دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بامزه‌ترین گفتگوی پژمان جمشیدی در برنامه «مهمونی» / پشه مهمونی: شما معمولا آدم سفتی هستی؟ بده بزنیم🤣 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: مهمانی با نام سابق مهمونی یک مجموعه نمایش خانگی - تلویزیونی در ژانر گفتگو محور و رئالیتی شوی عروسکی با مجری‌گری ایرج طهماسب است. در قسمتی از این برنامه جذاب پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال کشور و بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «مهمانی» می‌باشد و شخصیت پشه، سر به سر پژمان جمشیدی می‌گذارد.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، پژمان جمشیدی زادهٔ 20 شهریور 1356بازیگر سینما و تلویزیون و بازیکن سابق فوتبال کشورمان است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، فولاد خوزستان، و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران است.

او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال 1390 با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال 1392 و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم و علفزار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده است. همچنین نقش‌آفرینی او در مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برایش تندیس جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت. همچنین جمشیدی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در نقش مکمل فیلم یادگار جنوب در جشنواره فجر نامزد شد و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.

مهمانی با نام سابق مهمونی یک مجموعه نمایش خانگی - تلویزیونی در ژانر گفتگو محور و رئالیتی شوی عروسکی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب است که پخش آن از نوروز 1401 آغاز شده و در نوروز سال‌های بعد ادامه یافته است. فصل اول این مجموعه، با نام مهمونی از نماوا و فصل دوم آن نیز با نام مهمونی به‌طور مشترک از پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو پخش شد. فصل سوم برنامه با عنوان مهمانی از شبکه نسیم پخش شده است. در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است.

در قسمتی از این برنامه جذاب و پرطرفدار پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال کشور و بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «مهمانی» می‌باشد و طبق معمول و روال سابق، شخصیت پشه مهمان این قسمت نیز را دست انداخته و سر به سر او می‌گذارد. شما برشی از این برنامه را می‌توانید در ابتدای این مطلب را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
اجرای طلایی آهنگ زیبا و عاشقانه شیرازی توسط پسر خوش صدای خوزستانی/ احسان علیخانی: چقدر قشنگه این کار😍+فیلم
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نجم‌الدین شریعتی: یکی از جوک‌هایی که برای من ساختند این بود که دلم یه شغل میخواد مثل نجم‌الدین شریعتی، 15 ساله نشسته روی صندلی میگه حاج آقا یه دعا کنن ما آمین بگیم+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)