دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

برای تولید مسکن، زمین مجانی می‌دهیم 

دوشنبه، 24 خرداد 1400
کد خبر: 154911
ساعدنیوز: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای تولید مسکن، زمین مجانی می‌دهیم و بازپرداخت وام‌ها را ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌کنیم.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محسن رضایی میرقائد در برنامه «آگاهانه» شبکه خبر، درباره برنامه های دولت او در حوزه مسکن، گفت: : یکی از جهش های اقتصادی در دولت من مسئله مسکن است. امروز تولید و ساخت مسکن کم شده و قیمت بالا رفته است، از طرفی منابع لازم برای خرید مسکن وجود ندارد و این مسئله هم قیمت را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه ما تولید مسکن را به بازار سرمایه و خرید و تقاضای مسکن را به بانک وصل می کنیم، گفت: امروز بانک مسکن فقط تسهیلات می دهد ولی ما کاری می کنیم که تمام بانک ها وام بدهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما بازپرداخت وام مسکن را ۴۰ تا ۵۰ ساله می کنیم و زمین را مجانی خواهیم کرد. این مدل در اروپا و آمریکا اجرا می شود. امروز شرکت های رهنی در آمریکا و اروپا فقط ۱۰ درصد پول مسکن را از مردم می گیرند و وام های یک تا دو درصدی به مردم می دهند.

رضایی با بیان اینکه بنا داریم به طور گسترده و وسیع پیمانکاران را از بازار سرمایه تأمین مالی کنیم، گفت: در برنامه ای که ما داریم، مردمی هم که تقاضای مسکن دارند می توانند بیایند و تقاضای مسکن کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: یک طرح نجات اقتصادی برای بورس داریم که هم ضرر و زیان مردم جبران شود و هم بازار سرمایه بیمه شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت