ساعدنیوز
ساعدنیوز

با پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی آشنا شویم - موسسه کوییک

  شنبه، 21 خرداد 1401   کد خبر 208914
با پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی آشنا شویم - موسسه کوییک
ساعدنیوز : با پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی آشنا شویم - موسسه کوییک . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های اصلی و زنده دنیا محسوب می‌شود و یادگیری صحیح و اصولی آن اهمیت فراوانی دارد. در کشور ما (ایران) دانش‌آموزان از دوره متوسطه اول یعنی از بدو ورود به پایه هفتم با مفاهیم اولیه، قواعد، لغات، جملات و مکالمات دو نفره آشنا می‌شوند.

زبان انگلیسی یکی از زبان های اصلی و زنده دنیا محسوب می شود و یادگیری صحیح و اصولی آن اهمیت فراوانی دارد. در کشور ما (ایران) دانش آموزان از دوره متوسطه اول یعنی از بدو ورود به پایه هفتم با مفاهیم اولیه، قواعد، لغات، جملات و مکالمات دو نفره آشنا می شوند. به طوری که بتوانند با دوستان و هم کلاسی های خود یک ارتباط کلامی (مکالمه) کوتاه، ساده و مؤثر داشته باشند. اما با ورود به پایه های تحصیلی بالاتر به ویژه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، بیشتر متوجه ضعف در آشنایی با زبان و قواعد آن خواهید شد. در این راستا برای افزایش توانایی مکالمه و یادگیری سریع زبان انگلیسی می بایست با اصطلاحات انگلیسی آشنا شوید.

تصویر

به طورکلی استفاده از اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی، پروسه فراگیری این زبان بین المللی را تسریع می بخشد. از این رو اکثر فراگیران زبان انگلیسی سعی دارند تا با افزایش آگاهی در این زمینه و یادگیری اصطلاحات رایج انگلیسی، مهارت مکالمه را در خود تقویت کنند. البته دستیابی به این موفقیت کار چندان دشواری نیست. بدین صورت که با تکرار و تمرین اصطلاحات انگلیسی می توانید به یک زبان آموز حرفه ای در زبان انگلیسی، تبدیل شوید. با توجه به اهمیت این موضوع در زمینه یادگیری زبان انگلیسی، قصد داریم تا شما را با پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی آشنا سازیم. در صورتی که از علاقه مندان به زبان انگلیسی هستید؛ تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

منظور از اصطلاحات انگلیسی چیست؟

زبان انگلیسی نیز مانند سایر زبان های زنده دنیا دارای تعداد زیادی اصطلاح و ضرب المثل است. به گونه ای که بخش بسیار مهمی از این زبان بین المللی به اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره و متداول، اختصاص یافته و افراد در طول شبانه روز به کثرت از آنها استفاده می کنند و در مکالمه های شان مورد استفاده قرار می دهند. به لحاظ اینکه اصطلاحات انگلیسی، معنای واقعی کلمات را ندارند؛ باید ضمن آشنایی بیشتر با معنی و کاربرد هر یک از اصطلاحات رایج و متداول در زبان انگلیسی از آنها در زمان و مکان مناسب، استفاده کرد. اگر با این رویکرد و طرز تفکر وارد حوزه یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی شوید؛ قطعاً موفق خواهید شد و در مدت زمان اندک به هدف اصلی تان یعنی افزایش مهارت های زبان انگلیسی دست پیدا می کنید.

اهمیت معنی و مفهوم اصطلاحات انگلیسی

همان طورکه می دانید؛ در زبان فارسی، اصطلاحات متعددی وجود دارد و هر یک از آنها با توجه به معنی و مفهوم، کاربرد خاصی دارند. بدین صورت که بعضی از اصطلاحات با زندگی روزمره و فعالیت روزانه در ارتباط است و برخی دیگر با فعالیت های درسی و کار. در رابطه با زبان انگلیسی نیز این موضوع صدق می کند و هر یک از اصطلاحات، معنی و مفهوم خاص خود را دارند. به طوری که با توجه به نوع جملات و هدف افراد از برقراری ارتباط کلامی، مورد استفاده قرار می گیرند. بدین جهت آشنایی کامل نسبت به معنی و مفهوم اصطلاحات رایج انگلیسی، اهمیت فراوانی دارد و موجب بهبود مکالمات دو نفره و حتی گروهی می شود. در غیر این صورت با بکارگیری اصطلاحات نادرست و نابجا نمی توانیم آن طور که باید و شاید ارتباط کلامی مؤثر و موفق، داشته باشیم.

تصویر

در این زمینه مؤسسات و آموزشگاه های زبان آموزی متعددی اقدام به یاددهی اصطلاحات انگلیسی روزمره به زبان آموزان نموده اند. تا با افزایش قدرت یادگیری و شناخت آنها نسبت به اصطلاحات انگلیسی، گامی مؤثر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و افزایش قدرت مکالمه فراگیران بردارند. مؤسسه کوییک نیز به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه با برخورداری از کادری مجرب و کارآمد، یک لیست کامل از اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی فراهم نموده و در اختیار زبان آموزان قرار داده است. به نحوی که در سال های اخیر، شاهد افزایش سطح کیفی آموزش ها و شناخت کامل زبان آموزان نسبت به اصطلاحات انگلیسی هستیم.

پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی

آشنایی با اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی و یادگیری آنها سبب می شود تا انگلیسی افراد، بومی تر به نظر برسد و قدرت تکلم و نوشتن آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. البته یادگیری این دسته از اصطلاحات رایج انگلیسی، سلیقه ای است و هر یک از افراد برای افزایش تسلط خود در این زبان بین المللی، اصطلاحات خاص و مشخصی را فرا می گیرند. در این خصوص برای بهبود سرعت فراگیری اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی می توانید فیلم های آمریکایی و اروپایی با زبان اصلی و همچنین اخبارهای خارجی را مشاهده کنید. چراکه بخش اعظمی از این اصطلاحات در این گونه فایل های ویدئویی، مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از پرکاربردترین اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی به شرح زیر است:

1- اصطلاح Hit the books

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره نمودیم؛ اصطلاحات انگلیسی معنای لغوی و ثابتی ندارند و باید با درک معنی و مفهوم اصلی اصطلاحات، آنها را در زمان و مکان مناسب مورد استفاده قرار داد. بدین صورت که معنای لغوی اصطلاح Hit the books، مشت زدن به کتاب است. در حالی که اصلاً این طور نیست و این اصطلاح با معنی و مفهوم «مطالعه زیاد» بکار برده می شود. این اصطلاح معمولاً در بین دانش آموزان و دانشجویان، آن هم در فصل امتحان کاربرد دارد و به معنای اینکه «باید خیلی درس بخوانیم» در مکالمات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

2- اصطلاح Hit the sack

معنی لغوی این اصطلاح ضربه زدن به ساک یا کیسه است. ممکن است در ابتدا با مشاهده این اصطلاح به فکر فرو بروید که این معنی عجیب چیست و چه کاربردی در زبان انگلیسی دارد!؟ معمولاً از این اصطلاح برای رفتن به رختخواب استفاده می شود. بدین ترتیب که زمان مشاهده احساس خستگی شدید در خود و مخاطب می توانید از این اصطلاح انگلیسی، استفاده نمایید. براساس معنی و مفهوم اصلی می توان گفت این اصطلاح، یکی از اصلی ترین اصطلاحات انگلیسی روزمره است. زیرا خستگی ناشی از فعالیت های روزانه اعم از کاری، درسی و تفریحی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی انسان ها است.

3- اصطلاح Stab one in the back

معنای اصلی این اصطلاح، پنهان نمودن یک چاقو در پشت فرد است. در صورتی که با زمان، مکان و نحوه استفاده از این اصطلاح آشنایی نداشته باشید؛ ممکن است دچار دردسر شوید. اما در واقع این اصطلاح از سری اصطلاحات رایج انگلیسی به معنای آسیب زدن به فردی یا سوء استفاده از اعتماد او است. این نوع از اصطلاحات انگلیسی، معمولاً در انجام فعالیت های کاری، اقتصادی و سرمایه گذاری کاربرد دارد. چرا که بسیاری از سرمایه گذاران با هدف افزایش سرمایه وارد عرصه های مختلف اقتصادی می شوند؛ اما به لحاظ سوء استفاده های مالی تنها ضرر و زیان عاید آنها خواهد شد.

4- اصطلاح Lose your touch

این عبارت انگلیسی به معنای از دست دادن حس در انگشتان است. اما صرفاً زمانی از آنها استفاده می شود که افراد استعداد یا توانایی خود را در انجام کارهایی که قبلاً به بهترین شکل ممکن انجام می دادند؛ از دست می دهند. استعداد در انجام کارهای روزانه از مهم ترین خصوصیات افراد در دنیای امروزی است. به همین جهت، این عبارت از اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی محسوب می شود و عمدتاً برای سنجش میزان توانایی افراد و استعدادیابی آنها در فعالیت های درسی، کاری و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

5- اصطلاح Sit tight

این عبارت انگلیسی به معنای محکم نشستن است. اما درواقع این مورد از اصطلاحات انگلیسی به معنی راحت نبودن فرد و تحت فشار بودن بدن او است. به همین دلیل معمولاً برای منتظر ماندن و صبر کردن به کار برده می شود. به طور مثال، وارد دفتر یک وکیل شده اید و تقاضای ملاقات با او را دارید. اما وکیل در آن لحظه آمادگی مواجهه حضوری با شما را ندارد و با بیان این اصطلاح از شما درخواست می کند که مدت کوتاهی منتظر بمانید؛ تا به شما اجازه ورود به اتاق وی (وکیل) داده شود.

6- اصطلاح Pitch in

معنا و مفهوم اصلی این عبارت، مشارکت دادن افراد برای انجام فعالیت های مختلف است. با توجه به اینکه مشارکت و تعاون، جهت پیش برد اهداف آموزشی، کاری، فرهنگی، ورزشی و غیره از اهمیت بالا و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ می توان گفت که این عبارت از اصطلاحات رایج انگلیسی به شمار می رود و کاربرد فراوانی در مکالمات و نوشته ها دارد.

7- اصطلاح Blow it

این عبارت به عنوان یکی از پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی زمانی با معنای از دست دادن فرصت، کاربرد فراوانی دارد. زیرا به گفته قدیمی ها وقت طلاست و اهمیت دادن به این موضوع، کلید اصلی و رمز موفقیت در هر کاری است. از این رو با استفاده از این اصطلاح می توانید میزان و شدت از دست دادن فرصت ها را به مخاطب، منتقل کنید.علاوه بر این، اصطلاح Blow it هنگامی که یک چیزی را خراب کرده ایم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این عبارت، برای بیان میزان خراب کردن امتحانات درسی و عدم کسب نمره خوب کاربرد فراوانی دارد و در نظام آموزشی، معمولاً از این اصطلاح برای بررسی کیفیت و سنجش عمل کرد دانش آموزان استفاده می شود.

تصویر

8- اصطلاح Take it easy

این اصطلاح نیز یکی از پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی است و معمولاً در مکالمات چندین بار تکرار می شود. معنای اصلی این عبارت، ریلکس بودن و سخت نگرفتن موضوعات و حوادث پیش آمده است. از این رو مخاطب این نوع از اصطلاحات انگلیسی افراد ناآرام، عصبی و استرسی هستند. بنابراین در صورتی که مشاهده کردید مخاطب شما کمی عصبی یا نارآرام است؛ برای رفع حالت به وجود آمده می توانید از این اصطلاح رایج در زبان انگلیسی، استفاده کنید.

9- اصطلاح I’m broken

این عبارت به معنی پول نداشتن و عدم وجود نقدینگی، جهت خرید انواع کالا یا بهره مندی از خدمات است. بدین ترتیب، زیر مجموعه اصطلاحات انگلیسی روزمره محسوب می شود و کاربرد زیادی در زبان انگلیسی دارد. به عنوان مثال برای خرید یک وسیله برقی به فروشگاه، مراجعه کرده اید؛ قیمت محصول موردنظر بیش از آن چیزی است که شما تصورش را داشته اید. در این حالت برای بیان نظر و انتقال مفهوم خود به فروشنده، باید از اصطلاح I’m broken استفاده کنید. در این صورت، فروشنده متوجه عدم توان مالی شما خواهد شد و از ادامه فروش محصول به شما صرف نظر می کند.

10- اصطلاح To give somebody a hand

این نوع از اصطلاحات انگلیسی به معنی کمک کردن به دیگران است و از این عبارت در موقعیت های مختلف استفاده می شود. این عبارت از اصطلاحات انگلیسی روزمره در کشورهای خارجی، محسوب می شود و به صورت روزانه با این اصطلاح سر و کار دارند. چراکه کمک به دیگران از وظایف هر انسانی است. به طور مثال هنگام عبور در خیابان، متوجه زمین خوردن یک دوچرخه سوار یا عابر پیاده می شوید. در این گونه موارد با بکارگیری اصطلاح To give somebody a hand می توانید مفهوم خود را به مخاطب، منتقل نموده و به او کمک کنید. البته به یاد داشته باشید که این اصطلاح پرکاربرد، صرفاً برای کمک به افراد آسیب دیده نیست. شما برای کمک به اعضای خانواده و جمع دوستان در انجام کارهایی نظیر سفره آرایی، تمیز کردن محیط و پذیرایی از میهمانان نیز می توانید این اصطلاح را بکار ببرید.

11- اصطلاح You cannot eat your cake, and have it too

قطعاً همه شما با این اصطلاح رایج در زبان فارسی آشنایی دارید که می گوید: «هم خدا را می خواهد و هم خرما را». در واقع معنی این اصطلاح این است که گاهی اوقات نمی توان دو چیز متناقض را در کنار هم داشت. عبارت انگلیسی نیز به معنی این است که: «تو نمی توانی یک کیک را بخوری و همزمان آن را هم داشته باشی.» این نوع از اصطلاحات انگلیسی، برای انتقال مفهوم به دیگران در خصوص انتخاب یکی از گزینه های موجود بکار می رود.

جمع بندی

در این بخش سعی نمودیم تا شما را با برخی از رایج ترین اصطلاحات انگلیسی آشنا سازیم. البته تعداد اصطلاحات به اندازه ای است که حجم و کیفیت ارائه آن در یک محتوای مختصر، نمی گنجد. در مطالب بعدی سعی بر آن داریم تا تعداد بیشتری از پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی را به شما معرفی کنیم. زیرا فراگیری این اصطلاحات، یادگیری زبان انگلیسی و برقراری ارتباط با دیگران را برایتان راحت تر و شیرین تر خواهد کرد. در این راستا مؤسسه کوییک تعداد زیادی از اصطلاحات رایج انگلیسی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. شما نیز می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه فعال به نشانی اینترنتی https://quickwithus.com از اصطلاحات موجود برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی استفاده کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (393 نظر) مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (390 نظر) سوژه شدن موجودی حساب هوش پران مشتری مغازه آجیل فروشی+عکس/ تا حالا این همه عدد رو کنار هم ندیده بودم که امروز دیدم🙄 (361 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (251 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (242 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (197 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (191 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (174 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (154 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (145 نظر) حضور علی دایی در رستوران شیک فریبا نادری به صرف افطار+عکس/ ذوق و خوشحالی خانم بازیگر از حضور شهریار ایران در رستورانش (139 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (138 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (128 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (126 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (118 نظر)
دیگران می‌خوانند   
جشن تولد ساده و خلوت بهرام افشاری بهتاش سریال پایتخت درکنار نوید محمدزاده و رفیق فابش+عکس (فیلم) خلاقیت جالب و جنجالی راننده اسنپ در محیط داخلی خودرو که غوغا کرده!/راننده خوش ذوق! (عکس) عاشقانه شاهرخ استخری و همسرش در ایام عید/ این دو زوج جنجالی هرروز جوان‌تر از دیروز می‌شوند! (عکس) پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران ناصرالدین شاه با این عکس‌های زیبا نوروز را جشن گرفت! سفره های مجلل افطاری و سحری شاه خوش اشتهای قاجار برای درباریان و همسرانش/ چلو کباب و آبگوشت و ...+عکس نوشته قشنگ و تحسین برانگیز روی شیشه یک مغازه‌ بستنی فروشی جلب توجه کرد!!/بزرگ منشی و خوب بودن به دارایی انسان نیست به قلب مهربان و بخشندگی اوست! افطاری ساده و خوشمزه ستاره سادات قطبی مجری پرانرژی در ماه رمضان+عکس خلاقیت خنده دار و حماسه ساز یک متورسوار ایرانی برای حمل بار/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس رونمایی از عکس سرعقد حامد آهنگی و خانومش لحظه انداختن حلقه ازدواج / از اولش هم انقدر خوش خنده بوده😂 تهران گردی رضا قوچان نژاد، شوهر خواهر خوشتیپ و باکلاس ساره بیات همراه با پسرش+عکس (فیلم) افطاری ساده و صمیمی در بیت رهبری و پذیرایی دوستانه رهبر معظم انقلاب از مهمانان/ یک لقمه نان با دل خوش بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی (عکس) چیدمان مبلمان استیل و سلطنتی خونه وریا غفوری و همسر چشم رنگی اش در یک جشن تولد عاشقانه/ ماشالا چقدر به هم میان😍 آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات دیزاین شیک کیک حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل با یک عکس عاشقانه برای سالگرد ازدواجشان+عکس بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند (عکس) ابتکار خنده دار جوان ایرانی در پیوند موفقیت آمیز درب بازکن نوشابه به در ماشین/ سلطان مدیریت بحران😂👌 پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات (عکس) خلاقیت خنده دار یک ایرانی در نصب شیر آب روشویی به پراید/ لامصب از مغزش بهینه استفاده کرده😂 انتشار اولین عکس از رهبر معظم انقلاب با لباس محلی سیستان و بلوچستان 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار خانه تاریخی حیرت انگیز در گود چهک شهر بهبهان + تصاویر توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاسخ جالب رهبر انقلاب به طلبه‌ای که از ایشان افطاری می‌خواست +فیلم/ما کجاییم در این بحر تفکّر ... پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد عکس عجیب ماشین آتش‌نشانی 90 سال پیش! (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) مدل عجیب و غریب فنجان فضایی برای نوشیدن چای در فضا استوری مشترک ترلان پروانه و شروین حاجی پور با یک نوزاد بامزه +عکس (ویدئو) ترکیب هنر و علم ریاضیات مساوی می‌شود با خلق اثری بی‌نظیر از تصویر مریم میرزاخانی/ کاش هنرمندش رو هم نشون میداد دعای زیبای محیا مهمان برنامه محفل برای امام زمان (عج) + فیلم حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! خلاقیت بی نظیر بستنی فروش تبریزی، با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا تصاویری از جسدی 800 ساله که قبل مرگش بسیار ترسیده بوده!/ رنج‌های انسان جایی در تاریخ ثبت میشوند؟ سفره هفت سین ساده و بدون تجملات خانه مدرن کریم باقری+ عکس/میشه کلی ازش ایده گرفت! کیک تولد متفاوت نرگس محمدی در کانادا و حضور فریبا نادری، پری سیمای سریال ستایش در تولدش +عکس سکانس خنده دار ذهن منحرف یوسف تیموری درباره فیلمنامه محیا دهقانی/ همه از شدت خنده منفجر شدن+ویدیو
تیتر امروز   
آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر