بعد از ساختن ربات برای اینستاگرام چه کار باید انجام دهیم؟+ آموزش تصویری

  چهارشنبه، 10 خرداد 1402   زمان مطالعه 14 دقیقه
بعد از ساختن ربات برای اینستاگرام چه کار باید انجام دهیم؟+ آموزش تصویری
ربات اینستاگرام یکی از ده‌ها سرویس قابل استفاده در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است که می‌تواند برای امور مختلف از جمله افزایش لایک، کامنت و به طور کلی به منظور رشد تعداد فالوورها مورد استفاده قرار بگیرد. این ربات‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مدیریت بهتر پیج به شما کمک میکنند. در ادامه ساعدنیوز به اقدامات بعد ساخت ربات خواهد پرداخت.

خُب رباتم را ساختم حالا چیکار کنم؟

قبل از هر چیز بگذارید به شما بگویم که ربات اینستاگرام شما مانند یک ربات واقعی است . مانند تمام ربات های واقعی تا به او دستوری ندهید کار نخواهد کرد. پس برای دستور دادن و فعال کردن آن به بخش فعالیت خودکار رفته و قسمت تنظیمات را مشاهده کنید. ربات اینستاگرام قرار است در نقش شما ظاهر شود و به افزایش فالوورهای شما کمک کند. فقط و فقط باید درست تنظیم شود زیرا تنظیمات شما تعیین‌کننده‌ی همه‌چیز است.

اقدامات بعد ساخت ربات

اقدامات بعد ساخت ربات

شما این تنظیمات را انجام می‌دهید که به سوالات زیر پاسخ دهید:

فالوورهایی که قرار است به پیج من اضافه شوند چه کسانی هستند؟

فالوورهای من کجا زندگی می‌کنند؟

هشتگ‌های مورد علاقۀ فالوورهای من کدامند؟

ربات افزایش فالوور اینستاگرام من قرار است با چه کامنتی فالوورها را به پیج من بکشاند؟

قرار است چه تعداد لایک، کامنت و فالو در طول روز انجام دهد؟

چه کسانی را هدف بگیرد؟ لایک کننده‌ها؟ کامنت گذاران؟ فالوورها؟ صاحبان پیج؟

اقدامات بعد ساخت ربات

همانطور که مشاهده میکنید در قسمت فعالیت خودکار 4 تب موجود است:

  • فعالیت: در قسمت فعالیت میتوانید تنظیمات اولیه ربات را انجام دهید

  • گزارش: در این قسمت میتوانید گزارش لحظه ای فعالیت های ربات را ببینید

  • آمار: در این قسمت میتوانید آمار عملکرد ربات را ببینید

  • پروفایل: در این قسمت میتوانید پیج اینستاگرام خود و همچنین پست ها را ملاحظه کنید.

تنظیمات پایه ربات اینستاگرام

در این قسمت شما به صورت کلی تعیین می‌کنید که ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما چگونه با مخاطبانتان تعامل داشته باشد؟

لایک کند؟ کامنت بگذارد؟ فالو و سپس آنفالو کند؟ دایرکت بفرستد؟ و یا هیچکدام؟

نکته بسیار مهم در بخش تنظیمات پایه این است که اگر برای مثال گزینه لایک را خاموش کنید، ربات اینستاگرام شما تحت هیچ شرایطی هیچ پستی را لایک نخواهد کرد. پس برای استفاده از هرکدام از این 6 گزینه، حتما اول آن را روشن نمایید . در ادامه به شما آموزش دهم که چگونه آنها را به صورت هدفمند تنظیم نمایید.

اقدامات بعد ساخت ربات

اقدامات بعد ساخت ربات

هدف گذاری

در قسمت هدف گذاری مشاهده می‌کنید که 6 گزینه در اختیار شما قرار گرفته است:

اقدامات بعد ساخت ربات

تگ ها

بر اساس انتخاب این فعالیت, بر روی پست هایی که زیر آنها تگ هایی با تنظیمات شما اضافه شده است، می توانید لایک کنید و یا کامنت بگذارید. یا کاربرانی که پست های آنها همچین تگ هایی دارد را فالو کنید.

توجه: این منبع هدفگذاری مستقل از همه منابع هدف دیگری که می توانید انتخاب کنید کار می کند.

مهم: برای استفاده از این منبع باید حداقل 2 تگ را قسمت تگ ها اضافه کنید .

مکان ها

بر اساس انتخاب این فعالیت، بر روی پست هایی را که مکان هایی با تنظیمات شما را دارد . می توانید لایک کنید و یا کامنت بگذارید و یا کاربرانی که پست های آنها همچین مکان هایی دارد را فالو کنید.

توجه: این منبع هدفگذاری مستقل از همه منابع هدف دیگری که می توانید انتخاب کنید کار می کند.

مهم: برای استفاده از این منبع باید حداقل 2 مکان را قسمت مکان ها اضافه کنید.

فالورها

بر اساس انتخاب این فعالیت، شما می توانید کاربرانی که کاربران هدف مشخص شده از جانب شما در بخش کاربران هدف را (فالورهای کاربران هدف) فالو کنید ، لایک کنید یا بر روی 3 پست اخیر آن کاربران کامنت بگذارید.

شما همچین می توانید بر روی فالور های (کاربرانی که توسط شما فالو شده اند) با انتخاب اکانت اینستاگرام من هدفگذاری کنید . یا با انتخاب گزینه همه کلیه کاربرانی که پیج شما و کاربران هدفتان را فالو کرده اند مورد هدف قرار دهید.

فالوئینگ‌ها

بر اساس انتخاب این فعالیت, شما می توانید با انتخاب کاربران هدف، پیج هایی را که کاربران هدف شما فالو کرده اند (فالوینگ های کاربران هدف) فالو کنید، و یا لایک کنید یا بر روی 3 پست اخیر آن کاربران کامنت بگذارید. شما همچنین می توانید فالوینگ های خود را با انتخاب فید من مورد هدف قرار دهید یا با گزینه همه هردو گزینه را مورد هدف قرار دهید.

مهم: برای استفاده از این منبع لازم باشد حداقل 2 نام کاربری را در بخش کاربران هدف اضافه کنید.

لایک کردن

بر اساس انتخاب این فعالیت، شما می توانید کاربرانی را که پست های کاربران هدف شما را لایک کرده اند فالو کنید و یا لایک کنید . بر روی 3 پست اخیر آن کاربران کامنت بگذارید.

شما همچنین می توانید لایک کنید (کاربرانی که لایک کرده اند پست های شما را ) با انتخاب پست های من یا همه.

مهم: برای استفاده از این منبع لازم باشد حداقل 2 نام کاربری را در بخش کاربران هدف اضافه کنید.

کامنت گذاشتن

بر اساس انتخاب این فعالیت، شما می توانید کاربرانی را که بر روی پست های کاربران هدف شما کامنت داده اند ، یا کاربرانی که بر روی پست های من کامنت زده اند و یا همه موارد را فالو کنید ، لایک کنید یا بر روی 3 پست اخیر آن کاربران کامنت بگذارید.

مهم: برای استفاده از این منبع ممکن است لازم باشد حداقل 2 نام کاربری را در بخش کاربران هدف اضافه کنید.

سرعت

شما در این قسمت می‌توانید یکی از سرعت‌های پیشنهادی ما برای تمام فعالیت‌های خود را انتخاب کنید. اگر از گزینه های پیشنهاد شده یعنی سرعت کم، متوسط و زیاد استفاده کنید دیگر نیاز به تنظیم دستی آن نخواهید داشت و کار شما بسیار راحت خواهد شد.

  • سرعت کم

  • سرعت متوسط

  • سرعت زیاد

اقدامات بعد ساخت ربات

سرعت کم بهترین انتخاب برای شروع کار است. اگر پیج شما تازه ساخته شده است، بهتر است با سرعت آهسته شروع کنید. سپس پس از چند روز، سرعت خود را به متوسط یا زیاد تغییر دهید.

  • تعداد لایک در ساعت: می‌خواهید ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما در یک ساعت چند پست را لایک کند؟ عدد مورد نظر خود را در این قسمت وارد کنید.

  • تعداد کامنت در ساعت: می خواهید ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما در یک ساعت برای چند پست را کامنت بگذارد؟ عدد مورد نظر خود را در این قسمت وارد کنید.

  • تعداد فالو در ساعت: با این گزینه، شما می‌توانید تعداد فالو هایی که ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما در 1 ساعت انجام می‌دهد را به صورت دستی مشخص کنید.

  • تعداد آنفالو در ساعت: ربات شما چه تعدادی را آنفالو کند؟ شما می‌توانید تعداد آنفالو هایی که می‌خواهید ربات در 1 ساعت انجام دهد را به صورت دستی وارد کنید. توجه داشته باشید اعدادی که در 4 قسمت بالا وارد می‌شوند، حداکثر تعداد فعالیت هایی است که ربات در یک ساعت می‌تواند انجام دهد و لزوما به این تعداد نمی‌رسد.

توجه: پیشنهاد میشود سرعت هیچ کدام از موارد را از 20 بیشتر نکنید و همچنین برای پیام های دایرکت و کامنت ها سرعت های پایین انتخاب کنید

فیلترها

در بخش فیلترها شما شما روی عملکرد ربات خود فیلترهایی قرار می‌دهید. مثلا برایش تعریف می‌کنید که برای کدام دسته از کاربرانتان کامنت بگذارد و آنها را لایک کند. و یا اصلا از چه کاربرانی دوری کند.

اقدامات بعد ساخت ربات

  • زمان پست منتشر شده: با این فیلتر شما مشخص می‌کنید با چه پست هایی تعامل داشته باشید، پست های جدید یا قدیمی تر؟ برای مثال با انتخاب 1 روز، شما فقط پست‌هایی را هدف قرار می‌دهید که 1 روز است منتشر شده اند.

  • فیلتر نوع رسانه پست: با این فیلتر، شما فقط با این نوع پست تعامل کنید؛ تصویری یا ویدئوی یا هرکدام(هردو).

  • فیلتر حداقل لایک: در این قسمت شما انتخاب می‌کنید که ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما پست هایی را انتخاب کند که حداقل تعداد لایک مورد نظر شما را دارند.

  • فیلتر حداکثر لایک: در این قسمت نیز شما فقط پست‌هایی را هدف قرار می‌دهید که حداکثر تعداد لایک مورد نظر شما را دارند.(با ترکیب کردن این گزینه با حداقل لایک، شما می‌توانید یک بازه مشخص برای محبوبیت پست‌ها تعریف کنید)

  • فیلتر حداقل کامنت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط پست‌هایی را هدف قرار می‌دهد که حداقل تعداد کامنت مورد نظر شما را دارند.

  • فیلتر حداکثر کامنت: با این فیلتر، ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط پست‌هایی را هدف قرار می‌دهد که حداکثر تعداد کامنت مورد نظر شما را دارند. (با ترکیب کردن این گزینه با حداقل کامنت، شما می‌توانید یک بازه مشخص برای محبوبیت پست‌ها تعریف کنید.)

  • فیلتر ارتباط کاربر: این فیلتر به شما کمک می‌کند تا فالوورها / فالوئینگ‌های خود را از چرخۀ لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن ربات افزایش فالوور اینستاگرام خود خارج کنید. یعنی همان دوستان عزیزتان را مدام فالو و آنفالو نکنید و برایشان کامنت تکراری نگذارید. در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که با چه کسانی کار نداشته باشید.

  • فیلتر پروفایل کاربر : این فیلتر به شما کمک می‌کند تا از کاربران نامطلوب و پست‌های آنها دوری کنید. تصویر زیر نمونه ای از پروفایل یک کاربر نامطلوب است.

اقدامات بعد ساخت ربات

  • با انتخاب سرعت کم، ربات افزایش فالوور اینستاگرام شما، کاربرانی که تصویر پروفایل ندارند یا پستی منتشر نکرده‌اند را هدفگیری نخواهد کرد.

  • با انتخاب سرعت متوسط، ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربرانی که تصویر پروفایل ندارند، کمتر از 10 پست دارند و یا اسمی در پروفایل خود ندارند را هدفگیری نخواهد کرد.

  • اگر سرعت زیاد را انتخاب کنید، ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربرانی که تصویر پروفایل ندارند، کمتر از 10 پست دارند، اسمی در پروفایل خود ندارند و بیو برای خود ننوشته‌اند را هدف قرار نخواهد داد.

  1. فیلتر حداقل فالوور: با استفاده از این فیلتر، ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که حداقل تعداد فالوورهای مورد نظر شما را دارند.با ترکیب کردن این گزینه با حداکثر فالوور، شما می‌توانید یک بازه مشخص برای محبوبیت کاربران تعریف کنید.

  2. فیلتر حداکثر فالوور: با استفاده از این فیلتر، شما فقط کاربرانی را هدف قرار می‌دهید که حداکثر تعداد فالوئرهای مورد نظر شما را دارند.(با ترکیب کردن این گزینه با حداقل فالوور، شما می‌توانید یک بازه مشخص برای محبوبیت کاربران تعریف کنید.) توجه: برای غیرفعال کردن این فیلترها، روی صفر تنظیم کنید.

کامنت ها

اقدامات بعد ساخت ربات

اگر کامنت گذاشتن را فعال کنید، باید حداقل یک کامنت در بخش کامنت ها اضافه کنید. برای هر پست یک کامنت جدید به صورت تصادفی از این لیست انتخاب خواهد شد.

حتما تیک دوبار برای یک کاربر کامنت نگذار را فعال کنید. این گزینه به ربات اعلام می کند که برای یک عکس یا ویدئو برای یک کاربر یک بار بیشتر کامنت نگذار.

توجه: توصیه می کنیم حداقل 10 کامنت متفاوت داشته باشید. طول کل کامنت ها نمیتواند بیش از 300 کاراکتر باشد. کامنت نمی تواند بیش از 4 هشتگ داشته باشد. کامنت نمی تواند بیش از 1 URL داشته باشد. کامنت ها نمیتواند شامل تمام حرفهای بزرگ باشد. کامنت باید تا آنجا که ممکن است متفاوت باشد. شما می توانید تا 100 کامنت اضافه کنید.

پیام دایرکت

در قسمت پیام دایرکت میتوانید تنظیم کنید که برای فالوورهای جدید و یا براساس هدفگذاری های انجام شده پیام دایرکت ارسال شود. توصیه می کنیم حداقل 10 مورد پیام دایرکت متفاوت داشته باشید. شما می توانید تا 100 پیام اضافه کنید.

توجه: پیشنهاد می شود از این گزینه خیلی کم استفاده کنید یا اصلا استفاده نکنید . یا فقط برای فالوورهای جدید ارسال شود چون درصورتی که زیاد پیام دایرکت ارسال کنید، ممکن است کاربران پیام های شما را ریپورت کنن و این باعث مسدود شدن پیج شما توسط اینستاگرام خواهد شد.

اقدامات بعد ساخت ربات

فالو

  • دوبار تلاش نکن برای فالو کردن: این گزینه به ربات اعلام می کند که کاربرانی که برایشان درخواست فالو می گذاری را به خاطر بسپار و برای بار دوم برای آنها درخواست فالو نفرست.

  • کاربران پرایویت را فالو نکن: با این گزینه کاربرانی را که خصوصی اند ( پیج آنها پرایوت هست) فالو نمی کنید. (اگر میخواهید فالوور های بیشتری جذب کنید این گزینه را فعال کنید)

اقدامات بعد ساخت ربات

آنفالو

اقدامات بعد ساخت ربات

چه کسانی را می‌خواهید آنفالو کنید؟

اگر گزینه فالوهای را انتخاب کنید، شما فقط کسانی را آنفالو خواهید کرد که توسط ربات اینستاگرام فالو شده‌اند. در اکثر مواقع این گزینه بهترین انتخاب شماست. مخصوصاً اگر که فالو و آنفالو هر دو در کنار یکدیگر انجام می‌شود. با انتخاب گزینه همه، ربات شما آنفالو را از بین تمام فالوورهای شما انجام می‌دهد و تفاوتی بین آنها قائل نمی‌شود. مسلما شما نمی‌خواهید دوستان عزیزتان را به همراه دیگران آنفالو کنید. پس در منبع آنفالو گزینه ربات را انتخاب کنید تا ربات اینستاگرام شما فقط کسانی که خودش فالو کرده است را آنفالو کند، نه کسانی که شما به صورت دستی فالو کرده اید.

  • آنفالو کاربر پس از(روز): در این قسمت ربات پس از تعداد روزها پس از فالو کردن اقدام به آنفالو کردن خواهد کرد.

  • فالوورهای من را آنفالو نکن: با فعال کردن این گزینه، ربات اینستاگرام کاربرانی که شما را فالو کرده اند آنفالو نخواهد کرد. بسیاری از فالوئرهای شما مجهز به آنفالویاب هستند و اگر آنها را آنفالو کنید متوجه خواهند شد. اگر از این گزینه استفاده می‌کنید، باید انتظار داشته باشید که آنفالوهای شما حداقل برای مدتی بر روی صفر باقی بماند. زیرا کمی زمان می‌برد تا ربات اینستاگرام کسانی که در جواب فالوی شما به شما فالوبک نمی‌دهند را پیدا کند. همه‌چیز به تعداد فالوهای شما و انتخاب شما برای تنظیمات منبع آنفالو بستگی دارد.

ریپست میدیا

با فعال کردن این قابلیت میتوانید پست های کاربرانی که جز هدفگذاری شما هستن بازنشر کنید. همچنین میتوانید با قرار دادن متن مورد نظر در قسمت کپشن، از آن متن برای کپشن پست خود استفاده کنید.

  • تگ ها: ریپست کردن رسانه در اکانت شما از هشتگهای وارد شده

  • کاربران هدف: ریپست کردن رسانه در اکانت شما از کاربران هدف وارد شده

  • مکان: ریپست کردن رسانه در اکانت شما از مکان های وارد شده

اقدامات بعد ساخت ربات

تگ ها

  • ابتدا در قسمت سرچ اینستاگرام شما کلی‌ترین هشتگ را در زمینه‌ی کاری خود وارد می‌کنید. مثلا برای کسب و کار من کلی ترین هشتگ “اسباب بازی” است. همینطور که در تصویر زیر می‌بینید با وارد کردن این هشتگ هشتگ‌های مرتبط با اسباب بازی به ترتیب بیشترین استفاده خواهند آمد. من پر استفاده ترین هشتگ ها را انتخاب کرده و در قسمت هشتگ وارد می کنم. توجه کنید که هشتگ های شما باید به تنهایی و بدون علامت # وارد شوند.

اقدامات بعد ساخت ربات

  • هشتگ در هشتگ در هشتگ: دراین قسمت متوجه می‌شوید هر هشتگ در اینستاگرام چند پست دارد و درباره هشتگ های خود بررسی هایی انجام می‌دهید. با کلیک بر روی هر یک از این هشتگ‌ها (مثلا #اسباب_بازی) پست های مربوط به این هشتگ نمایش داده می‌شود که در درجه‌ی اول بر اساس ترتیب زمانی و در درجه‌ی دوم براساس میزان بازدید چیده شده‌اند.

علاوه بر استفاده از این هشتگ ها شما می‌توانید یکی از این پست‌ها را باز کنید تا هشتگ‌های مرتبط دیگر با زمینه‌ی کاری خود را زیر آنها پیدا کنید. به همین ترتیب باز آن هشتگ را سرچ کنید و جستجوی پیاپی تا جایی که کاملا با هشتگ های کلیدی کسب و کار خود آشنا شوید. مثلا من در همین جستجوها به #اسباببازی برخوردم که نوع دیگری از نگارش این کلمه بود و آن را اضافه کردم اما #بهداشتی را حذف کردم زیرا برای غذا،لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری موارد دیگر نیز استفاده شده بود و پست های اسباب بازی سهم اندکی در این هشتگ داشت. البته این را هم بگویم که قرار نیست وقت زیادی را صرف این قسمت بکنید. بررسی شما باید تا حدی پیش برود که بتوانید فالوورهایی مرتبط پیدا کنید. در حقیقت یک دیدکلی پیدا کنید نه اینکه دچار وسواس فکری شوید.

  • هشتگ‌های رقبا را بقاپید: حال که هشتگ های خود را یافتید آنها را در قسمت هشتگ ربات خود وارد کنید. (دقت داشته باشید برای استفاده از امکان هشتگ علاوه بر اینکه از قسمت تنظیمات پایه آن را فعال کرده اید باید در خود بخش تگ ها در قسمت هدفگذاری، گزینه “تگ ها” را نیز علامت بزنید. حالا که هشتگ های مورد نیاز خود را پیدا کردید در قسمت مربوط به هشتگ وارد کنید توجه داشته باشید که بعد از انجام هرگونه تغییراتی حتما دکمه شروع را در بالای صفحه بزنید تا فعالیت ربات مجدد آغاز شود.

مکان ها

کجا دنبالت بگردم ؟ تصور کنید فروشگاه من در منطقه پاسداران تهران قرار دارد. در این حالت هدفمندترین فالوورها برای من کدام‌ها هستند؟ جواب شما کاملا درست است. فالوورهایی که به پاسداران مربوط هستند. به آن علا‌قه دارند و یا در آنجا زندگی می‌کنند. برای تمام کسب‌وکارهایی که به حضور فیزیکی مشتریان خود نیاز دارند مانند فروشگاه ها یا سرویس‌هایشان مربوط به منطقه‌ی خاصی است مانند فست فود ها، هدفگیری بر اساس مکان جغرافیایی بهترین انتخاب است. من هم در فروشگاهم به حضور مشتریان نیازمندم پس این گزینه را نیز علامت می‌زنم، در غیر این صورت این گزینه کار نخواهد کرد.

توجه: لوکیشن مورد نظر خود را به انگلیسی و فارسی تایپ کنید.

حال کلمه پاسداران را وارد می‌کنم و مکان‌هایی که به پاسداران مربوط هستند را پیشنهاد می‌دهد. لوکیشن های مورد نظر خود را قسمت افزودن وارد نمایید.

اقدامات بعد ساخت ربات

اقدامات بعد ساخت ربات

مکان های مرتبط را تیک زده و دکمه افزودن را انتخاب کنید. لوکیشن و یا همان موقعیت جغرافیایی یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن مخاطبان شماست. پس در انتخاب لوکیشن مورد نظرتان دقت فرمایید که حتما در شهر مورد نظر و دقیقا همان پاسداران مورد نظر شما در تهران باشد، نه یک محله به نام پاسداران در جنوب کشور.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از مطالب فوق بتوانید به سوال هایی که در مورد رباتی که ساخته اید به ذهن تان خطور کرده است پاسخ بیابید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (551 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (379 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (378 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (120 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (24 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (19 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (12 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (12 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
«طلا خوری» خوراک لاکچری بازان ایرانی/ سرو بستنی، قهوه، آب و ترافل با طعم طلا | قیمت خوراکی‌های گران قیمت بچه پولدارها چقدر است؟
برآورد آمریکا و اسرائیل مداخله مستقیم ایران در جنگ با حزب الله است
راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس