دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / کودک /

بچه هایی که پدر و مادر خود را میزنند! 

دوشنبه، 02 دی 1398
یک گفت و گوی صمیمانه با فرزندتان درباره ی آسیب های رفتارش و ابراز نگرانی و ناراحتی شما از این کار ناپسند، همچنین تنبیه به معنای محروم  و تشویق کردن او درباره ی موضوعاتی که دوست دارد نیز نقش بزرگی در کاهش رفتارهای ناشایست کودک از جمله کتک زدن والدین دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نی نی سایت، سیما منادی روان شناس و مشاور بیان کرد: برخی کودکان در سن 2 تا4 سال در موقعیت هایی که رنجیده، خجالت زده و یا خسته هستند اقدام به زدن والدین خود می کنند که توصیه می شود، مهارت های اجتماعی و الگوهای رفتاری مناسب، پیش از ورود به مدرسه به او آموزش داده شود.
وی تصریح کرد: ترک کردن محیط با جدیت و بدون پرخاش توسط والدین، اولین راهکار مقابله با این رفتار کودک است و سپس به آرامی بگویید تا زمانی که اینطور رفتار می کند، خواسته اش را اجابت نخواهید کرد و به محض بروز رفتار مطلوب از خودش به او توجه کنید.
منادی افزود: یک گفت و گوی صمیمانه با فرزندتان درباره ی آسیب های رفتارش و ابراز نگرانی و ناراحتی شما از این کار ناپسند، همچنین تنبیه به معنای محروم و تشویق کردن او درباره ی موضوعاتی که دوست دارد نیز نقش بزرگی در کاهش رفتارهای ناشایست کودک از جمله کتک زدن والدین دارد.
این روان شناس بیان کرد: اگر کودک، همسرتان را می زند سعی کنید برای مدتی او را نادیده بگیرید و به همسر خود توجه کنید، البته این بی توجهی نباید به مدت طولانی باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی