دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بارش 20 سانتی‌متری نخستین برف پاییزی در آذربایجان‌شرقی! 

سه شنبه، 01 آبان 1403
کد خبر: 414343
ساعدنیوز: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی گفت: ارتفاع برف پاییزی در برخی شهرها از جمله مرند به 15 تا 20 سانتی متر رسید.

به گزارش سرویس جامعه ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در آخرین روز پاییز در بیشتر شهرها و مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان از جمله، اهر، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند شاهد بارش برف بودیم، افزود: ارتفاع برف در روستاهای دارانداش و اوندین شهرستان مرند به حدود 20 سانتی متر رسید.

وی با تاکید بر اینکه بارش برف مشکلی برای تردد خودروها در راه های فرعی و اصلی استان ایجاد نکرد و گروه های راهداری این شهرستان ها با حضور به موقع در جاده های ارتباطی، اقدام به برف روبی جاده ها کردند، یادآور شد: اکنون در راهدارخانه های استان به میزان کافی شن و نمک انبار شده و 50 درصد از ماشین آلات راهداری نیز به تجهیزات نمک پاشی و برف روبی مجهز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی گفت: گروه های راهداری از امروز تا شنبه در راهدارخانه ها و گردنه های استان از جمله پیام، گویجه بل، شیبلی و آزادراه تبریز - زنجان مستقر شده اند تا در صورت بارش برف، به مردم و مسافران خدمات رسانی کنند.
رسول زاده با بیان اینکه اکنون تمام راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارش برف در استان، رانندگان و مسافران برای اینکه غافلگیر نشوند، پیش از سفر و عزیمت به مناطق کوهستانی از وضعیت راه ها اطلاع کسب کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان با رعایت موارد ایمنی در رانندگی، تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیرچرخ و مسافران نیز پوشاک گرم و زمستانی به همراه داشته باشند.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با اخبار جامعه همراه باشید.





پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی