما، گله کردن، کم محلی و... جرقه یک آشوب بزرگ است که بازنده اصلی این آشوب شما هستید.

آنها را حذف نکنید

تلاش نکنید پدر و مادر و خانواده همسر تان را از او دور کنید زیرا این حرکت، ضربه روحی – روانی شدیدی به او و در نتیجه به زندگی مشترکتان می زند.حذف تدریجی والدین همسرتان از زندگی، کم شدن رفت و آمدها و ارتباط های تلفنی و کم کردن علاقه فرزندانتان به خانواده همسر رفتاری خطرناک است که به زندگی مشترک آسیب می زند.

بگذارید همسرتان هر کاری می تواند برای والدینش انجام دهد

« نباید جلوی آزادی عمل همسر خود را بگیرید. اجازه بدهید همسر شما آزادانه آنچه را دوست دارد، برای والدین اش انجام بدهد زیرا مادر و پدر همسرتان «منحصربه فردترین» افراد زندگی او هستند و توهین و بی احترامی به پدر و مادر او، توهین به اوست.

خودتان باشید

از اولین روزهای نامزدی که شما باید در مورد همسر و خانواده خود بدانید، نقش بازی نکنید و خودتان باشید. اگر شما برای والدین همسرتان نقش یک داماد یا عروس عالی را بازی کنید، برای همیشه نمی توانید به بازی کردن این نقش بپردازید و زمانی که خود واقعیتان شوید آنها از شما انتظار بیشتری خواهند داشت.

خودمانی نشوید

احترام قاطع تان را برای خانواده ی همسر خود حفظ کنید و سعی کنید آنها را با استفاده از صفت ها و کلمات زیبا صدا کنید و هرگز بیش از حد خودمانی نشوید که موجب بی احترامی به آنها خواهد شد و فاصله خود را در برخورد با خانواده همسر خود حفظ کنید.

دخالت نکنید

سعی کنید در رابطه شریک زندگی خود با خانواده اش دخالت نکنید. هنگام جر و بحث خانوادگی آنها بهتر است بحث و مبارزه نکنید و هیچ واکنشی نشان ندهید و چیز دیگری را انجام دهید.

والدین همسرتان را در همان نقش ببینید

بسیاری می گویند پدر شوهر یا پدر زن همانند والدین ما هستند، اما بهتر است که والدین و همسرتان را در همان موقعیت والدین همسر خود بدانید.

برخی از مسائل خود را خصوصی کنید

برخی از مسائل شخصی خود را خصوصی و شخصی قرار دهید و با خانواده های همسر خود مطرح شان نکنید. مشکل مالی خود را در حضور والدین مطرح نکنید و اگر خانواده همسر سعی می کند از لحاظ مالی از شما حمایت کند، عاقلانه است که موضوع را تغییر دهید زیرا اینگونه آنها ممکن است شما را برای صرف پول و یا صرفه جویی در آن یا حتی درآمد ماهانه خود بازخواست کنند.

نگذارید فرزندتان را خانواده همسر نگه دارد

اگر پدربزرگ و مادربزرگ در نقش مراقب کودک باشند و از او نگهداری کنند علاوه بر مشکلاتی که برای شما پیش می آید، می توانند رفتارهای شخصی خود را به فرزند آموزش دهند، کودکان دو والد داشته و خانواده ها حق دخالت در آموزش و توسعه شخصیت فرزند را دارند.

از والد همسرتان تشکر کنید

والدین همواره نگران فرزندان خود هستند بنابراین همانگونه که در این بخش اشاره شده است اگر والدین همسرتان با کنجکاوی در زندگی شما باعث ناراحتیتان می شوند، این کنجکاوی را دلیل نگرانی آنها بگذارید و در چنین مواردی بهترین راه این است که از آنها تشکر کنید.

قولی ندهید که نتوانید عملی اش کنید

هرگز قولی ندهید که نتوانید عملی اش کنید. اگر نمی توانید کاری برای خانواده همسرتان انجام دهید، قول هم ندهید.

بر سر مواضع تان محکم بایستید

کوتاه آمدن در مقابل دیگران به منظور حفظ آرامش و صلح، به ندرت مسائل را حل می کند پس بر سر مواضع تان محکم بایستید. برای مثال اگر نمی خواهید اقوام همسرتان سرزده به خانه تان بیایند، رک و راست به آنها بگویید ترجیح می دهید قبل از آمدن تماس بگیرند و نمی توانید پذیرای مهمان سرزده باشید.

خودتان مستقیما صحبت کنید

برای رساندن حرف تان از سوم شخص استفاده نکنید و خودتان مستقیما صحبت کنید. اگر مشکلی با خانواده همسرتان پیدا کردید از همسر خود نخواهید با آنها صحبت کند بلکه خودتان حرف بزنید.

سکوت کنید

برخی مواقع سکوت بهتر از حرف زدن است. اگر درگیری شدیدی رخ داد، اگر ساکت ماندن برای تان سخت است، سعی کنید همچنان مؤدبانه رفتار کنید.

شرایط را از دریچه ی نگاه خانواده همسرتان ببینید

یاد بگیرید شرایط را از دریچه ی نگاه خانواده همسرتان ببینید و اگر موافق چیزی نبودید، پخته رفتار کنید.

شوخی نکنید

همواره احترام والدین همسرتان را حفظ کنید و در شوخی کردن با او حد و مرز خاصی داشته باشید.

نتیجه گیری

انطور که پیش تر نیز خواندید ، این را فراموش نکنید که والدین همسرتان یکی از دلسوز ترین افراد برای او هستند و خیلی اوقات به همین دلیل خواسته یا ناخواسته در زندگی فرزندشان دخالت می کنند. سعی کنید با آن ها مهربان باشید و آن ها را از خود نرانید.حمایت خانواده ها در یک زندگی مشترک ، می تواند به موفق شدن و شیرین تر شدن آن زندگی کمک زیادی بکند. از این ها گذشته همسر شما نیز به خانواده خودش وابستگی زیادی دارد و نمی توانید آن ها را حذف کنید.ولی این را نیز در نظر بگیرید که در نهایت تصمیم گیرنده اصلی برای زندگی شخصی ، شما و همسرتان هستید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (472 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (124 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (58 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (57 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (15 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (14 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (14 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (13 نظر) تذکر جدی رهبر معظم انقلاب به یک مادر تُرک زبان+ویدیو/ توی خونه با بچه هاتون ترکی صحبت کنین فارسی رو در مدرسه یاد میگیرن (13 نظر)
دیگران می‌خوانند   
صحبت های قابل تامل پژمان بازغی درباره تربیت دخترش، نفس+ویدیو/ زیاد پدر سختگیری نیستم، باید آدم باشه! صحبت های جالب همسر محسن قرائتی: میگن خونه‌تون پاسدارانه، حاج آقا 3 تا زن داره+ویدیو عکاسی خاص فرهاد قائمی ستاره والیبال در لوکشین خاص و با ماشین لوکس/ تو عرصه مدلینگ هم موفق میشدن+ عکس نگاهی به کیک تولد مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت با تصویری 3 بعدی از خودش با پوشش جنوبی/ مبارکاباشه +عکس تغییرات چهره یانگ می‌گیونگ بازیگر 62 ساله نقش بانو هن استاد یانگوم در سریال جواهری در قصر+ عکس رونمایی از کیک خاص و بی نظیر مرتضی پورعلی گنجی برای تولدش در رستوران شیک و باکلاس+ عکس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره بازیگر سریال خانه به دوش بعد از سالها / عکس غلامحسین لطفی باجناق آقا ماشالله همه را شوکه کرد رونمایی از چهره نچرال زهره سریال فاصله ها در دنیای واقعی+ عکس کشف صدها مومیایی و تابوت باستانی در گورستان وسیع مصر+ فیلم شعرخوانی در حضور آیت الله خامنه ای و واکنش ایشان به نوای زیبا+فیلم ویدئویی به خاطره انگیز از جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری/ تواضع مثال زدنی رهبر انقلاب + فیلم (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (فیلم) اجاری آهنگ بهار دلکش استاد شجریان توسط حاج آقا قاسمیان، داور برنامه محفل روی آنتن زنده / انصافا ببین چه صدایی داره ... (عکس) رونمایی از پسر خوش تیپ و خوش خنده مجری برنامه محفل، رسالت بوذری / چه کلاه خاصی هم داره آقای مجری! خلاقیت منحصربفرد اداره ای دولتی در اهواز با قرار دادن تخته ای چوبی دم در ورودی برای چسباندن آدامس ارباب رجوع!+عکس/ استفاده 100 درصدی از مغز یعنی این👌 فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره باورنکردنی آقا اصلان سریال خانه به دوش بعد از 20 سال/ گرد پیری بر صورت بازیگر خوشتیپ تلویزیون+عکس مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران صرافی بایننس به روسیه بازگشته است، اما در قالبی جدید! 6 علت مهم کم شدن فشار آب در شیر اهرمی + روش تعمیر فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت منحصربفرد یک خیاط با تبدیل پیراهن پاره همسرش به روبالشتی حماسه آفرید+عکس/به این میگن زن زندگی... سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار خونه زندگی شاهانه و دوبلکس پوریا پورسرخ، بازیگر سریال کیمیا/ ماشالا اینجا کاخه یا خونه؟😳😍+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس ابتکار جالب خنده دار شهرداری تهران در نصب بنر با نوشته ای دو پهلو برای جهان پهلوان تختی حماسه آفرید+عکس/ماشاءالله خلاقیت! فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 استوری خوشگل همسر پیمان قاسم خانی برای الناز حبیبی+عکس تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس وقتی که همایون شجریان با یک آهنگ بی‌نظیر ایرانی آبروی شهاب حسینی را خرید+ویدیو حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی که جان همسر جوان و پسر نازش رو گرفت +عکس/ لعنت به تصادف رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس
تیتر امروز   
فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...