دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بالاترین کد تخفیف اسنپ فود برای عطاری، داروخانه و... 

یکشنبه، 05 فروردین 1403
معرفی سرویس‌های جدید اسنپ فود و 2 روش برای دسترسی سریع به جدیدترین کد تخفیف‌ها برای خرید شیرینی، لبنیات، گل و... + روش کسب امتیاز و دریافت تخفیف در اسنپ کلاب

اگر از علاقه‌مندان به خرید اینترنتی هستید، به احتمال زیاد نام اسنپ فود به گوشتان خورده است. در سال‌های ابتدایی فعالیت این مجموعه، شما تنها می‌توانستید از رستوران‌ها و فست‌فودی‌های اطرافتان غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این در حالی است که این مجموعه روز به روز در تلاش است تا خدمات و امکانات بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در حال حاضر شما می‌توانید محصولات مورد نیازتان را از عطاری‌ها، شیرینی‌‌فروشی‌ها، داروخانه‌ها، لبنیاتی‌ها و... سفارش دهید. در ادامه درباره ویژگی‌ها و امکانات هر کدام از این دسته‌ها با شما صحبت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که برای مراجعه به این دسته‌بندی‌ها کافیست وارد صفحه اصلی اسنپ فود شوید و دسته مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کد تخفیف عطاری اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید: atariwelcome

  • تخفیف 110 هزار تومانی برای خرید بالای 250 هزار تومان

یکی از جدیدترین امکاناتی که به اسنپ فود اضافه شده است، بخش عطاری است. شما با انتخاب این گزینه می‌توانید انواع گیاهان دارویی، ادویه‌جات تازه و خوش‌عطر و بو، انواع عرقیجات و... را به‌راحتی خریداری کنید.

این فضا به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خواص داروها و عرقیجات مختلف آشنا شده و در نهایت مناسب‌ترین و بهترین محصولات را از معتبرترین عطاری‌ها سفارش دهید. زمانی که شما به عطاری‌های اسنپ فود مراجعه می‌کنید می‌توانید نظرات و کامنت‌های افرادی که قبلا تجربه خرید از آن عطاری را داشته‌اند بخوانید. با این کار در نهایت با اطمینان بیشتر می‌توانید محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

به دلیل افزایش تعداد عطاری‌هایی که در اسنپ فود فعالیت می‌کنند، هر فروشگاه برای پیشی گرفتن در رقابت و فروش بیشتر، تخفیف‌هایی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. استفاده از این تخفیف‌ها در کاهش هزینه‌های شما بسیار موثر خواهد بود.

کد تخفیف شیرینی اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید: Snapp-Sweet

  • تخفیف 35 هزار تومانی برای خرید بالای 100 هزار تومان

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های اسنپ فود، بخش شیرینی این مجموعه است. شما از طریق اسنپ فود می‌توانید از نزدیک‌ترین و بهترین شرینی‌فروشی‌های محله خود، شیرینی و انواع شکلات مورد علاقتان را سفارش دهید. تازگی این محصولات یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید شیرینی است.

شما از طریق امتیاز هر شیرینی فروشی، نظر کاربران و... می‌توانید بهترین فروشگاه را برای خرید محصولات مورد نظرتان انتخاب کنید. شما در هر منطقه و محله‌ای که هستید می‌توانید بهترین و معتبرترین شیرینی‌فروشی‌ها را پیدا و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. به این ترتیب تنها با چند کلیک و کمی جست‌وجو می‌توانید از طعم بی‌نظیر کیک، شیرینی و آجیل و سایر تنقلات لذت ببرید.

علاوه‌بر شیرینی فروشی‌ها، اسنپ فود نیز تخفیف‌هایی را برای کاربرانش در نظر گرفته است. با استفاده از تخفیف شیرینی اسنپ فود می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر کامتان را شیرین کنید.

کد تخفیف گل و گیاه اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید: flowerwelcome

  • تخفیف 120 هزار تومانی برای خرید بالای 280 هزار تومان

بسیاری از افراد بر این تصورند که در اسنپ فود تنها می‌توان خوراکی، غذا و تنقلات پیدا کرد. در حالی که این تصور درست نیست. در حال حاضر اسنپ فود بخشی جدید به نام گل و گیاه را نیز راه‌اندازی کرده است. با کلیک روی این گزینه لیست گل‌فروشی‌های نزدیک به شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، دسته گل و شاخه گل‌های زیبایی را انتخاب و سفارش دهید.

فراموش نکنید که برای خرید گل و گیاه از اسنپ فود از کدهای تخفیف ویژه این بخش استفاده کنید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود.

کد تخفیف داروخانه اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید: HBWelcome

  • تخفیف 140 هزار تومانی برای خرید بالای 310 هزار تومان

یکی از بهترین امکاناتی که اسنپ فود در اختیار کاربرانش قرار داده است، اضافه کردن بخش داروخانه به دسته‌بندی‌های این مجموعه است. شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که خیلی ضروری نیاز به یک دارو یا محصول دارویی، آرایشی یا بهداشتی داشته‌اید اما نتوانسته‌اید به‌صورت حضوری به داروخانه‌های شهر مراجعه کنید.

در چنین شرایطی اسنپ فود به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید از طریق این مجموعه تمام داروها، محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را تهیه کنید و در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید. در حال حاضر به دلیل تورم، هزینه بسیاری از داروها بسیار گزاف است و تهیه برخی از داروها برای بعضی از افراد جامعه بسیار دشوار شده است.

در چنین شرایطی بهترین راه استفاده از کدهای تخفیف است. با استفاده از کدهای تخفیفی که بخش داروخانه اسنپ فود در اختیار مردم قرار داده است می‌توانید خریدی اقتصادی‌تر را تجربه کنید.

کد تخفیف لبنیات اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید: DAIRYWELCOME

  • تخفیف 100 هزار تومانی برای خرید بالای 230 هزار تومان

یکی از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی فروشگاه‌هایی مانند اسنپ فود، راحتی هرچه‌ بیشتر افراد جامعه بوده است. شاید تغییر در سبک خرید افراد کمی زمان‌بر بود اما امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید که طعم خرید آنلاین را چشیده باشد و باز هم به سراغ خرید حضوری برود.

سفارش آنلاین محصولات و کالاهایی که به‌صورت روزمره به آن‌ها نیاز دارید مثل انواع لبنیات شما دوغ، ماست، کره، پنیر و... بسیار راحت و بدون دغدغه است. این کار باعث می‌شود بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و برای خرید چنین محصولاتی مدام به فروشگاه‌های حضوری مراجعه نکنید.

لازم به ذکر است که اسنپ فود برای بخش لبنیات نیز همانند سایر بخش‌های این مجموعه تخفیفات جذابی را در نظر گرفته است. یکی از راه‌های دسترسی به این کدها، مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. بعد از پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان کافیست قبل از نهایی کردن خریدتان، در کادر وارد شده کد را وارد کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید به‌طور مستقیم وارد وبسایت موپُن شوید:

https://www.mopon.ir

کد تخفیف کافه اسنپ فود

آیا تا به حال برای شما نیز پیش آمده که در منزل نشسته باشید و یک قهوه داغ و لذیذ را هوس کنید؟ اگر سال‌ها قبل این اتفاق می‌افتاد احتمالا چاره‌ای جز مراجعه حضوری به کافه‌ها نداشتید. این در حالی است که امروزه می‌توانید به‌راحتی وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود شوید.

در مرحله بعد از بین دسته‌بندی‌های این مجموعه گزینه کافه را انتخاب کنید. با توجه به آدرس مشخص شده توسط شما، لیست کافه‌های اطراف به شما نشان داده می‌شود. در منوی این کافه‌ها انواع قهوه‌ها، آبمیوه‌ها، شیک‌ها، اسموتی‌ها، کیک‌ها و... وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود یکی از خوراکی‌ها را انتخاب کنید.

با توجه به این که امروزه تعداد کافه‌هایی که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند بسیار زیاد شده است، این مجموعه‌ها علاوه ‌بر ارائه خدمات متنوع، کدهای تخفیف جذابی را نیز در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. از طریق این کدها می‌توانید از کافه‌های موردعلاقتان، به‌صورت آنلاین و با پرداخت هزینه کمتر خرید کنید.

راه‌های دسترسی به کد تخفیف اسنپ فود جدید

پیش‌تر اشاره کردیم که اسنپ فود و تمام فروشگاه‌های موجود در آن با هدف افزایش فروش خود، تخفیف‌های زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شاید یکی از سوالی که ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است، نحوه دسترسی به این کدهای تخفیف است. اسنپ فود یکی از پرتخفیف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است.

به همین علت می‌توان گفت هر زمان که شما قصد خرید داشته باشید می‌توانید از تخفیف‌های این مجموعه استفاده کنید. البته دقت کنید علاوه‌بر اسنپ فود فروشگاه‌های آنلاین دیگری نظیر دیجی کالا کدهای تخفیفی را در اختیار مردم قرار داده‌اند. در صورت تمایل به دسترسی سریع به کد تخفیف دیجی کالا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.mopon.ir/کد-تخفیف-دیجی-کالا/فروشگاه-اینترنتی/کوپن

در ادامه دو مورد از راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف اسنپ فود را به شما معرفی خواهیم کرد.

دریافت کد تخفیف اسنپ فود از اسنپ کلاب

اسنپ به پاس قدردانی از مشتریان وفادار خود، باشگاهی به نام اسنپ کلاب را راه‌اندازی کرده است. این باشگاه با ارائه جوایز و امکانات بیشتر از مشتریان قدیمی اسنپ فود قدردانی می‌کند. توجه کنید که اسنپ کلاب بین تمام خدمات و سرویس‌های آنلاین اسنپ مشترک است.

بعد از هر بار استفاده از هر کدام از سرویس‌های اسنپ، به امتیاز شما اضافه می‌شود. توجه کنید که هرچقدر امتیاز شما در این مجموعه بیشتر شود در نهایت خدمات و امکانات بیشتری نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

امتیازهایی که در اسنپ کلاب جمع کرده‌اید برای دریافت کد تخفیف‌های بیشتر و جذاب‌تر به شما کمک می‌کند. زمانی که قصد استفاده از یکی از سرویس‌های اسنپ را دارید می‌توانید با مراجعه به بخش "جایزه‌ها"، لیست جایزه‌های موجود را مشاهده کنید.

در مرحله بعد با توجه به امتیازی که در اسنپ کلاب کسب کردید می‌توانید یکی از این کدهای تخفیف را انتخاب کنید. به همین علت است که مراجعه به باشگاه مشتریان اسنپ (اسنپ کلاب) یکی از راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف اسنپ فود است.

دریافت کد تخفیف اسنپ فود از پیامک‌های ارسالی

زمانی که شما قصد دارید برای بار اول در اسنپ فود ثبت نام کنید، لازم است شماره تلفن همراه خود را نیز وارد کنید. اسنپ فود از این شماره برای ارسال کدهای تخفیف رستوران‌ها و سایر فروشگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

در این پیامک‌ها، کد تخفیف، محدودیت‌های استفاده از آن، مهلت استفاده از کد و... نوشته شده است. اگر قصد دارید از اسنپ فود محصولی را سفارش دهید پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن پیامک‌های خود را بررسی کنید.

جمع‌بندی

در نهایت می‌توان گفت اگر از مشتریان ثابت اسنپ فود هستید، حتما از امکانات و دسته‌بندی‌های جدید این مجموعه استفاده کنید. با استفاده از این خدمات روز به روز خریدی آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر را تجربه خواهید کرد. علاوه‌بر این با استفاده از کدهای تخفیفی که اسنپ فود در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید در هزینه‌های صرفه‌جویی کنید. برای دستیابی به این کدهای تخفیف علاوه‌بر دو روش بالا، می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن نیز مراجعه و به‌صورت رایگان کدهای تخفیف بخش‌های مختلف اسنپ فود را دریافت کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پربازدید شدن احترام فرزندان رهبر معظم انقلاب به برادر بزرگتر در ترتیب نشستن در مراسمی در آخرین جمعه تیر ماه+عکس/ جلب توجه کردن محاسن سفید هر 3 پسر رهبری
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آخرین رستوران‌گردی دو نفره حمید گودرزی و مادر جوانش در رستورانی سنتی و رویایی+عکس
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟