دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بامزه‌ترین تست بازیگری تلویزیون؛ تست گرفتن حامد آهنگی از علی اوجی / حرکت محمدرضا علیمردانی رو ببینی غش می‌کنی از خنده + سکانس برتر 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: حامد آهنگی کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. آهنگی فعالیت هنری را از سال 1380 آغاز کرد و در سال 1395 با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید. او همچنین بیشتر به خاطر اجرای تاک شوی شب آهنگی و رئالیتی‌شو تی‌ان‌تی که برای آنها نامزد دریافت جایزه حافظ شد، شناخته شده است.

به گزارش سرویس هنر و رسانه، حامد آهنگی مقدم زاده 17 تیر 1358 کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. آهنگی فعالیت هنری را از سال 1380 آغاز کرد و در سال 1395 با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید. او همچنین بیشتر به خاطر اجرای تاک شوی شب آهنگی (1400–اکنون) و رئالیتی‌شو تی‌ان‌تی (1402) که برای آنها نامزد دریافت جایزه حافظ شد، شناخته شده است.

او در سال 1372 و از سن 14 سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری، جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال 1380 در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی، در سال 1381 و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال 1389 و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال 1395 اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

جوکر یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی احسان علیخانی است. فصل اول این مجموعه از شنبه 6 آذر 1400 در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. فصل دوم نیز با عنوان جوکر 2: طبقه‌ی بیست و یک از چهارشنبه 16 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

فصل اول جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحلهٔ مقدماتی این مجموعه در 22 فروردین 1401 و خود مجموعه در 13 تیر 1401 به پایان رسید. فصل اول جوکر در 30 قسمت (5 گروه 4 قسمتی و 2 فینال 5 قسمتی) پخش شد. همچنین مستند 3 قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده‌ها بعد از پایان مسابقهٔ گروه هفتم با عنوان جوکرتایم پخش شد. قسمت اول این مستند در 20 تیر پخش و در 3 مرداد به پایان رسید.

در پنجمین فصل از برنامه جوکر محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان به هنرمندی پرداخته اند. در ویدیویی که در این مطلب برای شما تهیه شده است، شما می‌توانید برشی از برنامه «جوکر» را که حامد آهنگی مشغول به چالش کشیدن دیگر مهمانان برنامه می‌باشد را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!