دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

با رعایت این نکات تور تایلند را ارزان‌تر از پکیج‌های لحظه آخری بخرید 

پنجشنبه، 14 تیر 1403
سالانه آژانس‌های مسافرتی تورهای تایلند زیادی با خدمات و قیمت‌های مختلف عرضه می‌کنند. شما با بررسی بسته‌های خدمات تورها، نوع پرواز، هتل و مدت زمان اقامت می‌توانید توری ارزان و باکیفیت انتخاب کنید.

تور تایلند در زمان‌های خلوتی که گردشگران زیادی حضور ندارند؛ مانند فصل تابستان، ارزان‌تر خواهد بود. اقامت کوتاه‌مدت آن هم در هتل‌های 3 ستاره می‌تواند هزینه‌های تور را کاهش دهد.

چطونه تور تایلند را با ارزان ترین قیمت بخریم!

ازآنجایی‌که تایلند با ایران فاصله فرهنگی زیادی دارد؛ بهترین روش برای سفر به این کشور خرید تور تایلند است. با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و رعایت برخی نکات می‌توانید با کم‌ترین هزینه به این کشور دیدنی و جذاب سفر کنید. اگر برایتان برخورداری از امکانات بسیار لوکس و خدمات تفریحی غیرضروری و گران قیمت مهم نیست با رعایت نکات زیر می‌توانید یک تور تایلند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنید. امام در نهایت از پکبج های تور تایلند لحظه آخری غافل نشوید.

انتخاب پرواز داخلی

یکی دیگر از نکات مهمی که با در نظر گرفتن آن هنگام خرید تور می‌توانید صرفه‌جویی کنید، استفاده از پروازهای داخلی است. اگر می‌خواهید تور تایلند ارزان خریداری کنید، بهتر است بدانید پروازهای داخلی هزینه بسیار کمتری در مقایسه با پروازهای خارجی دارند. لازم به ذکر است که با پروازهای ایرانی می‌توانید به‌صورت مستقیم به مقصد برسید؛ ولی پروازهای خارجی به دلیل توقف برای سوخت‌گیری هزینه بالاتری خواهند داشت. برای خرید تور تایلند ارزان می‌توانید لیست پروازهای ایران به تایلند را بررسی کنید.

هتل‌های کم ستاره

اگر می‌خواهید تور تایلند را با کم‌ترین قیمت خریداری نمایید، بهتر است به هتل‌ها هم توجه داشته باشید. تورهایی که اقامت در هتل‌های 5 یا 4 ستاره بخشی از خدماتشان محسوب می‌شود، معمولاً قیمت بالاتری دارند. شما می‌توانید با انتخاب هتل‌های 3 ستاره به‌صورت قابل‌توجهی هزینه تور تایلند خود را کاهش دهید. لازم به ذکر است که قیمت مناسب این هتل‌ها لزوماً به معنی بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. هتل‌های 3 ستاره فقط از امکانات اضافی مانند استخر، سونا، سالن ورزشی و... برخوردار نیستند. پس اگر می‌خواهید با تور تایلند ارزان سفر کنید، توصیه می‌شود هتل‌های کم ستاره را انتخاب نمایید.

سفر در تابستان به طبیعت تایلند

زمان سفر به تایلند نیز نقش مهمی در قیمت تور تایلند دارد. اگر در فصولی که گردشگران کم‌تری به تایلند سفر می‌کنند، اقدام به تهیه تور تایلند نمایید، تفاوت قیمت بسیاری را مشاهده خواهید کرد. بیشتر افرادی که به دنبال تور تایلند ارزان هستند، فصل تابستان را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. در تابستان آب‌وهوای این کشور گرم و شرجی می‌شود و نمی‌توان از تفریحاتی مانند شنا و... استفاده کرد؛ ولی این فصل بهترین زمان برای خرید محسوب می‌شود. جشنواره شمع (اوبون) نیز یکی از مراسم‌های خاص تایلندی‌ها در تابستان است که می‌توانید با خرید تور تایلند ارزان در آن شرکت کنید.

مدت زمان اقامت

مطمئناً برای خرید تورهایی که طول اقامت بالایی داشته باشند، باید هزینه بیشتری صرف کنید. اگر می‌خواهید یک تور تایلند ارزان بخرید؛ ولی تمایلی به خرید بلیط‌های لحظه آخری ندارید، می‌توانید مدت زمان اقامت خود را کمی کوتاه کنید. با کاهش طول اقامت هزینه هتل، حمل‌و‌نقل و... نیز به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. با تهیه بلیط تور تایلند کوتاه مدت می‌توانید بدون نیاز به خرید تور تایلند لحظه آخری صرفه‌جویی کنید.

از تورهای ترکیبی دوری کنید

یکی دیگر از راه‌های کاهش هزینه‌های تور تایلند، اجتناب از خرید تورهای ترکیبی است. برای خرید تورهایی که چندین شهر تایلند را شامل می‌شوند، باید هزینه بیشتری بپردازید. تورهایی که تنها منحصر به یک مقصد هستند، قیمت مناسب‌تری در مقایسه با تورهای ترکیبی دارند؛ بنابراین برای خرید تور تایلند ارزان توصیه می‌شود که از خرید تورهای ترکیبی بپرهیزید.

حذف تفریحات ساحلی

اگر تور تایلند به شما امکان حذف برخی از خدمات را می‌دهد، برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید تفریحات ساحلی را حذف کنید. این تفریحات متنوع بسیار گران‌قیمت هستند و برای استفاده از آن‌ها باید مبالغ هنگفتی بپردازید. اگر به تفریحات آبی علاقه‌ دارید، می‌توانید در ساحل عمومی به شنا بپردازید. به عبارتی دیگر با انتخاب تور تایلند بدون تفریحات ساحلی می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید.

نکات رزرو تور تایلند را ارزان‌

افرادی که قصد سفر به تایلند آن هم برای اولین‌بار دارند، باتوجه‌به برخی نکات هنگام خرید تور می‌توانند بلیط ارزان‌تر از تور تایلند لحظه آخری تهیه کنند. اگر می‌خواهید با تور تایلند به این کشور دیدنی سفر کنید، با رعایت چند نکته ساده مانند توجه به زمان سفر، نوع پرواز و نوع هتل می‌توانید هزینه‌های تور خود را کاهش دهید. همچنین حذف تفریحات گران قیمت مانند تفریحات آبی، عدم اقامت در هتل‌های 5 ستاره و لوکس که به دلیل داشتن امکانات بیشتر قیمت بالاتری دارند هم در کاهش هزینه‌های تور تایلند مؤثر هستند. لازم به ذکر است که با خرید تور در فصل تابستان نیز می‌توانید به مقدار قابل‌توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
هزینه چاپ یک کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی